Die golfslijtage doet vermoeden dat er bijvoorbeeld een centimeter lager lengtescheuren lopen die je aan de buitenkant niet ziet, denk ik dan... Dat rolling load stress verhaal wat toen in Engeland een ongeluk veroorzaakt heeft. (?)quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik néém aan dat het wel met de thermietlas te maken heeft. Je zou je kunnen indenken dat hij niet goed afgeslepen is waardoor de trein van een randje af "stuitert", maar of dat een realistische situatie is . . .
Ik heb hier nog een foto van een deuk in het spoor (Utrecht Centraal, spoor 7a) maar daar zie ik geen lassen in de nabijheid.
Edit:
Oh, en deze zag ik net nog in mijn archief zitten, ook leuk.
[ afbeelding ]
Het fixen kan veel tijd kosten, zoals we bij de SLT wel gezien hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen? Overigens zou dat wel treurig zijn, als men software niet kan fixen. Software is net klei, je kunt er alles van maken en je kunt alles fixen. Als dit niet met software te fixen is is het een hardwarefalen.
Moeten die ook elke 2000 km de pits in? Dat is dus elke dag gewoon he.quote:
Dat is gewoon de volledig punctueel rijdende ICE 122quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:53 schreef bork het volgende:
mevr. Bork belde net ivm de uitslag van een afspraak van haar op de dag, ziet tussen Driebergen-Zeist en Bunnik een ICE-achtige grijze-achtige trein met een rode streep voorbijkomen (3 minuten geleden dus).
Is er een omgeleide Thalys of is Het Vogelbekdier op pad?
Tis wel schattigquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is gewoon de volledig punctueel rijdende ICE 122Vrouwen kunnen zo schattig zijn soms
Zeur niet. Een Kiosk, een Brooodzaak, een shoarmatent waar je gewoon aan een tafeltje kunt gaan zitten, bemande loketten, elk kwartier een trein naar Arnhem, Nijmegen, Utrecht en Amsterdam. Niks mis met Ede-Wageningen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:26 schreef Temlin het volgende:
Het is maar goed dat ede-wageningen verbouwd wordt, dat is wel zeker.
Niet als je in één keer goed looptquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
en een pokke-eind lopen naar lijn 88
Klopt. Heb omdat ik tijd over had toen het hele ommetje gelopenquote:
Daar kon je op wachten natuurlijk. Ik heb nooit begrepen waarom in 2004-2005 de perrons aan de westkant verlengd moesten worden, met die idote U-bocht in de Kwekerijwegquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef bork het volgende:
Driebergen-Zeist gaat trouwens ook op de schop -> http://www.stationsgebieddriebergenzeist.nl/
Lelystad Zuid schijnt ook pauper te zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:12 schreef greavy het volgende:
Er zijn nog wel ergere stations volgens mij
Het komt er niet is net beslotenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Lelystad Zuid schijnt ook pauper te zijn.
En nee, ik hoef er niet meer heenquote:Het gezelligste tuinfeest ooit op het strand van Almere. Dit jaar is de natuur de inspiratiebron. Libelle Zomerweek Summer Garden nodigt u uit in haar weelderige bloementuin vol workshops, modeshows, demonstraties en make-overs. Maar ook lekker barbecueën, shoppen, zingen, dansen, bijkletsen en loungen op het strand. Een dagje Libelle Zomerweek is ontspannen en genieten.
Kom met de trein naar dit evenement in Almere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
O, wist niet dat men daar wat ging doen. Ze hadden de perrons wel wat breder kunnen maken nu doorgaande sporen niet of nauwelijks meer worden gebruikt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:47 schreef Duvel het volgende:
En Gouda ligt ook in verbouwing:
www.prorail.nl/gouda
Typisch dat het juist over toegankelijkheid gaat en dat er met geen woord gerept wordt over dat onnodige verlaagde perron met dat onnodig gevaarlijke trapje. Gaan ze dat ook gelijktrekken met de normale perronhoogte?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:47 schreef Duvel het volgende:
En Gouda ligt ook in verbouwing:
www.prorail.nl/gouda
Daar stoppen toch geen treinen meer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Typisch dat het juist over toegankelijkheid gaat en dat er met geen woord gerept wordt over dat onnodige verlaagde perron met dat onnodig gevaarlijke trapje. Gaan ze dat ook gelijktrekken met de normale perronhoogte?
Dan kan iemand die op een trein aan de andere kant staat te wachten er nog wel over achteruit vallenquote:
Ja las ik. En ze gaan met meer fietsplaatsen rijden en die fiets mag in het weekend gratis mee. Dat wordt lachen natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:06 schreef Peterselieman het volgende:
Syntus blijft trouwens tot 2023 rijden op Zutphen - Oldenzaal. Ze hebben namelijk net de concessie Twente gewonnen.
Mogen ze met hetzelfde materieel doorrijden?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:06 schreef Peterselieman het volgende:
Syntus blijft trouwens tot 2023 rijden op Zutphen - Oldenzaal. Ze hebben namelijk net de concessie Twente gewonnen.
Ik meen ergens gelezen te hebben, weet zo gauw niet meer waarquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Mogen ze met hetzelfde materieel doorrijden?
Hoezo? Gaat bij de arriva toch ook prima?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja las ik. En ze gaan met meer fietsplaatsen rijden en die fiets mag in het weekend gratis mee. Dat wordt lachen natuurlijk
Die kan ook van de rand van het perron donderenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan iemand die op een trein aan de andere kant staat te wachten er nog wel over achteruit vallen
Geen idee, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Mogen ze met hetzelfde materieel doorrijden?
Was dat niet Arriva op Almelo - Mariënberg?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben, weet zo gauw niet meer waar, dat ze met gerenoveerde LINT- stellen gaan rijden. Waarschijnlijk in het rood.
Mag je bij Arriva in het weekend gratis je fiets mee?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo? Gaat bij de arriva toch ook prima?
Ja hallo, ik citeer uit post #205 van deze pagina van dit topic hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren.
[..]
Was dat niet Arriva op Almelo - Mariënberg?
Ja maar dat is stukken minder waarschijnlijk dan wanneer je midden op het perron staat en totaal niet op zoeen randje verdacht bent.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Die kan ook van de rand van het perron donderen
quote:
Op de MLL mag je hem iedere dag de hele dag, inclusief spits, gratis mee en het werkt prima.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Mag je bij Arriva in het weekend gratis je fiets mee?
Blinden moeten toch ook de voel-tegels op de vloer volgen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat is stukken minder waarschijnlijk dan wanneer je midden op het perron staat en totaal niet op zoeen randje verdacht bent.
Die had ik nog niet gelezen, maar ik denk dat de Linten het eind van de concessie niet zullen gaan halen, tenzij ze veel onderhoud gaan krijgen. De stellen zijn bij het begin van de concessie al 15 jaar oud en een probleemloos verleden hebben ze niet gehad ...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:14 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja hallo, ik citeer uit post #205 van deze pagina van dit topic hoor.
Oh. Ik hoopte op de Noordelijke lijnen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Op de MLL mag je hem iedere dag de hele dag, inclusief spits, gratis mee en het werkt prima.
Wil je het graag?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Oh. Ik hoopte op de Noordelijke lijnen.
Nou dan laten ze dat trapje lekker liggen tot er iemand een doodsmak op maaktquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Blinden moeten toch ook de voel-tegels op de vloer volgen?
Ja, ik wil het graag. Ik stap graag met mijn racefiets in de trein om dan lekker een kilometertje of 50 naar huis te fietsen. Al gedaan vanuit Leeuwarden, Roodeschool en Beilen. Vanuit Groningen kun je alle kanten op, dus altijd wind mee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wil je het graag?
Het is echt een verademing.
Tevens kan ik als station Hardinxveld geopend wordt in een kwartier in Gorinchem zijn, met fiets, ipv een half uur fietsen
Het doorgaande spoor wordt nog vaak door goederentreinen gebruikt... Beter zo dan die krengen iedere avond en nacht krom door de wissels.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:53 schreef Bitlord het volgende:
[..]
O, wist niet dat men daar wat ging doen. Ze hadden de perrons wel wat breder kunnen maken nu doorgaande sporen niet of nauwelijks meer worden gebruikt.
Die mening deel ik totaal niet. Het is niet nieuw, maar wel interessant (rangeerterreintje wat er eerst lag). En de voorzieningen zijn best goed voor elkaar. Zo staan er bijvoorbeeld al een jaar twee palen voor nieuwe vertrekstaten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:05 schreef Temlin het volgende:
Ligt het aan mij is station Ede-Wageningen het meest paupere station wat er is. Dat busstation alleen al
Ja en de tegels liggen inmiddels weer recht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
die palen jaStaan er al sinds september 2009
![]()
Het schuimplastic is bijna helemaal weggewaaid inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |