Weinigquote:
OJA NET ALS DIE MERCEDES ZEKER?????quote:Mijn vriendjes nemen me wel vaker mee naar een duur hotel
Eerlijk gezegd dat ik haar ook niet veel ouder geschat hoor. Vind er er nog wel jeugdig uitzien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Jenna is 19![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gadverdamme wat ben ik blij dat ik er nog niet zo doods uitzie. En ik ben bijna 3 jaar ouder![]()
Ik ga stuk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:49 schreef ukga het volgende:
Jenna;
[..]
OJA NET ALS DIE MERCEDES ZEKER?????
SLAAPT DAT NOU LEKKER IN EEN HOSTEL, JENNA??????
Ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
Wie heeft er alle 47 afleveringen x 30 minuten gezien?
Ik beken.
ik op 3 na.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik beken.
me 2quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik beken.
Ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik beken.
heb ik bij meer mensen gezien.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik.
Die vooruitblik voor komende aflevering ... Jenna ziet in dat Linsey kiezen een domme keus was.
Dat had ze vantevoren ook wel kunnen weten.
Dat Meron uit Ethiopië kwam, wist ik trouwens al. Bij het introfilmpje bij het bonusmateriaal zegt ze dat.
Ik heb trouwens wel het idee dat ze is aangekomen .... vreemd, aangezien Yosie is afgevallen.
Is het nog meer mensen opgevallen dat Meron opeens een jaar jonger is?
Ze had een paar weken geleden haar 22e verjaardag gevierd, en nu opeens is ze weer 21, en zegt ze ook dat ze 21 is ...
Daar klopt iets niet ...
Volgens mij zei ze het zelf toen ze zich voorstelde aan die chauffeur van Wilma Nanninga.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:27 schreef fespo het volgende:
[..]
heb ik bij meer mensen gezien.
o.a. do
edit. ik bedoel het getal naast hun naam, als ze het echt zegt is het wel vreemd of gewoon een foutje.
Mooi verwoord. Ben het helemaal met je eens en zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:06 schreef Grunge. het volgende:
Nog even over de vorige aflevering:
Meron heeft lieve ouders. De ouders van Jenna en Yosie lijken me trouwens ook lief, maar daar blijft het ook wel bij. Geen goede voorbeelden. Die oorbellen van dat vriendje van Jenna, zo aso zie je ze ook niet meer, hoor
. Sowieso die vriendenclub. Priscilla, Samantha. Hoe typerend wil je het hebben. Voor die vrienden is het ook gewoon een spiegel natuurlijk, daarom vinden ze het niet fijn. Niet zozeer omdat Jenna in een dame verandert (denken ze, en voor nu). Jenna heeft nu korte nageltjes, nette schoenen en die ordinaire extentions zijn uit haar haar. Voor hen is dat indirect een belediging, althans: zo vatten ze dat op. Dus wíj zijn geen dames. Nou, gelukkig maar voor hen dan dat Jenna zoals we al weten weer de oude zal worden...
Nu de nieuwe kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |