quote:Op maandag 9 mei 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Als alle studenten zo rechts waren als jij had je ook geen discussie. En juist die discussie over politiek onder studenten is gezond voor een democratie.
Tsja, er zijn wel meer idioten in de wereld.. Maar die mogen hun mening uit en zolang ze niet over bepaalde strafrechtelijke grenzen gaan hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
Discussie?
Je gaat toch geen bloody posters ophangen van Lenin of wel, mentaal geschifte idioten.
Waarom niet? Kijk, het is geen zinnige politieke beweging, maar laat die posters lekker.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
Discussie?
Je gaat toch geen bloody posters ophangen van Lenin of wel, mentaal geschifte idioten.
En terecht. Waarom zou je daar over klagen ook?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:21 schreef Voorschrift het volgende:
Toen ik ging klagen over een "Free Palestina" stand kreeg ik de halve universiteit over me heen, stelletje moraalridders. Ik haat studenten.
En terecht.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:21 schreef Voorschrift het volgende:
Toen ik ging klagen over een "Free Palestina" stand kreeg ik de halve universiteit over me heen, stelletje moraalridders.
Ik vooral die rechtse met oogkleppen opquote:Ik haat studenten.
Ik had voor m'n studie all-access kaarten voor after-hours voor het universiteitsgebouw, dus kon rustig m'n gang gaan zonder mensen lastig te vallen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, er zijn wel meer idioten in de wereld.. Maar die moegen hun mening uit en zolang ze niet over bepaalde strafrechtelijke grenzen gaan hoor
hehe,quote:
Omdat ze mensen buttons aansmeerden met antisemitische uitspraken, en dat aan 't promoten waren met eenzelfde taal. Ik ben zo iemand die daar dan niet langs loopt zonder wat te zeggen, maar die idioot gewoon zegt waar het op slaat.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En terecht. Waarom zou je daar over klagen ook?
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had voor m'n studie all-access kaarten voor after-hours voor het universiteitsgebouw, dus kon rustig m'n gang gaan zonder mensen lastig te vallen.
Niks strafrechtelijks aan.
4chan staat, voor zover ik weet, (nog) niet op de verplichte lijst van geblokte websites.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:23 schreef robin007bond het volgende:
4chan is toch ook verboden in Australië?
Binnen strafrechtelijke grenzen (in een democratische rechtsstaat wel te verstaan).quote:Op maandag 9 mei 2011 23:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
hehe,
vrijheid van meningsuiting of willen zeggen wat je wil, mits zonder geweld moet voor iedereen gelden, hoe debiel die mening ook is.
Je bent echt een eng mannetje hè?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat ze mensen buttons aansmeerden met antisemitische uitspraken, en dat aan 't promoten waren met eenzelfde taal. Ik ben zo iemand die daar dan niet langs loopt zonder wat te zeggen, maar die idioot gewoon zegt waar het op slaat.
Eenzelfde verhaal in Afrika, destijds op kantoor hingen er ineens "Free Palestina" cartoons, het eerste wat ik deed als afdelingschef was elke PC onder mijn verantwoordelijkheid instellen met de Israelische vlag als screensaver.
Take that.
Smakeloosheid regeert.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar betichtte ik je ook niet van
![]()
Ik stelde alleen dat mensen die anders denken dan jij (of ik of wie dan ook) hun mening mogen uiten zolang ze niet over strafrechtelijke grenzen gaan
Nee hoor, na beklag kwam er ook de Nederlandse vlag en de Amerikaanse vlag bij.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor, na beklag kwam er ook de Nederlandse vlag en de Amerikaanse vlag bij.
Redelijk dat ik ben.
Misschien is het handig als je de volgende keer de context metéén schetstquote:Op maandag 9 mei 2011 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat ze mensen buttons aansmeerden met antisemitische uitspraken, en dat aan 't promoten waren met eenzelfde taal. Ik ben zo iemand die daar dan niet langs loopt zonder wat te zeggen, maar die idioot gewoon zegt waar het op slaat.
Eenzelfde verhaal in Afrika, destijds op kantoor hingen er ineens "Free Palestina" cartoons, het eerste wat ik deed als afdelingschef was elke PC onder mijn verantwoordelijkheid instellen met de Israelische vlag als screensaver.
Take that.
Tjah, ze vroegen er zelf om.quote:
Zal wel, maar ik hoef geen buttons aangesmeerd te krijgen met dergelijke schreeuwerij op de campus.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien is het handig als je de volgende keer de context metéén schetst![]()
Daarnaast zijn Palestijnen ook semieten
Welterust.quote:
Dan weiger je ze tochquote:Op maandag 9 mei 2011 23:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal wel, maar ik hoef geen buttons aangesmeerd te krijgen met dergelijke schreeuwerij op de campus.
Buttons? Dat is meer voor het eriksdtijdperk.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal wel, maar ik hoef geen buttons aangesmeerd te krijgen met dergelijke schreeuwerij op de campus.
Het zijn moslims, die lopen nog wat achter.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Buttons? Dat is meer voor het eriksdtijdperk.
Idd heeeel erg jaren '80quote:Op maandag 9 mei 2011 23:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Buttons? Dat is meer voor het eriksdtijdperk.
Ja maar het gaat om het principe!quote:
Prima toch?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar het gaat om het principe!
Als iemand zegt "Israel die!" dan schreeuw ik terug "Palestina die!"
Zit gewoon in me.
Begin twintiger jaren.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Idd heeeel erg jaren '80![]()
Hoe jong ben je ook alweer Voorschrift??
Is toch niets voor jou.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Idd heeeel erg jaren '80![]()
Hoe jong ben je ook alweer Voorschrift??
Oh ja hoor, alleen anderen waarderen het nooit zo lijkt het wel.quote:
Ok!quote:
Zeker, ik ben goddank geen 90.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok!
In je eigen twenties bedoel je he?![]()
Dan heb je idd niks het buttons
Euh, dan ben je al in de negentig.quote:
Bestaan die nog??quote:Op maandag 9 mei 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, ik ben goddank geen 90.
Buttons heb ik nooit gehad voor zover ik weet, en de enige mensen met buttons die ik zie zijn van die hippies met van die gele smilies. Dat schrikt dan wel weer af, dat dan weer wel.
Laat me, het is laat en ik heb gedronken.quote:
Helaas wel, genocide is verboden.quote:
You made me smile (sorry)quote:
U had een iPad 2 las ik?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, ik ben goddank geen 90.
Buttons heb ik nooit gehad voor zover ik weet, en de enige mensen met buttons die ik zie zijn van die hippies met van die gele smilies. Dat schrikt dan wel weer af, dat dan weer wel. Als iets "in" is bij die mensen moet je er bij weg blijven, regel nummer 1.
Ik vergeef je.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat me, het is laat en ik heb gedronken.
Ik trek de KoosVogels troefkaart.
Shit, hebben hippies nu ook al geld voor die dingen?quote:
Maar jij hebt de jaren '80 dan ook bewust meegemaaktquote:Op maandag 9 mei 2011 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nog met een FUCK BU$H button gelopen
Senior mag ik dan hopen?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nog met een FUCK BU$H button gelopen
Dat was 10 jaar geledenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar jij hebt de jaren '80 dan ook bewust meegemaakt
Hoezo?? Jr. was abjecter imo (en een stuk dommer)quote:Op maandag 9 mei 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Senior mag ik dan hopen?
Gezien je leeftijd.
Je liep een paar maand na z'n aanstellen al met zo'n button?quote:
Senior heeft weinig met leeftijd te maken, maar alles met kennis.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Senior mag ik dan hopen?
Gezien je leeftijd.
Exactly. Senior was trouwens ook niet het helderste lichtje maar vergeleken bij z'n zoon kon ie er nog mee door.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo?? Jr. was abjecter imo (en een stuk dommer)
Ja maar buttons!?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo?? Jr. was abjecter imo (en een stuk dommer)
Ik bedoel de button-connectie slimpiequote:
Laat php het niet horenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Exactly. Senior was trouwens ook niet het helderste lichtje maar vergeleken bij z'n zoon kon ie er nog mee door.
En hij kwam na Reagan, die overtreffen qua intelligentie was ook niet zo moeilijk.
Zoals ik al zei: Remlof heeft de jaren '80 bewust meegemaaktquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen php geboren werd was Reagan al dement
Ook dat, al was ik pas 10 in 1980, op het hoogtepunt van de punk.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Remlof heeft de jaren '80 bewust meegemaakt
Ga jij je luier eens verschonen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:41 schreef robin007bond het volgende:
Van die mensen met shirts als: "Democracy kills"![]()
Vaak zijn dat van die linkse emo'sEmo is het nieuwe hippy.
Jij bent zo oud!quote:Op maandag 9 mei 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook dat, al was ik pas 10 in 1980, op het hoogtepunt van de punk.
Ik was toen -10 jaar en weet dus vrij weinig van die tijd helaas.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja, ik heb van zowel de buttons als de punk als Doe Maar ook nog wel wat meegekregen hoor... En van eriksd's favo muziek dusquote:Op maandag 9 mei 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
De wereld werd op beide momenten een stukje donkerder inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen php geboren werd was Reagan al dement
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De wereld werd op beide momenten een stukje donkerder inderdaad.
Kijk je?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand eigenlijk enig idee waarom P&W nu de "grote Balkenende-show" uitzendt??
Ineke van Gent is geniaal als koffiedame.quote:
Een ieder die een grootmacht gewoon uit de markt kan concurreren door geld uit te geven van hier naar Tokio, en gewoon het kapitaal als wapen kan inzetten is mijn held.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:47 schreef robin007bond het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom sommige Reagan zo aanbidden. Hij heeft veel goede dingen gaan, maar zo'n begrotingstekort moet je niet willen.
Nee, staat aan op de achtergrond en hoor af en toe een paar zinnenquote:
Omdat hij 8 jaar premier is geweest? Ik roep maar eens iets stoms.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand eigenlijk enig idee waarom P&W nu de "grote Balkenende-show" uitzendt??
Ben jij een van die zes mensen op deze aardkloot die de val van de Sovjet-Unie wijt aan de inspanningen van Reagan?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een ieder die een grootmacht gewoon uit de markt kan concurreren door geld uit te geven van hier naar Tokio, en gewoon het kapitaal als wapen kan inzetten is mijn held.
"Why fight, if we can buy the Sovjet Union".
So? Hij is oud nieuwsquote:Op maandag 9 mei 2011 23:48 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Omdat hij 8 jaar premier is geweest? Ik roep maar eens iets stoms.
Hij heeft ze iig wel het zetje gegeven, niet zozeer economisch maar wel op bewapeningsvlak. De plaatsing van de Pershing II raketten waar daarvoor de directe oorzaak, en al die Hollanders maar denken dat hun protest wat zou betekenen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben jij een van die zes mensen op deze aardkloot die de val van de Sovjet-Unie wijt aan de inspanningen van Reagan?
Tsja, daar valt over te twisten he? Maar dat heeft hij iig niet gedaanquote:Op maandag 9 mei 2011 23:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een ieder die een grootmacht gewoon uit de markt kan concurreren door geld uit te geven van hier naar Tokio, en gewoon het kapitaal als wapen kan inzetten is mijn held.
"Why fight, if we can buy the Sovjet Union".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |