Niet dat ik mij aangesproken voel... ... vooruit dan maarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:34 schreef malse-sjanker het volgende:
Voor de dampende drol die een nieuw topic aanmaakt, zet ff de link ervan in het oude topic.
Bij voorbaat stank.
De stok-topics zijn tegenwoordig een reeks, dus zou automagisch in je MyAT moeten verschijnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:34 schreef malse-sjanker het volgende:
Voor de dampende drol die een nieuw topic aanmaakt, zet ff de link ervan in het oude topic.
Bij voorbaat stank.
Jij spoort echt niet hč?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:34 schreef malse-sjanker het volgende:
Bij voorbaat stank.
Ik regel het treinverkeer, geldt dat ook ?quote:
Dit meen je niet echt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:28 schreef malse-sjanker het volgende:
.ik zit alleen op fok voor de fokstok,
Dit soort posts hoeven niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:34 schreef malse-sjanker het volgende:
Bij voorbaat stank.
De huidige. Tevens de langste plaatsnaam van Nederland indien het koppelteken wordt meegerekend.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:05 schreef JJH het volgende:
Wat is eigenlijk de langste plaatsnaam waar ie gelegen heeft?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:31 schreef boertie het volgende:
[..]
De huidige. Tevens de langste plaatsnaam van Nederland indien het koppelteken wordt meegerekend.![]()
TeVens Pinpoint.![]()
Volgens die lijst in dit topic nog niet. Juist de reden dat ik daar geplaatst had. Eerste keus was namelijk het dorpje Rectumquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:37 schreef Maruna het volgende:
pinpoint in de i!
Hij heeft eerder hier gelegen toch? juist ook om de plaatsnaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Broertie op 13-05-2011 16:41:48 ]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:44 schreef Broertie het volgende:
Rectum....... Daar heeft mijn stokontmaagding plaats gevonden, toen nog onder deskundige leiding van boertie.....
In het topic staat alleen de 6e ronden:quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef TheM het volgende:
[..]
Volgens die lijst in dit topic nog niet. Juist de reden dat ik daar geplaatst had. Eerste keus was namelijk het dorpje Rectum.
Misschien dat ie 'm even achter een spoiler moet potenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:22 schreef Maruna het volgende:
Denk dat het posten van een bord midden in een topic niet handig is broertie
Ah ok maaruh Vriezenveen is een dorp dat er vlakbij ligtquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In het topic staat alleen de 6e ronden:
ronde 5:
20. 26-08-2008 Westerhaar-Vriezenveensewijk Overijssel dujour
en de plaats erboven:
ronde 2:
3. 05-09-2004 Vriezenveen Overijssel Funnie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |