Hoezo? De leider moet het hele land door om acties te ondersteunen, dan moet ie toch een goeie auto hebben?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het geeft geen pas om als vakbondsleider je te identificeren met het establishment.
De mogelijkheid bestaat toch?quote:
Zal wel aan mij liggen hoor, maar ik heb nooit begrepen waarom het hypocriet zou zijn om wel goed te verdienen, maar ook oog te hebben voor de behoeftigen en daar voor op te komen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het geeft geen pas om als vakbondsleider je te identificeren met het establishment.
Dat had ook best in een Volvo S80 gekund, ik vind het gewoon niet te verkroppen dat je x preekt maar jezelf vervolgens aan y laaft.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoezo? De leider moet het hele land door om acties te ondersteunen, dan moet ie toch een goeie auto hebben?
quote:Stem Che bij de Universiteitsraadverkiezingen.
Dank.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Kort maar krachtig, ze zegt teveel en te vlug ja tegen de werkgevers.
Houdoe Betjequote:
Vreselijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens heb ik de indruk dat mijn uni tijdens mijn afwezigheid is verplaatst naar Havanna, ik vind dit in mijn mailbox.
[..]
De handen mogen onder de lakensquote:
En zo hoort het ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vreselijk.
Mijn universiteit had destijds zelfs een communisten vereniging.
Theoretisch kan het ja... Maar zonder context vond ik je vraag niet te volgen hoorquote:
Dat kan toch eigenlijk alleen maar in Nijmegen zijn geweest...quote:Op maandag 9 mei 2011 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vreselijk.
Mijn universiteit had destijds zelfs een communisten vereniging, heb toen letterlijk de posters van de prikborden af lopen trekken.
Nee, heb de posters van de muren lopen trekken.quote:
Houd je hart vast; Sydney, Australie.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat kan toch eigenlijk alleen maar in Nijmegen zijn geweest...
Politiek activisme, alleen dan van rechts.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, heb de posters van de muren lopen trekken.
Vuige communisten.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Theoretisch kan het ja... Maar zonder context vond ik je vraag niet te volgen hoor
Dat land ken ik niet goed genoeg om een oordeel te vellen of communisme daar gepast is.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Houd je hart vast; Sydney, Australie.
Jij bent tegen het uiten van een mening ookal is die voor jou verwerpelijk?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, heb de posters van de muren lopen trekken.
Vuige communisten.
Ach het zweeft een beetje tussen de Verenigde Staten en Europa in qua politiek en economisch beleid.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat land ken ik niet goed genoeg om een oordeel te vellen of communisme daar gepast is.
Mijn actie was ook het uiten van een mening.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij bent tegen het uiten van een mening ookal is die voor jou verwerpelijk?
Haha, aparte naam dan.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mijn docent draagde de naam 'Vader', had je pa kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |