Het ging toch allang niet door...teun heeft nu als verrassing een zwembad met een balk en dan moeten jullie gaan battlenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Breng ze nou niet weer op dat Solex idee
Moet je bij Danny zijn. Webicon's zijn verbodenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Jaaa, in de rijdende cabrio-ava!! Thats me! Cool was tie he. Snap niet hoe die nu ineens weg kan zijn.
Anders geef je die kinderen op voor adoptie.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik heb wel een grote auto!
Alleen ik kan niet... dus opnieuw nutteloos...
Maar wel lief aangebodenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik heb wel een grote auto!
Alleen ik kan niet... dus opnieuw nutteloos...
O toch, nou ja whatever, je naam ken ik nog wel en dat is veul belangrijkerquote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Jaaa, in de rijdende cabrio-ava!! Thats me! Cool was tie he. Snap niet hoe die nu ineens weg kan zijn.
Handig, vooral die ladder die ze meedraagtquote:
Viel mij ook gelijk op, zo'n groot plaatjequote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Handig, vooral die ladder die ze meedraagt
Dat ookquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Anders geef je die kinderen op voor adoptie.
En dan bel je zondag gewoon op dat je je bedacht hebt en ze weer terug wil.
Nee, dat is dezequote:
Ik zei al tegen haar, bomen genoeg hier om er eentje aan vast te knopen. Maar nee, ook niet goedquote:Op maandag 9 mei 2011 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Anders geef je die kinderen op voor adoptie.
En dan bel je zondag gewoon op dat je je bedacht hebt en ze weer terug wil.
Jezus, het is ook nooit goed.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zei al tegen haar, bomen genoeg hier om er eentje aan vast te knopen. Maar nee, ook niet goed
Je kan ook een weekendje kennel boekenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zei al tegen haar, bomen genoeg hier om er eentje aan vast te knopen. Maar nee, ook niet goed
Nee, ze heeft m toen ergens voor me neergezet maar ik had m zelf niet. Hij deed ook rijden enzo, was erg grappig. Nu maar even ergens een andere zoeken.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je bij Danny zijn. Webicon's zijn verbodenHeb je dat plaatje niet ergens.
Ik deed een google op je usernaam voor afbeeldingenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nee, ze heeft m toen ergens voor me neergezet maar ik had m zelf niet. Hij deed ook rijden enzo, was erg grappig. Nu maar even ergens een andere zoeken.
Whaaa!!!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik deed een google op je usernaam voor afbeeldingen
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Weet je wel hoe kritisch pubers tegenwoordig zijn!
Ja dat is ook wel weer zo zelfs al voor ze tiener zijnquote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Weet je wel hoe kritisch pubers tegenwoordig zijn!
Dat is het Rotterdamse gevoelquote:Op maandag 9 mei 2011 21:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[..]Jullie tweeën zouden het vast en zeker goed met elkaar kunnen vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |