Misschien is het handig als je de volgende keer de context metéén schetstquote:Op maandag 9 mei 2011 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat ze mensen buttons aansmeerden met antisemitische uitspraken, en dat aan 't promoten waren met eenzelfde taal. Ik ben zo iemand die daar dan niet langs loopt zonder wat te zeggen, maar die idioot gewoon zegt waar het op slaat.
Eenzelfde verhaal in Afrika, destijds op kantoor hingen er ineens "Free Palestina" cartoons, het eerste wat ik deed als afdelingschef was elke PC onder mijn verantwoordelijkheid instellen met de Israelische vlag als screensaver.
Take that.
Tjah, ze vroegen er zelf om.quote:
Zal wel, maar ik hoef geen buttons aangesmeerd te krijgen met dergelijke schreeuwerij op de campus.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien is het handig als je de volgende keer de context metéén schetst![]()
Daarnaast zijn Palestijnen ook semieten
Welterust.quote:
Dan weiger je ze tochquote:Op maandag 9 mei 2011 23:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal wel, maar ik hoef geen buttons aangesmeerd te krijgen met dergelijke schreeuwerij op de campus.
Buttons? Dat is meer voor het eriksdtijdperk.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal wel, maar ik hoef geen buttons aangesmeerd te krijgen met dergelijke schreeuwerij op de campus.
Het zijn moslims, die lopen nog wat achter.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Buttons? Dat is meer voor het eriksdtijdperk.
Idd heeeel erg jaren '80quote:Op maandag 9 mei 2011 23:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Buttons? Dat is meer voor het eriksdtijdperk.
Ja maar het gaat om het principe!quote:
Prima toch?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar het gaat om het principe!
Als iemand zegt "Israel die!" dan schreeuw ik terug "Palestina die!"
Zit gewoon in me.
Begin twintiger jaren.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Idd heeeel erg jaren '80![]()
Hoe jong ben je ook alweer Voorschrift??
Is toch niets voor jou.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Idd heeeel erg jaren '80![]()
Hoe jong ben je ook alweer Voorschrift??
Oh ja hoor, alleen anderen waarderen het nooit zo lijkt het wel.quote:
Ok!quote:
Zeker, ik ben goddank geen 90.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok!
In je eigen twenties bedoel je he?![]()
Dan heb je idd niks het buttons
Euh, dan ben je al in de negentig.quote:
Bestaan die nog??quote:Op maandag 9 mei 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, ik ben goddank geen 90.
Buttons heb ik nooit gehad voor zover ik weet, en de enige mensen met buttons die ik zie zijn van die hippies met van die gele smilies. Dat schrikt dan wel weer af, dat dan weer wel.
Laat me, het is laat en ik heb gedronken.quote:
Helaas wel, genocide is verboden.quote:
You made me smile (sorry)quote:
U had een iPad 2 las ik?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, ik ben goddank geen 90.
Buttons heb ik nooit gehad voor zover ik weet, en de enige mensen met buttons die ik zie zijn van die hippies met van die gele smilies. Dat schrikt dan wel weer af, dat dan weer wel. Als iets "in" is bij die mensen moet je er bij weg blijven, regel nummer 1.
Ik vergeef je.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat me, het is laat en ik heb gedronken.
Ik trek de KoosVogels troefkaart.
Shit, hebben hippies nu ook al geld voor die dingen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |