schmerig. We doen nog wel een spelletje, de echte mannen dan hè (ik doe niet mee)quote:Op maandag 9 mei 2011 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik niet, hebben we het over groenten of schmerig doen?
Raar verhaalquote:Op maandag 9 mei 2011 18:23 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nee, wat is dat dan voor verhaal?
Heel goed, ik heb er net nog wat eighties-zooi bij gepleurdquote:Op maandag 9 mei 2011 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Even tussendoor, ik ben die map van na tien uur aan het afspelen, deur open en flink hard, dan kunnen ze er alvast aan wennen
Je gaat zingen?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel goed, ik heb er net nog wat eighties-zooi bij gepleurd
Kunnen we al downloaden? Dan kunnen we het meezingen vast oefenen
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
schmerig. We doen nog wel een spelletje, de echte mannen dan hè (ik doe niet mee)
Een boomstam, een moker en twee spijkers. Degenen die in één klap de spijker er het verst in mept hoeft niets uit te trekken
Mooiquote:Op maandag 9 mei 2011 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ik niet, dat kan ik jullie niet aandoen
Als jij nou ook komt zetten we jou in een stellage met je mond open naar boven. Problem solved.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:35 schreef RijstNatie het volgende:
En de wc's dan?
gegarandeerd dat je aan de schijt gaat van een Fok bbq.
Bij de buren in de tuinquote:Op maandag 9 mei 2011 18:35 schreef RijstNatie het volgende:
En de wc's dan?
quote:
je moet je eigen emmertje meenemen, verplichtquote:Op maandag 9 mei 2011 18:35 schreef RijstNatie het volgende:
En de wc's dan?
Tot een uur of 7quote:Op maandag 9 mei 2011 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tuurlijk
Heb je nog lang naar die herrie liggen luisteren vannacht?
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat we die veldbedden helemaal niet nodig gaan hebben
Ik mag het toch hopen van nietquote:Op maandag 9 mei 2011 19:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat dat niet gaat gebeuren, toch? TOCH!?
slaap jij dan gewoon op het dekzeiltje???quote:Op maandag 9 mei 2011 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat we die veldbedden helemaal niet nodig gaan hebben
Nee, gewoon helemaal niet, gewoon om 7 uur van bier op koffie overschakelenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
slaap jij dan gewoon op het dekzeiltje???
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, gewoon helemaal niet, gewoon om 7 uur van bier op koffie overschakelen
Daar heb je de leeftijd niet meer voorquote:Op maandag 9 mei 2011 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, gewoon helemaal niet, gewoon om 7 uur van bier op koffie overschakelen
Onderschat mij niet meisjequote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar heb je de leeftijd niet meer voor![]()
*gniffel
"Voorvocht" heb ik dan liever.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal ik de TT veranderen in "BBQ 25-26 juni - Voorprettopic 03"
Ach wat je reed dronken naar huis jijquote:
Nou ja ze sliepen ook met veel in een kamerquote:
zijn wij nu een duo geworden met Water&Vuurquote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef Soury het volgende:
Teun helemaal top gast !!!![]()
Hier even de boodschappenlijst van water en vuur![]()
Brood
boter
melk
yogurt
eieren
spek
tomaten
thee
aardbeien
doosje wijn
Mocht er iets missen laat het me weten.
P.s. de spareribs zijn mijn feestje. Ze zijn ong. 25 a 30 cm per stuk dus ik tel een half per persoon.
Dank WJ maarquote:Op maandag 9 mei 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn wij nu een duo geworden met Water&Vuur
nog erger heeft die dit verzonnen, sla hem gelijk in mekaarquote:
Ik weet niet waar zijn huis woontquote:Op maandag 9 mei 2011 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nog erger heeft die dit verzonnen, sla hem gelijk in mekaar
Je lacht je rot met hem, hij is zo droogquote:Op maandag 9 mei 2011 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet waar zijn huis woont![]()
Maar het zou echt leuk zijn als die steuker erbij is
Errrr met vuil afwaswater?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mijn keuken staat blank, slang van de vaatwasser afgeschoten
Dat doe ik al zonder dat ik hem kenquote:
We zetten jou op een platte kar of op mijn aanhangwagen en dan rijden we je Harderwijk doorquote:Op maandag 9 mei 2011 19:53 schreef Toverheks het volgende:
Jullie lijken me allemaal gezellig, dus zal met niemand problemen hebben, ga gewoon rustig jullie allemaal observeren
pek en verenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We zetten jou op een platte kar of op mijn aanhangwagen en dan rijden we je Harderwijk door
Ik kan alleen Duits, da's geen probleem toch?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
pek en verenmaar teun kan ik jullie allemaal wel verstaan??? ja Soury zal wel meevallen maar praten jullie dialect
Ja nogal Schiedamsquote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
pek en verenmaar teun kan ik jullie allemaal wel verstaan??? ja Soury zal wel meevallen maar praten jullie dialect
Nee, jij met je Amsterdamse accentquote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vooral na een fles roséquote:Op maandag 9 mei 2011 19:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Let maar op, die zit straks het meest onverstaanbaar te skreeuwen van iedereen.
neinquote:Op maandag 9 mei 2011 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan alleen Duits, da's geen probleem toch?
Ik proat geweun plet ernems, moar das beina net nederlans.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij klinkt redelijk normaal, als je nog geen bier op hebt danquote:Op maandag 9 mei 2011 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik proat geweun plet ernems, moar das beina net nederlans.
ik praat heel beschaafd hoor, en vloek ook heel netjes in het ABNquote:
Het eerste half uur dusquote:Op maandag 9 mei 2011 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij klinkt redelijk normaal, als je nog geen bier op hebt dan
quote:
nou dan hoeven wij geen gesprek aan te knopen hahaha hoor je mij alleen zeggen huh wat wat zeg je wat bedoel je en of een ja als het een nee moet wezenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik proat geweun plet ernems, moar das beina net nederlans.
'Haks, neuken?'quote:Op maandag 9 mei 2011 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou dan hoeven wij geen gesprek aan te knopen hahaha hoor je mij alleen zeggen huh wat wat zeg je wat bedoel je en of een ja als het een nee moet wezen
Nee, die versta ik namelijk meestal nietquote:
Teun is goed te verstaan, Remlof ook, WJ zeker, bij mij snap je ook wel wat ik bedoel, nou dat zijn er al 4quote:
Ik ga ook wel redelijk accentloos door het leven.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Teun is goed te verstaan, Remlof ook, WJ zeker, bij mij snap je ook wel wat ik bedoel, nou dat zijn er al 4
Ik zeg nooit zomaar ja he? Dat hedde ge kunnen witte.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga ook wel redelijk accentloos door het leven.
nou als D-K echt op dreef is versta ik hem af en toe niet he hahahaha ji9j valt wel meequote:Op maandag 9 mei 2011 20:05 schreef Laysa het volgende:
Jullie ook niet multiculti...Amsterdams, Schiedams, ernhems, Twents, Maasstrichts...koekie
pak van me hartquote:Op maandag 9 mei 2011 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga ook wel redelijk accentloos door het leven.
Heb je der wel eens Nijmeegs horen praten dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou als D-K echt op dreef is versta ik hem af en toe niet he hahahaha ji9j valt wel mee
nee niet echtquote:Op maandag 9 mei 2011 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je der wel een Nijmeegs horen praten dan?
dat doet ie expressquote:Op maandag 9 mei 2011 20:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou als D-K echt op dreef is versta ik hem af en toe niet he hahahaha ji9j valt wel mee
Moet ze eens doen voor jequote:
Ghehehe....misschien kan ik wel gaan tolken....zwartquote:Op maandag 9 mei 2011 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je der wel eens Nijmeegs horen praten dan?
Dat kan ze ook gewoon zonder drank hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:
En ik verheug me zwaar op een Amsterdams lallende Haks
Ik zeg nu even wijs niks meer, en ga oefenen op mijn ABNquote:
Welnee....lekker jezelf zijn...er zijn al genoeg neppers in omloopquote:Op maandag 9 mei 2011 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg nu even wijs niks meer, en ga oefenen op mijn ABN
Alsof ik iemand anders kan zijnquote:Op maandag 9 mei 2011 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee....lekker jezelf zijn...er zijn al genoeg neppers in omloop
Arme peeps op de BBQ, komt die ADHD uit Schiedam ineens aanquote:
Laat me met rust, ik ben nu al bang!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Arme peeps op de BBQ, komt die ADHD uit Schiedam ineens aan
* remlof gaat z'n ernems oefenenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou dan hoeven wij geen gesprek aan te knopen hahaha hoor je mij alleen zeggen huh wat wat zeg je wat bedoel je en of een ja als het een nee moet wezen
Whahahaha, het valt wel mee hoor, toch Laysa, TOCH?quote:
Ik vind je een toppertjequote:Op maandag 9 mei 2011 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahaha, het valt wel mee hoor, toch Laysa, TOCH?
Kloptquote:Op maandag 9 mei 2011 20:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Zijn allemaal lieverds Moots, het enige kreng dat er rondloop ben ik
Hmpfquote:Op maandag 9 mei 2011 20:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Zijn allemaal lieverds Moots, het enige kreng dat er rondloop ben ik
Sure geen probleem. Die woont in de kop van NH toch. We regelen wel watquote:Op maandag 9 mei 2011 20:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Soury, misschien kun jij Heidi wel meenemen? Als hij nog komt
Dat vind ik lullig, moet je iedereen dan helemaal in je eentje schofferen?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat gaat een zwaar avondje voor mij worden
Ik had nog enige hoop op jou, maar die is nu, met deze opmerking, voorgoed verdwenenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik lullig, moet je iedereen dan helemaal in je eentje schofferen?
Dan ben ik niet de enigequote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef Toverheks het volgende:
weet je nou wat ik zo leuk vind, Ian verheugd zich op een lallende heks hahahha maar deze heks is zonder drank al gezelligjullie hoeven voor mij echt geen 6 flessen wijn te halen hoor na 4 glaasjes ben ik al de weg kwijt, wat heet 4 na 1 glaasje moet ik al gekke dingen doen
Ik haak afquote:
Ja Teun en ik zijn altijd lief tegen elkaarquote:
ja ik drink niet dus neem voor de gezelligheid wel een glaasjequote:
Niksquote:
Omfgquote:Op maandag 9 mei 2011 20:50 schreef Toverheks het volgende:
Laatste keer dat ik dronken was kwam ik op me sokken thuis en hebben de kinderen me zo uitgelachen, was echt helemaal van het padje af
Ik breng je weer netjes terug.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:50 schreef Toverheks het volgende:
Laatste keer dat ik dronken was kwam ik op me sokken thuis en hebben de kinderen me zo uitgelachen, was echt helemaal van het padje af
quote:
Nou ja, dat is wel waar hè. Ik kan het goed met je vinden, dat het andersom anders ligt, daar kan ik niet zo heel veel aan doenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Teun en ik zijn altijd lief tegen elkaar
Ik vind je wel lief hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wel waar hè. Ik kan het goed met je vinden, dat het andersom anders ligt, daar kan ik niet zo heel veel aan doen
Dat komt waarschijnlijk door je blonde lokken en killertetten.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
Nou ja je kan echt een enorme hork en klootzak zijn soms, maar tegen mij valt het wel mee
Kan de geslijm via dm/pm dank u, wat een vervuilingquote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind je wel lief hoor
Nou ja je kan echt een enorme hork en klootzak zijn soms, maar tegen mij valt het wel mee
Keurig CVquote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind je wel lief hoor
Chill, doe mij er maar een.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
wol as su muh tonnie vusjton nan kot ik wol un wossie brajen.
Doe maar een pic ofzoquote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
Gewoon een mooie milfquote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk door je blonde lokken en killertetten.
Of je warme persoonlijkheid, dat kan ook.
Ik heb geen killertettenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk door je blonde lokken en killertetten.
Of je warme persoonlijkheid, dat kan ook.
Doe dat dan nietquote:
vertaal het is zie mijn naam staanquote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
Heb ik wat verkeerds gezegdquote:Op maandag 9 mei 2011 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij wil graag feauteaux van het Worstje van Bob?
nou jaquote:Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil graag Tonnie om mijn worstje draaien, staat er.
Zo ken ik je weerquote:
Ik ben al maanden netjesquote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toevallig deze keer niet, maar zo ja, was het ook geen probleem geweest, wij weten niet beter
Als leek vind ik ze mooi genoeg. Maar ik moet op gaan passen, want voor je het weet ben je op mijn leeftijd een vieze oude manquote:Op maandag 9 mei 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Zullen we dat door een vakkundige jury laten beoordelen aanstaande 25 juni?
Ik heb de laatste maanden ook niet echt veel gepost.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben al maanden netjes(domweg omdat ik niet zo vaak meer post)
Waar wou je die vandaan halen dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
de gele bordjes zijn voor uh...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:13 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
de gele bordjes zijn voor uh...
[ afbeelding ]
quote:
Ik was solidair, oh nee ik had vers vlees in SSTquote:Op maandag 9 mei 2011 21:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb de laatste maanden ook niet echt veel gepost.
Heul niet, jij had me gevonden, maar je komt nooit meerquote:
Echt !!!! Leuk manquote:
Godverdomme!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:17 schreef Deisyy het volgende:
O kut, ik zit in het verkeerde topic, ik dacht dat dit de SC was
trut maak je ons blij ga je weer weg nou ik zit daar ook luister eens naar mijn ploatjes die ik voor jullie postquote:Op maandag 9 mei 2011 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Iedereen gewoon blij maken met een dooie eend? Lekker is dat!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Trutquote:Op maandag 9 mei 2011 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Neequote:Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef Deisyy het volgende:
O solly, ik zal in gedachte bij jullie zijn, is dat ook goed?
Te laat, nu ben je de lul en moet je tetten komen beoordelenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Ow ja, zelfs op mijn leeftijd alquote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als leek vind ik ze mooi genoeg. Maar ik moet op gaan passen, want voor je het weet ben je op mijn leeftijd een vieze oude man
Zag je hoe blij iedereen was toen we dachten dat je ook kwam?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik de tofste meet ooit ga ga missen
Ik weet zeker dat er mensen op de bbq komen die daar veel beter in zijn dan ikquote:Op maandag 9 mei 2011 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Te laat, nu ben je de lul en moet je tetten komen beoordelen
Nou, dat moet dan eerst nog gebeuren hoor. Maar de voorpret nemen ze ons alvast niet meer en ja, ik denk ook dat het erg gezellig wordt. Maar tofst?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk wel de kleurrijkste iig... Dus de tofste ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Ja goftedomme, ik voelde de liefdequote:Op maandag 9 mei 2011 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zag je hoe blij iedereen was toen we dachten dat je ook kwam?
Deis is omquote:
Je hebt de tofste gastenlijst ooit in je OP staan man.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, dat moet dan eerst nog gebeuren hoor. Maar de voorpret nemen ze ons alvast niet meer en ja, ik denk ook dat het erg gezellig wordt. Maar tofst?
Als jij erbij staat helemaalquote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt de tofste gastenlijst ooit in je OP staan man.
Daar hoor jij bij.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nóg nietquote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof dat je ook komtquote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik word helemaal verlegen van jullie, stelletje slijmballen
Je houdt van onsquote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik word helemaal verlegen van jullie, stelletje slijmballen
Wie de fuck is HB!?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik kreeg net een hele leuke PM van HB, die baalt dat ze bij deze BBQ er niet bij kan zijn. En ik baal daar ook over
Maar misschien dat wanneer we allemaal heel hard gaan roepen?
Ik wou het niet vragenquote:
Mijn opquote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Honey Bunny. Ik weet niet of ik Dees d'r gedachten kan lezen, maar ik had even contact met 'r.quote:
Geen flauw fucking idee wie dat is.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Honey Bunny. Ik weet niet of ik Dees d'r gedachten kan lezen, maar ik had even contact met 'r.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik kreeg net een hele leuke PM van HB, die baalt dat ze bij deze BBQ er niet bij kan zijn. En ik baal daar ook over
Maar misschien dat wanneer we allemaal heel hard gaan roepen?
Die ken ik zelfsquote:
Charlie laten we thuis hoor, die zuipt alle drank in zijn eentje opquote:
Grpmpfffffffquote:
Niet, hij is sober.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Charlie laten we thuis hoor, die zuipt alle drank in zijn eentje op
Had je niet een leuke ava ofzo?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef HoneyBunny het volgende:
Zucht.... uit het oog, uit het hart!
*janksmiley*
(waar zijn de f#cking smileys gebleven?)
geloof je het zelf, als er eentje de weg kwijt is is het Charlie wel, helemaal doorgesnoven en doorgezopen maar verdiend er nog steeds bakken met geld meequote:
En waarom kom je niet op de meet?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef HoneyBunny het volgende:
*janksmiley*
Belangrijkere vraag is of 1 doosje genoeg isquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef HoneyBunny het volgende:
*janksmiley*
Daarom vraag ik welke, dan neem ik een doossie andere meequote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag is of 1 doosje genoeg is
O die, ja die ken ik nog welquote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Honey Bunny. Ik weet niet of ik Dees d'r gedachten kan lezen, maar ik had even contact met 'r.
haahahhaaquote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Komt Deis nou of niet? Ik zit hier bijna in mijn broek te plassen van pure spanning!
Dat is de vraag. Ik hou zelf van wit of rosé (niet te zoet), als het anders moet laat het me wetenquote:
En waar is jouw Fok! award ava gebleven?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef HoneyBunny het volgende:
*janksmiley*
O ik sluit me erbij aanquote:Op maandag 9 mei 2011 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Ik hou zelf van wit of rosé (niet te zoet), als het anders moet laat het me weten
Huh? Die had ik heus niet! Ik had een special made van Nachtzuster. Een hele mooie...en nu is tie weg...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En waar is jouw Fok! award ava gebleven?
Trek maar een Tena aan lieffie, volgend jaar staan de sterren misschien iets beter.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Komt Deis nou of niet? Ik zit hier bijna in mijn broek te plassen van pure spanning!
Mijn hart breekt. Het is de schuld van Remlof, die wilde dat weekend later nietquote:Op maandag 9 mei 2011 21:38 schreef HoneyBunny het volgende:
Goffer, alle knopjes zitten ineens ergens anders....
En mn (inderdaad erg leuke) ava is ook weg kennelijk!
Oppas is wat lastig dus kan echt niet! Snel nieuwe organiseren dus!
O dan verwar ik je met een ander konijnquote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Huh? Die had ik heus niet! Ik had een special made van Nachtzuster. Een hele mooie...en nu is tie weg...
Dat ook. de boodschappenlijst geeft ook tot nu toe aan WAT er gehaald word de hoeveelheden worden een week van te voren wel bepaald.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag is of 1 doosje genoeg is
Wacht even, dus jullie komen allebei niet maar hebben wél vervoer.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:40 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik zou wel met Dees kunnen carpoolen of zij met mij. Volgens mij woonde je destijds bij mij in de buurt Deis!
Ik was abuis, dacht dat dit de SC wasquote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, is dit nieuw ofzo? Eerst een beetje tof doen en spannend en dan NIET komen!?
Haha, ja zoiets... practisch en toch volkomen nutteloos. Best knap!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht even, dus jullie komen allebei niet maar hebben wél vervoer.
Handig
Maar wij zijn toch je strálende afleiding tussen alle misère door, dan!?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was abuis, dacht dat dit de SC was![]()
Ik had toch al gezegd dat ik niet kwam door kutomstandigheden enzo.
In een cabrioquote:
ja deis....en je hoeft geeneens te solexenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar wij zijn toch je strálende afleiding tussen alle misère door, dan!?
Mijn raderen draaien.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:40 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik zou wel met Dees kunnen carpoolen of zij met mij. Volgens mij woonde je destijds bij mij in de buurt Deis!
Sssstttttttquote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja deis....en je hoeft geeneens te solexen
Zelfs ik ben het volkomen met je eensquote:Op maandag 9 mei 2011 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar wij zijn toch je strálende afleiding tussen alle misère door, dan!?
Yep dat kan, alhoewel, ik heb een klein autootje en als iedereen meerijdt past het echt nietquote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn raderen draaien.
Kwam jij ook uit de buurt van Rotjeknor, dan kan je met Kally carpoolen
Jaaa, in de rijdende cabrio-ava!! Thats me! Cool was tie he. Snap niet hoe die nu ineens weg kan zijn.quote:
heb je niet een imprial gewoon alles goed vastsnoerenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep dat kan, alhoewel, ik heb een klein autootje en als iedereen meerijdt past het echt niet
Nee, ook niet, ook geen trekhaakquote:Op maandag 9 mei 2011 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je niet een imprial gewoon alles goed vastsnoeren
Het ging toch allang niet door...teun heeft nu als verrassing een zwembad met een balk en dan moeten jullie gaan battlenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Breng ze nou niet weer op dat Solex idee
Moet je bij Danny zijn. Webicon's zijn verbodenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Jaaa, in de rijdende cabrio-ava!! Thats me! Cool was tie he. Snap niet hoe die nu ineens weg kan zijn.
Anders geef je die kinderen op voor adoptie.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik heb wel een grote auto!
Alleen ik kan niet... dus opnieuw nutteloos...
Maar wel lief aangebodenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik heb wel een grote auto!
Alleen ik kan niet... dus opnieuw nutteloos...
O toch, nou ja whatever, je naam ken ik nog wel en dat is veul belangrijkerquote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Jaaa, in de rijdende cabrio-ava!! Thats me! Cool was tie he. Snap niet hoe die nu ineens weg kan zijn.
Handig, vooral die ladder die ze meedraagtquote:
Viel mij ook gelijk op, zo'n groot plaatjequote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Handig, vooral die ladder die ze meedraagt
Dat ookquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Anders geef je die kinderen op voor adoptie.
En dan bel je zondag gewoon op dat je je bedacht hebt en ze weer terug wil.
Nee, dat is dezequote:
Ik zei al tegen haar, bomen genoeg hier om er eentje aan vast te knopen. Maar nee, ook niet goedquote:Op maandag 9 mei 2011 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Anders geef je die kinderen op voor adoptie.
En dan bel je zondag gewoon op dat je je bedacht hebt en ze weer terug wil.
Jezus, het is ook nooit goed.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zei al tegen haar, bomen genoeg hier om er eentje aan vast te knopen. Maar nee, ook niet goed
Je kan ook een weekendje kennel boekenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zei al tegen haar, bomen genoeg hier om er eentje aan vast te knopen. Maar nee, ook niet goed
Nee, ze heeft m toen ergens voor me neergezet maar ik had m zelf niet. Hij deed ook rijden enzo, was erg grappig. Nu maar even ergens een andere zoeken.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je bij Danny zijn. Webicon's zijn verbodenHeb je dat plaatje niet ergens.
Ik deed een google op je usernaam voor afbeeldingenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nee, ze heeft m toen ergens voor me neergezet maar ik had m zelf niet. Hij deed ook rijden enzo, was erg grappig. Nu maar even ergens een andere zoeken.
Whaaa!!!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik deed een google op je usernaam voor afbeeldingen
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Weet je wel hoe kritisch pubers tegenwoordig zijn!
Ja dat is ook wel weer zo zelfs al voor ze tiener zijnquote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Weet je wel hoe kritisch pubers tegenwoordig zijn!
Dat is het Rotterdamse gevoelquote:Op maandag 9 mei 2011 21:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[..]Jullie tweeën zouden het vast en zeker goed met elkaar kunnen vinden.
Slettebak van een konijnquote:Op maandag 9 mei 2011 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Deze is wel lief
http://www.google.nl/imgr(...):22,s:0&tx=103&ty=64
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |