Klopt. Heb omdat ik tijd over had toen het hele ommetje gelopenquote:
Daar kon je op wachten natuurlijk. Ik heb nooit begrepen waarom in 2004-2005 de perrons aan de westkant verlengd moesten worden, met die idote U-bocht in de Kwekerijwegquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef bork het volgende:
Driebergen-Zeist gaat trouwens ook op de schop -> http://www.stationsgebieddriebergenzeist.nl/
Lelystad Zuid schijnt ook pauper te zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:12 schreef greavy het volgende:
Er zijn nog wel ergere stations volgens mij
Het komt er niet is net beslotenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Lelystad Zuid schijnt ook pauper te zijn.
En nee, ik hoef er niet meer heenquote:Het gezelligste tuinfeest ooit op het strand van Almere. Dit jaar is de natuur de inspiratiebron. Libelle Zomerweek Summer Garden nodigt u uit in haar weelderige bloementuin vol workshops, modeshows, demonstraties en make-overs. Maar ook lekker barbecueën, shoppen, zingen, dansen, bijkletsen en loungen op het strand. Een dagje Libelle Zomerweek is ontspannen en genieten.
Kom met de trein naar dit evenement in Almere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
O, wist niet dat men daar wat ging doen. Ze hadden de perrons wel wat breder kunnen maken nu doorgaande sporen niet of nauwelijks meer worden gebruikt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:47 schreef Duvel het volgende:
En Gouda ligt ook in verbouwing:
www.prorail.nl/gouda
Typisch dat het juist over toegankelijkheid gaat en dat er met geen woord gerept wordt over dat onnodige verlaagde perron met dat onnodig gevaarlijke trapje. Gaan ze dat ook gelijktrekken met de normale perronhoogte?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:47 schreef Duvel het volgende:
En Gouda ligt ook in verbouwing:
www.prorail.nl/gouda
Daar stoppen toch geen treinen meer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Typisch dat het juist over toegankelijkheid gaat en dat er met geen woord gerept wordt over dat onnodige verlaagde perron met dat onnodig gevaarlijke trapje. Gaan ze dat ook gelijktrekken met de normale perronhoogte?
Dan kan iemand die op een trein aan de andere kant staat te wachten er nog wel over achteruit vallenquote:
Ja las ik. En ze gaan met meer fietsplaatsen rijden en die fiets mag in het weekend gratis mee. Dat wordt lachen natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:06 schreef Peterselieman het volgende:
Syntus blijft trouwens tot 2023 rijden op Zutphen - Oldenzaal. Ze hebben namelijk net de concessie Twente gewonnen.
Mogen ze met hetzelfde materieel doorrijden?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:06 schreef Peterselieman het volgende:
Syntus blijft trouwens tot 2023 rijden op Zutphen - Oldenzaal. Ze hebben namelijk net de concessie Twente gewonnen.
Ik meen ergens gelezen te hebben, weet zo gauw niet meer waarquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Mogen ze met hetzelfde materieel doorrijden?
Hoezo? Gaat bij de arriva toch ook prima?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja las ik. En ze gaan met meer fietsplaatsen rijden en die fiets mag in het weekend gratis mee. Dat wordt lachen natuurlijk
Die kan ook van de rand van het perron donderenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan iemand die op een trein aan de andere kant staat te wachten er nog wel over achteruit vallen
Geen idee, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Mogen ze met hetzelfde materieel doorrijden?
Was dat niet Arriva op Almelo - Mariënberg?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben, weet zo gauw niet meer waar, dat ze met gerenoveerde LINT- stellen gaan rijden. Waarschijnlijk in het rood.
Mag je bij Arriva in het weekend gratis je fiets mee?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo? Gaat bij de arriva toch ook prima?
Ja hallo, ik citeer uit post #205 van deze pagina van dit topic hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren.
[..]
Was dat niet Arriva op Almelo - Mariënberg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |