Klopt, ij had ook wel potentie. Alleen beetje stil, maja gezien de omstandigheden niet zo vreemd ofco.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:38 schreef ukga het volgende:
Ik hoop btw dat Lois terug komt deze week.
Zij is echt een spange chimeid
Nee, Jennifer moet terug. Die zorgt voor wat actie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:38 schreef ukga het volgende:
Ik hoop btw dat Lois terug komt deze week.
Zij is echt een spange chimeid
Meron niks geleerd? Meron is als mens prima, heeft haar hart op de juiste plaats, is sociaal etc.. Maar qua manieren / netheid / etiquette viel er heel wat aan bij te spijkeren. Zie bijvoorbeeld ook de reactie van haar ouders over hoe ze nu eet. Voorheen schermde ze haar eten met haar arm af en schoof het zo van het bord de mond in.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook best stom als ze wint, want ze is bijna niet verandert. Behalve misschien dat ze niet meer vecht en niet meer zo ordinair doet in de kroeg. Alsof dat zo moeilijk is.Sws heeft ze ook een omgeving die haar ook heel goed stimuleert, dus vind het raar als zij wint, want ze heeft imo niet echt iets gepresteerd.
Hij ziet er 10 x beter uit met zn haar zoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef rickyszz het volgende:
Do heeft een bril?![]()
http://www.rtl.nl/xl/#/u/4e63bf03-6b1f-444f-8e6c-5d4dfab8bc85/
Ja, maar daar had ze dit programma niet voor nodig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:48 schreef Casos het volgende:
[..]
Meron niks geleerd? Meron is als mens prima, heeft haar hart op de juiste plaats, is sociaal etc.. Maar qua manieren / netheid / etiquette viel er heel wat aan bij te spijkeren. Zie bijvoorbeeld ook de reactie van haar ouders over hoe ze nu eet. Voorheen schermde ze haar eten met haar arm af en schoof het zo van het bord de mond in.
Nee, Meron heeft heel veel geleerd en het ziet er naar uit dat het bij haar ook echt geholpen heeft en ook in de toekomst zijn effect zou behouden. Itt bijv. Jenna, al ligt dat dan meer aan haar familie / vrienden dan aan haar zelf.
Inderdaad, jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
"Darten is geen lichamelijke sport, maar meer een fysieke."![]()
Een echte overwinning was het pas als ze 15 kiloz was afgevallen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef psychosomatic het volgende:
Volgens mij zit Meron de boel lekker op te lichten en haar familie en vrienden helpen mee. Iemand die zgn zo aso was kan niet van de een op andere dag veranderen. Meron heeft het vanaf dag 1 goed gedaan. Nooit ruzie, chagrijning, dronken, egoistisch of wat dan ook.
WIN!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:20 schreef Physics het volgende:
[..]
Een echte overwinning was het pas als ze 15 kiloz was afgevallen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:34 schreef ukga het volgende:
VIel het meer mensen op dat Jenna zo een piercing op der pols had?
Zo een piercing waar het geschroefde deel onder je huid zit jah
Ja gezienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:34 schreef ukga het volgende:
VIel het meer mensen op dat Jenna zo een piercing op der pols had?
Zo een piercing waar het geschroefde deel onder je huid zit jah
NICEquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:03 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die Zira wat een domme irritante hoer. Maar ik zou haar wel doen.
Klopt, woon in Adam, dus als ik wil kan ik wel een keertje kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:05 schreef ukga het volgende:
[..]
NICE
me 2(zolang) ze der bek niet open trekt)
Ze werkt bij de grote cooldown (rembrandtplein) dus je weet waar je moet zoeken
Ik zou wel een condoom omdoen voordat ik met haar zou dansen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:05 schreef ukga het volgende:
[..]
NICE
me 2(zolang) ze der bek niet open trekt)
Ze werkt bij de grote cooldown (rembrandtplein) dus je weet waar je moet zoeken
want?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:31 schreef Drakire het volgende:
dit topic wordt onderhand even slecht als het programma zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |