quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:31 schreef boertie het volgende:
[..]
De huidige. Tevens de langste plaatsnaam van Nederland indien het koppelteken wordt meegerekend.![]()
TeVens Pinpoint.![]()
Volgens die lijst in dit topic nog niet. Juist de reden dat ik daar geplaatst had. Eerste keus was namelijk het dorpje Rectumquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:37 schreef Maruna het volgende:
pinpoint in de i!
Hij heeft eerder hier gelegen toch? juist ook om de plaatsnaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Broertie op 13-05-2011 16:41:48 ]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:44 schreef Broertie het volgende:
Rectum....... Daar heeft mijn stokontmaagding plaats gevonden, toen nog onder deskundige leiding van boertie.....
In het topic staat alleen de 6e ronden:quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef TheM het volgende:
[..]
Volgens die lijst in dit topic nog niet. Juist de reden dat ik daar geplaatst had. Eerste keus was namelijk het dorpje Rectum.
Misschien dat ie 'm even achter een spoiler moet potenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:22 schreef Maruna het volgende:
Denk dat het posten van een bord midden in een topic niet handig is broertie
Ah ok maaruh Vriezenveen is een dorp dat er vlakbij ligtquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In het topic staat alleen de 6e ronden:
ronde 5:
20. 26-08-2008 Westerhaar-Vriezenveensewijk Overijssel dujour
en de plaats erboven:
ronde 2:
3. 05-09-2004 Vriezenveen Overijssel Funnie
De tering. Ik zit op ongeveer 125km. Dus 250 retour (los van een nieuwe plek evt, waarvoor je dan misschien nog omrijdt), dat is me iets te fanatiek voorlopig.quote:
Done! TT moet dan wel even terug veranderd worden in Westerhaar-Vriezenveensewijk.. Sorry voor de verwarring!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:33 schreef boertie het volgende:
[..]
Misschien dat ie 'm even achter een spoiler moet poten
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:44 schreef Broertie het volgende:
Rectum....... Daar heeft mijn stokontmaagding plaats gevonden, toen nog onder deskundige leiding van boertie.....Vandaar dat dat bord zo smerig is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Ik haal 'm morgen wel op. Die 300 km+ kan ik hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
Hij had beter in noordnoordholland kunnen blijven
Ben de halve week ziek geweest. Voel me nu eindelijk 90%. Misschien dat ik morgen een klein rondje trap, maar dan blijft het dus ook een klein rondje.quote:
Doen ze in een wedstrijd niet eensquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik haal 'm morgen wel op. Die 300 km+ kan ik hebben.
Nou, ligt 'ie al sinds gister achterin de kofferbak?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik haal 'm morgen wel op. Die 300 km+ kan ik hebben.
Of op de bagagedragerquote:Op zondag 15 mei 2011 11:04 schreef Thijz het volgende:
[..]
Nou, ligt 'ie al sinds gister achterin de kofferbak?
Nope. En dan zou eerder:quote:Op zondag 15 mei 2011 11:04 schreef Thijz het volgende:
[..]
Nou, ligt 'ie al sinds gister achterin de kofferbak?
quote:
Ditquote:Op maandag 16 mei 2011 18:47 schreef glasbak het volgende:
tja. dat krijg je als je hem in zo'n idiote hoek neerkwakt
Almelo ligt toch ook wel dicht in de buurt?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:34 schreef Thijz het volgende:
ik had eigenlijk verwacht dat één van de *ties 'm wel op zou halen, maar dat valt dus tegen...
klopt.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef Broertie het volgende:
[..]
Almelo ligt toch ook wel dicht in de buurt?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Jeuj.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:01 schreef boertie het volgende:
Jullie hebben mij een schuldgevoel aan kunnen praten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Laat ik de stok daar nu net niet geplaatst hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:02 schreef Broertie het volgende:
Graag vanavond foto's online, morgen doorkruis ik heel twente.....![]()
ja, die conclusie had ik ook al getrokkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:08 schreef JJH het volgende:
Ligt alleen kats aan de verkeerde kant van Deem'ter zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |