De verliezer wordt in de gracht gegooidquote:
't is net oorlogquote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef Friek_ het volgende:
Hebben we nu alweer een relletje over oorlog voeren?
Überhaupt. Armpje drukken met een hyperactieve fapper.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik armpje ga zitten drukken met een irritante tiener, of dat onze foto's ook maar enigszins te vergelijken zijn, of dat ik ook maar een "puber" ben, terwijl een tiener dat loopt te roepen.
Maak jezelf nog even meer belachelijk zeg.
Soms voel ik mij al zo oudquote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef Friek_ het volgende:
Die hebben we al opgezopen vorige week, anderhalve fles met z'n 4en.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als we dan toch militair aan het doen zijn, verdient het een duikbootje met tequila.
überhaupt. Armpje drukkenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Überhaupt. Armpje drukken met een hyperactieve fapper.
Dat ook ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Überhaupt. Armpje drukken met een hyperactieve fapper.
Wedstrijdje ver plassen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef Friek_ het volgende:
Php heeft laten zien dat hij een laf karakter zonder ruggegraat heeft, en als er stront aan de knikker is de "ere-medaille 1.500 meter lange-afstands vluchten met obstakels" in ontvangst zou willen nemen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef Friek_ het volgende:
Mooi, moet je je grote waffel houden over hoe ''goed'' je wel bent. Ergo, je stelt geen donder voor. En het is tijd dat iemand jou eens even goed op z'n plek zet.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik armpje ga zitten drukken met een irritante tiener, of dat onze foto's ook maar enigszins te vergelijken zijn, of dat ik ook maar een "puber" ben, terwijl een tiener dat loopt te roepen.
Maak jezelf nog even meer belachelijk zeg.
quote:
Gaarne iemand met een positie van enige waarde die dat doet.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi, moet je je grote waffel houden over hoe ''goed'' je wel bent. Ergo, je stelt geen donder voor. En het is tijd dat iemand jou eens even goed op z'n plek zet.
Wut?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi, moet je je grote waffel houden over hoe ''goed'' je wel bent. Ergo, je stelt geen donder voor. En het is tijd dat iemand jou eens even goed op z'n plek zet.
Blij dat je me zo graag wilt pijpen, maar ik pas.quote:
Ik denk dat VS het niet zo erg vindt als je aan z'n plekje zit.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik neuk nog liever een cactus.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat VS het niet zo erg vindt als je aan z'n plekje zit.
He VS, je stelt geen donder voor!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gaarne iemand met een positie van enige waarde die dat doet.
Jij niet dus in ieder geval.
Je doorloopt gewoon de AMO, dus de algemene militaire opleiding is voor iedereen gelijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:03 schreef Dutchnative het volgende:
Is de training die je krijgt als je 'akkoord' gaat met de dienstplicht(Laten we ervanuitgaan dat er geen oproepplicht is) zwaar?
Ligt eraan waar je naartoe wilt en welke functie je gaat vervullen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:03 schreef Dutchnative het volgende:
Is de training die je krijgt als je 'akkoord' gaat met de dienstplicht(Laten we ervanuitgaan dat er geen oproepplicht is) zwaar?
Ik neem 28 mei een cactus mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |