Die golfslijtage doet vermoeden dat er bijvoorbeeld een centimeter lager lengtescheuren lopen die je aan de buitenkant niet ziet, denk ik dan... Dat rolling load stress verhaal wat toen in Engeland een ongeluk veroorzaakt heeft. (?)quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik néém aan dat het wel met de thermietlas te maken heeft. Je zou je kunnen indenken dat hij niet goed afgeslepen is waardoor de trein van een randje af "stuitert", maar of dat een realistische situatie is . . .
Ik heb hier nog een foto van een deuk in het spoor (Utrecht Centraal, spoor 7a) maar daar zie ik geen lassen in de nabijheid.
Edit:
Oh, en deze zag ik net nog in mijn archief zitten, ook leuk.
[ afbeelding ]
Het fixen kan veel tijd kosten, zoals we bij de SLT wel gezien hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen? Overigens zou dat wel treurig zijn, als men software niet kan fixen. Software is net klei, je kunt er alles van maken en je kunt alles fixen. Als dit niet met software te fixen is is het een hardwarefalen.
Moeten die ook elke 2000 km de pits in? Dat is dus elke dag gewoon he.quote:
Dat is gewoon de volledig punctueel rijdende ICE 122quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:53 schreef bork het volgende:
mevr. Bork belde net ivm de uitslag van een afspraak van haar op de dag, ziet tussen Driebergen-Zeist en Bunnik een ICE-achtige grijze-achtige trein met een rode streep voorbijkomen (3 minuten geleden dus).
Is er een omgeleide Thalys of is Het Vogelbekdier op pad?
Tis wel schattigquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is gewoon de volledig punctueel rijdende ICE 122Vrouwen kunnen zo schattig zijn soms
Zeur niet. Een Kiosk, een Brooodzaak, een shoarmatent waar je gewoon aan een tafeltje kunt gaan zitten, bemande loketten, elk kwartier een trein naar Arnhem, Nijmegen, Utrecht en Amsterdam. Niks mis met Ede-Wageningen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:26 schreef Temlin het volgende:
Het is maar goed dat ede-wageningen verbouwd wordt, dat is wel zeker.
Niet als je in één keer goed looptquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
en een pokke-eind lopen naar lijn 88
Klopt. Heb omdat ik tijd over had toen het hele ommetje gelopenquote:
Daar kon je op wachten natuurlijk. Ik heb nooit begrepen waarom in 2004-2005 de perrons aan de westkant verlengd moesten worden, met die idote U-bocht in de Kwekerijwegquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef bork het volgende:
Driebergen-Zeist gaat trouwens ook op de schop -> http://www.stationsgebieddriebergenzeist.nl/
Lelystad Zuid schijnt ook pauper te zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:12 schreef greavy het volgende:
Er zijn nog wel ergere stations volgens mij
Het komt er niet is net beslotenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Lelystad Zuid schijnt ook pauper te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |