quote:Op maandag 9 mei 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Als alle studenten zo rechts waren als jij had je ook geen discussie. En juist die discussie over politiek onder studenten is gezond voor een democratie.
Tsja, er zijn wel meer idioten in de wereld.. Maar die mogen hun mening uit en zolang ze niet over bepaalde strafrechtelijke grenzen gaan hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
Discussie?
Je gaat toch geen bloody posters ophangen van Lenin of wel, mentaal geschifte idioten.
Waarom niet? Kijk, het is geen zinnige politieke beweging, maar laat die posters lekker.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
Discussie?
Je gaat toch geen bloody posters ophangen van Lenin of wel, mentaal geschifte idioten.
En terecht. Waarom zou je daar over klagen ook?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:21 schreef Voorschrift het volgende:
Toen ik ging klagen over een "Free Palestina" stand kreeg ik de halve universiteit over me heen, stelletje moraalridders. Ik haat studenten.
En terecht.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:21 schreef Voorschrift het volgende:
Toen ik ging klagen over een "Free Palestina" stand kreeg ik de halve universiteit over me heen, stelletje moraalridders.
Ik vooral die rechtse met oogkleppen opquote:Ik haat studenten.
Ik had voor m'n studie all-access kaarten voor after-hours voor het universiteitsgebouw, dus kon rustig m'n gang gaan zonder mensen lastig te vallen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, er zijn wel meer idioten in de wereld.. Maar die moegen hun mening uit en zolang ze niet over bepaalde strafrechtelijke grenzen gaan hoor
hehe,quote:
Omdat ze mensen buttons aansmeerden met antisemitische uitspraken, en dat aan 't promoten waren met eenzelfde taal. Ik ben zo iemand die daar dan niet langs loopt zonder wat te zeggen, maar die idioot gewoon zegt waar het op slaat.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En terecht. Waarom zou je daar over klagen ook?
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had voor m'n studie all-access kaarten voor after-hours voor het universiteitsgebouw, dus kon rustig m'n gang gaan zonder mensen lastig te vallen.
Niks strafrechtelijks aan.
4chan staat, voor zover ik weet, (nog) niet op de verplichte lijst van geblokte websites.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:23 schreef robin007bond het volgende:
4chan is toch ook verboden in Australië?
Binnen strafrechtelijke grenzen (in een democratische rechtsstaat wel te verstaan).quote:Op maandag 9 mei 2011 23:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
hehe,
vrijheid van meningsuiting of willen zeggen wat je wil, mits zonder geweld moet voor iedereen gelden, hoe debiel die mening ook is.
Je bent echt een eng mannetje hè?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat ze mensen buttons aansmeerden met antisemitische uitspraken, en dat aan 't promoten waren met eenzelfde taal. Ik ben zo iemand die daar dan niet langs loopt zonder wat te zeggen, maar die idioot gewoon zegt waar het op slaat.
Eenzelfde verhaal in Afrika, destijds op kantoor hingen er ineens "Free Palestina" cartoons, het eerste wat ik deed als afdelingschef was elke PC onder mijn verantwoordelijkheid instellen met de Israelische vlag als screensaver.
Take that.
Smakeloosheid regeert.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar betichtte ik je ook niet van
![]()
Ik stelde alleen dat mensen die anders denken dan jij (of ik of wie dan ook) hun mening mogen uiten zolang ze niet over strafrechtelijke grenzen gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |