Hou ik je aan!quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blij dat je me zo graag wilt pijpen, maar ik pas.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:06 schreef von_Preussen het volgende:
Prachtige OP, prachtige TT, zelfspot is iets waar sommigen zich een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:07 schreef Picchia het volgende:
Hopelijk word ik niet ingedeeld bij het Koninklijke Repopulatie Squadron.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:06 schreef von_Preussen het volgende:
Prachtige OP, prachtige TT, zelfspot is iets waar sommigen zich een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:07 schreef JoaC het volgende:
Zullen we geen Godwins doen de komende 5 SC's?
Timing.quote:
Kijk, en dit bedoel ik nu met proletarisch zijn.quote:
Oorlogsfilms? Of CNN?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kijk, en dit bedoel ik nu met proletarisch zijn.
Maar ik ga TV kijken, ruk ze
Dan had ik wel neukscheur of domweg kut gezegd.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toen ik op Prinsjesdag op het Binnenhof stond kwam de politie te paard langs, als deel van de stoet van de Gouden Koets (dus in ceremonieel tenue), daar zaten me toch een paar enorm lekkere wijven bij. Je weet wel, van die blonde met blauwe ogen.....ik moest echt m'n geweer op m'n lul houden om niet spontaan hormonaal actief te worden.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:07 schreef Picchia het volgende:
Hopelijk word ik niet ingedeeld bij het Koninklijke Repopulatie Squadron.
Wat voor wapen heb je?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Toen ik op Prinsjesdag op het Binnenhof stond kwam de politie te paard langs, als deel van de stoet van de Gouden Koets (dus in ceremonieel tenue), daar zaten me toch een paar enorm lekkere wijven bij. Je weet wel, van die blonde met blauwe ogen.....ik moest echt m'n geweer op m'n lul houden om niet spontaan hormonaal actief te worden.
Maar wat zijn het voor vragen, en bovendien, wat boeit jou dat?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan had ik wel neukscheur of domweg kut gezegd.
Je mag samen met mij soep makenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:10 schreef eriksd het volgende:
Ik heb te slechte ogen voor actief vechten denk ik. Maar ik zou mocht er dienstplicht zijn maar wat graag mijn taak vervullen
Dit was een wapen voor ceremoniële doeleinden, dus een FN-Fal.quote:
Klinkt gezellig. Sowieso lijkt mij die saamhorigheid en ons kent ons erg leuk. Ik hou daar wel van.quote:
Maar, nog nooit 1 echt gezien dus.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon een vraag stellen, dat doe je weleens op een forum.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar wat zijn het voor vragen, en bovendien, wat boeit jou dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |