Er gingen een aantal dingen door m'n hoofd toen ik haar zag, maar dat was er niet een van.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef ukga het volgende:
Viel het meer mensen op dat de zus van Yosie best wel te raken valt?
Die vrienden van Jenna zijn dan ook kortzichtige idioten.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het wel zielig enzo voor Jenna hoe ver ze van d'r vrienden nu af staat zeg maar. Terwijl Meron er meer naar toe is gegaan denk ik
quote:
Ze is geadopteerd, zwart en woont in Friesland. Lijkt me een kut combinatie.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:45 schreef CasB het volgende:
Wtf, die ouders van Meron...Waar is het dan fout gegaan?
en haar broer is een koeliequote:Op maandag 9 mei 2011 23:51 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ze is geadopteerd, zwart en woont in Friesland. Lijkt me een kut combinatie.
Zegt niet alles hoor, de broertjes van mn ex zijn ook geadopteerd en die doen t heel goed.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:51 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ze is geadopteerd, zwart en woont in Friesland. Lijkt me een kut combinatie.
kk oud dit dat whoadeaquote:Op maandag 9 mei 2011 20:32 schreef ukga het volgende:
HAHAH een kk oude bmw 5 serie e34. WAAR IS DIE MERCEDES DAN BITCH????
hoop het niet voor yosi. Die verhangt ziczhzelfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:52 schreef Paxcon het volgende:
Stiekem lezen alle (ex)kandidaten gewoon mee. Zou ik tenminste wel doen als ik in zo'n programma zat: dit soort forums volgen en kijken wat ze van je vinden
Dat vond ik ook alquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
De moeder van Jenna vond ik trouwens een beetje op Dave lijken.
Die figuren zouden zich echt niet kunnen inhouden. Als ze dit zouden lezen, dan hadden ze allang gereageerd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:52 schreef Paxcon het volgende:
Stiekem lezen alle (ex)kandidaten gewoon mee. Zou ik tenminste wel doen als ik in zo'n programma zat: dit soort forums volgen en kijken wat ze van je vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |