Ik zie het al gebeuren, tijdens de uitzending staan wij op en trekken een muts van GL en uit een hippie uit de cultuursector van hun stoel "jullie hebben toch niets interessants te vertellen", gaan zelf zitten en zetten het neoconservatieve toekomstbeeld voor Nederland uit.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zonder twijfel een zeer plausibele gebeurtenis, gezien het niveau van de gasten en presentatoren. Zet ons er neer en het programma kan binnen 5 minuten worden afgerond, met een daverend applaus galmend door gans Nederland.
Reclamequote:Op maandag 9 mei 2011 22:57 schreef Zeeland het volgende:
Ruud Gullit: 'Bij wedstrijdbesprekingen kan ik de spelers steeds minder goed verstaan!'
Ik kijk naar Barend en Barend, Stijn Schaars is prettiger om naar te kijken dan Bakellende.quote:
Bedankt, zonder jou hadden we dat nooit geweten.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie het al gebeuren, tijdens de uitzending staan wij op en trekken een muts van GL en uit een hippie uit de cultuursector van hun stoel "jullie hebben toch niets interessants te vertellen", gaan zelf zitten en zetten het neoconservatieve toekomstbeeld voor Nederland uit.
Vervolgens stellen wij ons niet verkiesbaar maar kan men ons als politiek ideologisch adviseur inhuren tegen een tarief van ¤450 per persoon per uur.
Wanneer gaan we?
Ja, in z'n reet.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laten we er een kaarsje voor opsteken.
Past hij niet jouw straatje?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kijk naar Barend en Barend, Stijn Schaars is prettiger om naar te kijken dan Bakellende.
Vroeger was je een aardige jongenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:59 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Bedankt, zonder jou hadden we dat nooit geweten.
We moeten wel in cognito natuurlijk, intellectuele mensen prikken ze er zo uit daar en dat is niet gewenst, dus we moeten even wat FNV Bondgenoten petjes zien te scoren bij Agnes Jongerius bij de volgende demonstratie op de Dam, en daarmee onszelf naar binnen smokkelen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie het al gebeuren, tijdens de uitzending staan wij op en trekken een muts van GL en uit een hippie uit de cultuursector van hun stoel "jullie hebben toch niets interessants te vertellen", gaan zelf zitten en zetten het neoconservatieve toekomstbeeld voor Nederland uit.
Vervolgens stellen wij ons niet verkiesbaar maar kan men ons als politiek ideologisch adviseur inhuren tegen een tarief van ¤450 per persoon per uur.
Wanneer gaan we?
Balkenende?quote:
Waar komt het vuurtje dan?quote:
Dat is wel hééél lang geleden.quote:
Ja goed he?? Jaaaaaaaaren van studies voor gedaanquote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef betyar het volgende:
Hij weet de namen van andere mensen zeg.....
Sadist!quote:
Die FNV-demonstratie op de Dam, gaan we daar dan in Italiaans maatpak en met de Rolls heen?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We moeten wel in cognito natuurlijk, intellectuele mensen prikken ze er zo uit daar en dat is niet gewenst, dus we moeten even wat FNV Bondgenoten petjes zien te scoren bij Agnes Jongerius bij de volgende demonstratie op de Dam, en daarmee onszelf naar binnen smokkelen.
Verder een uitstekend plan, ik zie er wel heil in, z.s.m. wat mij betreft.
Stiekem is het altijd nog een droom van me om tijdens een GreenPeace demonstratie in bulldozer in maatpak met een Churchill sigaar die bomen omver te jagen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die FNV-demonstratie op de Dam, gaan we daar dan in Italiaans maatpak en met de Rolls heen?
Mischien kan de butler dan nog wel een spandoek voor ons maken, iets van "meer rechten voor werkgevers".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |