SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.duurde lang zeg tot er een nieuw deel geopend werd :p
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:39 schreef ukga het volgende:
FIRST !!!Die was er allang maar die was blijkbaar niet getaggedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.duurde lang zeg tot er een nieuw deel geopend werd :p![]()
Dames in de dop #12 Le Grand Finale
Dat.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:50 schreef zoem het volgende:
De voiceover in de reclame van didd zegt djosie, djenna. Leer eens Nederlands man
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jenna wordt als ze weer thuis is buiten aan een gepaald geknoopt
doel je nu op Jenna of Joshi?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij lag het bij één van de kandidaten aan de opvoeding.
met mercedesquote:
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:26 schreef Saninl het volgende:
[..]
Maar die vader heeft wel een kekke snor (H)
Nee, tokkie-tokkie.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:31 schreef Saninl het volgende:
Tsjonge jonge, ook gewoon in die auto...Tikki-takki
Die vriend vindt het wel best dat Jean haar achterdeurtje neemt als ze een trio doen op de motorkap van zijn Vantage. Da's tikkie-takkie in stijl.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:34 schreef ukga het volgende:
Jenna al haar vrienden wonen op het kamp. Nou dat kan niet lang goed gaan
Leuk ook dat ze vorige week Dj jean nog lag af te lebberen, en nu weer met haar vriendje is :")
haha truequote:Op maandag 9 mei 2011 20:39 schreef Sofia90 het volgende:
Die kamper vriend zal zich ook wel vermaakt hebben met andere tokkie wijven toen jenna weg was
Welke browser gebruik je?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:53 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Wil net via rtl gemist kijken, install silverlight, ik gedaan, doet ie het nog niet...
Er gingen een aantal dingen door m'n hoofd toen ik haar zag, maar dat was er niet een van.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef ukga het volgende:
Viel het meer mensen op dat de zus van Yosie best wel te raken valt?
Die vrienden van Jenna zijn dan ook kortzichtige idioten.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het wel zielig enzo voor Jenna hoe ver ze van d'r vrienden nu af staat zeg maar. Terwijl Meron er meer naar toe is gegaan denk ik
quote:
Ze is geadopteerd, zwart en woont in Friesland. Lijkt me een kut combinatie.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:45 schreef CasB het volgende:
Wtf, die ouders van Meron...Waar is het dan fout gegaan?
en haar broer is een koeliequote:Op maandag 9 mei 2011 23:51 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ze is geadopteerd, zwart en woont in Friesland. Lijkt me een kut combinatie.
Zegt niet alles hoor, de broertjes van mn ex zijn ook geadopteerd en die doen t heel goed.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:51 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ze is geadopteerd, zwart en woont in Friesland. Lijkt me een kut combinatie.
kk oud dit dat whoadeaquote:Op maandag 9 mei 2011 20:32 schreef ukga het volgende:
HAHAH een kk oude bmw 5 serie e34. WAAR IS DIE MERCEDES DAN BITCH????
hoop het niet voor yosi. Die verhangt ziczhzelfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:52 schreef Paxcon het volgende:
Stiekem lezen alle (ex)kandidaten gewoon mee. Zou ik tenminste wel doen als ik in zo'n programma zat: dit soort forums volgen en kijken wat ze van je vinden
Dat vond ik ook alquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
De moeder van Jenna vond ik trouwens een beetje op Dave lijken.
Die figuren zouden zich echt niet kunnen inhouden. Als ze dit zouden lezen, dan hadden ze allang gereageerd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:52 schreef Paxcon het volgende:
Stiekem lezen alle (ex)kandidaten gewoon mee. Zou ik tenminste wel doen als ik in zo'n programma zat: dit soort forums volgen en kijken wat ze van je vinden
Iemand anders zn bed willen lenen voor tikkie-takkie..........quote:
als ik 40 dagen geen seks heb gehad, zou ik ook aan en vriend vragen of ik z'n bed mag lenen om mn vriendin te knakke.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Iemand anders zn bed willen lenen voor tikkie-takkie..........![]()
(sterker nog: het bed waar een kind in ligt te slapen)..
Jij bent dan ook geen eckte dame.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:25 schreef ukga het volgende:
[..]
als ik 40 dagen geen seks heb gehad, zou ik ook aan en vriend vragen of ik z'n bed mag lenen om mn vriendin te knakke.
Zo raar vindt ik dat niet
Waarom kan ze niet thuis volgeblaft worden? Ik heb dat denk ik gemist.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:25 schreef ukga het volgende:
[..]
als ik 40 dagen geen seks heb gehad, zou ik ook aan en vriend vragen of ik z'n bed mag lenen om mn vriendin te knakke.
Zo raar vindt ik dat niet
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:49 schreef ukga het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn er meer mensen die dit nogal raar vonden?
[ afbeelding ]
Ja ik vind het ook best stom als ze wint, want ze is bijna niet verandert. Behalve misschien dat ze niet meer vecht en niet meer zo ordinair doet in de kroeg. Alsof dat zo moeilijk is.quote:
Je hebt wel gelijk hoor, maar moeten ze dan Yosie of Jenna laten winnen? Op zich is Yosie wel veranderd en die zal het ook wel vol blijven houden denk ik, maar die is altijd zo ontzettend chagrijnig en ze geeft vrij snel op steeds. Ik denk ook echt dat als Dave zich niet zo had misdragen, dat zij er gewoon zeker uit had gelegen vorige week.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook best stom als ze wint, want ze is bijna niet verandert. Behalve misschien dat ze niet meer vecht en niet meer zo ordinair doet in de kroeg. Alsof dat zo moeilijk is.Sws heeft ze ook een omgeving die haar ook heel goed stimuleert, dus vind het raar als zij wint, want ze heeft imo niet echt iets gepresteerd.
omdat haar moeder er dan bij isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:56 schreef psychosomatic het volgende:
Waarom kan ze niet thuis volgeblaft worden? Ik heb dat denk ik gemist.
Ik zal wel de enige zijn, maar ik zou die yosie echt wel doenquote:
Thuis is ze niet echt saggerijnig: "Heeeeeee, wat leuk je weer te ziehieeeeen!!!". Het enige waarmee ik zit bij yosie is dat ik er niet echt representatief uit vindt zien voor een dame. Kan het meisje natuurlijk ook niks aan doen maar ik vind dat gewoon leuk voor het totaalplaatje zeg maar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk hoor, maar moeten ze dan Yosie of Jenna laten winnen? Op zich is Yosie wel veranderd en die zal het ook wel vol blijven houden denk ik, maar die is altijd zo ontzettend chagrijnig en ze geeft vrij snel op steeds. Ik denk ook echt dat als Dave zich niet zo had misdragen, dat zij er gewoon zeker uit had gelegen vorige week.
En Jenna, ach, dat hoef ik niet eens uit te leggen
Ja dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:19 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Ik zal wel de enige zijn, maar ik zou die yosie echt wel doen
Idd te triestquote:Op maandag 9 mei 2011 20:16 schreef rickyszz het volgende:
Mag ik tikkie takkie op jou bent doen?![]()
Nee m'n kind ligt in bed!![]()
Priscillaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:28 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Idd te triesten lekka naar Priscillaaaaa. Paupernaam.
En die ouders van Jenna hadden het bestek ook verkeerd om
Haha so true, moet m steeds op pauze zetten omdat ik het niet kan aanzienquote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef Maisnon het volgende:
Dit programma is echt een ramp om te kijken als je makkelijk plaatsvervangende schaamte krijgt
Klopt, ij had ook wel potentie. Alleen beetje stil, maja gezien de omstandigheden niet zo vreemd ofco.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:38 schreef ukga het volgende:
Ik hoop btw dat Lois terug komt deze week.
Zij is echt een spange chimeid
Nee, Jennifer moet terug. Die zorgt voor wat actie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:38 schreef ukga het volgende:
Ik hoop btw dat Lois terug komt deze week.
Zij is echt een spange chimeid
Meron niks geleerd? Meron is als mens prima, heeft haar hart op de juiste plaats, is sociaal etc.. Maar qua manieren / netheid / etiquette viel er heel wat aan bij te spijkeren. Zie bijvoorbeeld ook de reactie van haar ouders over hoe ze nu eet. Voorheen schermde ze haar eten met haar arm af en schoof het zo van het bord de mond in.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook best stom als ze wint, want ze is bijna niet verandert. Behalve misschien dat ze niet meer vecht en niet meer zo ordinair doet in de kroeg. Alsof dat zo moeilijk is.Sws heeft ze ook een omgeving die haar ook heel goed stimuleert, dus vind het raar als zij wint, want ze heeft imo niet echt iets gepresteerd.
Hij ziet er 10 x beter uit met zn haar zoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef rickyszz het volgende:
Do heeft een bril?![]()
http://www.rtl.nl/xl/#/u/4e63bf03-6b1f-444f-8e6c-5d4dfab8bc85/
Ja, maar daar had ze dit programma niet voor nodig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:48 schreef Casos het volgende:
[..]
Meron niks geleerd? Meron is als mens prima, heeft haar hart op de juiste plaats, is sociaal etc.. Maar qua manieren / netheid / etiquette viel er heel wat aan bij te spijkeren. Zie bijvoorbeeld ook de reactie van haar ouders over hoe ze nu eet. Voorheen schermde ze haar eten met haar arm af en schoof het zo van het bord de mond in.
Nee, Meron heeft heel veel geleerd en het ziet er naar uit dat het bij haar ook echt geholpen heeft en ook in de toekomst zijn effect zou behouden. Itt bijv. Jenna, al ligt dat dan meer aan haar familie / vrienden dan aan haar zelf.
Inderdaad, jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
"Darten is geen lichamelijke sport, maar meer een fysieke."![]()
Een echte overwinning was het pas als ze 15 kiloz was afgevallen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef psychosomatic het volgende:
Volgens mij zit Meron de boel lekker op te lichten en haar familie en vrienden helpen mee. Iemand die zgn zo aso was kan niet van de een op andere dag veranderen. Meron heeft het vanaf dag 1 goed gedaan. Nooit ruzie, chagrijning, dronken, egoistisch of wat dan ook.
WIN!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:20 schreef Physics het volgende:
[..]
Een echte overwinning was het pas als ze 15 kiloz was afgevallen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:34 schreef ukga het volgende:
VIel het meer mensen op dat Jenna zo een piercing op der pols had?
Zo een piercing waar het geschroefde deel onder je huid zit jah
Ja gezienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:34 schreef ukga het volgende:
VIel het meer mensen op dat Jenna zo een piercing op der pols had?
Zo een piercing waar het geschroefde deel onder je huid zit jah
NICEquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:03 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die Zira wat een domme irritante hoer. Maar ik zou haar wel doen.
Klopt, woon in Adam, dus als ik wil kan ik wel een keertje kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:05 schreef ukga het volgende:
[..]
NICE
me 2(zolang) ze der bek niet open trekt)
Ze werkt bij de grote cooldown (rembrandtplein) dus je weet waar je moet zoeken
Ik zou wel een condoom omdoen voordat ik met haar zou dansen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:05 schreef ukga het volgende:
[..]
NICE
me 2(zolang) ze der bek niet open trekt)
Ze werkt bij de grote cooldown (rembrandtplein) dus je weet waar je moet zoeken
want?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:31 schreef Drakire het volgende:
dit topic wordt onderhand even slecht als het programma zelf.
Zendertje voor het geluid. Heeft Zira ook op d'r kont.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:30 schreef ukga het volgende:
Wat heeft gary nou aan zn broekzak? Zijn "pager"?
dat ze ff met mij meeloopt danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef fespo het volgende:
[..]
het is wel een meeloper als je haar gedrag goed bekijkt.
Ik pas 4x in mn vaders kleding johquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wie draagt er nu zn vaders kleding naar school? En vooral als meisje.
Heb je anorexia of is je vader zo dik?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik pas 4x in mn vaders kleding joh
Nee dat is Loïs.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die is er de 1ste week uitgegaan omdat haar moeder ziek was.
Klopt. En veel te druk en kan zich totaaal niet focusen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef fespo het volgende:
[..]
het is wel een meeloper als je haar gedrag goed bekijkt.
Mn vader is dik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Heb je anorexia of is je vader zo dik?
Nee dat was Lois. Zira ging eruit omdat ze 18u per dag in bed lag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
..en daar word nu nog over gesproken? Moet wel wat bijzonders zijn geweest dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je wordt altijd door je omgeving gevormd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:14 schreef Chai het volgende:
Yosie wil nog steeds wel het karakter van haar vader overnemen.ipv gewoon d'r zelf te zijn.
Ja maar zij wil echt zijn karakter overnemen. Dat zei ze letterlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:15 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Je wordt altijd door je omgeving gevormd.
quote:Daarnaast gaan de presentatoren Arie Boomsma en Evelien Bosch in gesprek met jongeren en deskundigen over de gevolgen van bovenmatig alcoholgebruik.
En natuurlijk horen we de échte verhalen: zo komt Yosie uit Dames & Heren in de Dop vertellen hoe ze op haar 15de door teveel drank in coma raakte en zelfs werd doodverklaard en horen we van een 37-jarige Korsakov-patiënt hoe alcohol zijn leven voorgoed verpestte.
Wat is daar grappig aan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:16 schreef rickyszz het volgende:
Oja vandaag kreeg ik ook dit mailtje voor Publiek gezocht![]()
![]()
![]()
Met daarin:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Nee dat was Lois. Zira ging eruit omdat ze 18u per dag in bed lag.
Wat ziet ze er anders uit op die bovenste fotoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje niveau van Jenna d'r vrienden als je daar om moet lachen. Daar had ze het gisteren nog over.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat die halve zool op haar 15e al in coma lag omdat ze teveel gezopen had.
Weinigquote:
OJA NET ALS DIE MERCEDES ZEKER?????quote:Mijn vriendjes nemen me wel vaker mee naar een duur hotel
Eerlijk gezegd dat ik haar ook niet veel ouder geschat hoor. Vind er er nog wel jeugdig uitzien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Jenna is 19![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gadverdamme wat ben ik blij dat ik er nog niet zo doods uitzie. En ik ben bijna 3 jaar ouder![]()
Ik ga stuk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:49 schreef ukga het volgende:
Jenna;
[..]
OJA NET ALS DIE MERCEDES ZEKER?????
SLAAPT DAT NOU LEKKER IN EEN HOSTEL, JENNA??????
Ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
Wie heeft er alle 47 afleveringen x 30 minuten gezien?
Ik beken.
ik op 3 na.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik beken.
me 2quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik beken.
Ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik beken.
heb ik bij meer mensen gezien.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik.
Die vooruitblik voor komende aflevering ... Jenna ziet in dat Linsey kiezen een domme keus was.
Dat had ze vantevoren ook wel kunnen weten.
Dat Meron uit Ethiopië kwam, wist ik trouwens al. Bij het introfilmpje bij het bonusmateriaal zegt ze dat.
Ik heb trouwens wel het idee dat ze is aangekomen .... vreemd, aangezien Yosie is afgevallen.
Is het nog meer mensen opgevallen dat Meron opeens een jaar jonger is?
Ze had een paar weken geleden haar 22e verjaardag gevierd, en nu opeens is ze weer 21, en zegt ze ook dat ze 21 is ...
Daar klopt iets niet ...
Volgens mij zei ze het zelf toen ze zich voorstelde aan die chauffeur van Wilma Nanninga.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:27 schreef fespo het volgende:
[..]
heb ik bij meer mensen gezien.
o.a. do
edit. ik bedoel het getal naast hun naam, als ze het echt zegt is het wel vreemd of gewoon een foutje.
Mooi verwoord. Ben het helemaal met je eens en zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:06 schreef Grunge. het volgende:
Nog even over de vorige aflevering:
Meron heeft lieve ouders. De ouders van Jenna en Yosie lijken me trouwens ook lief, maar daar blijft het ook wel bij. Geen goede voorbeelden. Die oorbellen van dat vriendje van Jenna, zo aso zie je ze ook niet meer, hoor
. Sowieso die vriendenclub. Priscilla, Samantha. Hoe typerend wil je het hebben. Voor die vrienden is het ook gewoon een spiegel natuurlijk, daarom vinden ze het niet fijn. Niet zozeer omdat Jenna in een dame verandert (denken ze, en voor nu). Jenna heeft nu korte nageltjes, nette schoenen en die ordinaire extentions zijn uit haar haar. Voor hen is dat indirect een belediging, althans: zo vatten ze dat op. Dus wíj zijn geen dames. Nou, gelukkig maar voor hen dan dat Jenna zoals we al weten weer de oude zal worden...
Nu de nieuwe kijken.
Ik heb serieus nog nooit iemand uit mijn omgeving kanker als scheldwoord horen roepen, misschien ben jij ook een heer in de dop?quote:Op woensdag 11 mei 2011 04:20 schreef Drakire het volgende:
Wat me wel opvalt sinds ik dit programma kijk scheld ik nooit meer met "kanker" voorheen best vaak.
Tenminste niet echt schelden maar als bijvoeglijk naamwoord bijvoorbeeld "kankerlekker" e.d.
Dat was het al toen ze Michella lieten winnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:24 schreef Sofia90 het volgende:
Als Jenna wint is dit echt een faalprogramma
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:49 schreef ukga het volgende:
Jenna;
[..]
OJA NET ALS DIE MERCEDES ZEKER?????
SLAAPT DAT NOU LEKKER IN EEN HOSTEL, JENNA??????
Hier in Broabant hoor je dat ook eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:20 schreef June. het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit iemand uit mijn omgeving kanker als scheldwoord horen roepen, misschien ben jij ook een heer in de dop?
Iets kankerlekker vinden is ook wel erg triest.quote:Op woensdag 11 mei 2011 04:20 schreef Drakire het volgende:
Wat me wel opvalt sinds ik dit programma kijk scheld ik nooit meer met "kanker" voorheen best vaak.
Tenminste niet echt schelden maar als bijvoeglijk naamwoord bijvoorbeeld "kankerlekker" e.d.
Zelf woon ik niet in de Randstad of zo maar ik hoor hier regelmatig mensen met kanker schelden...is ook typisch Nederlandsquote:Op woensdag 11 mei 2011 07:20 schreef June. het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit iemand uit mijn omgeving kanker als scheldwoord horen roepen, misschien ben jij ook een heer in de dop?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:06 schreef Sofia90 het volgende:
Ik begin een steeds slechter beter beeld van Hagenezen te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |