Die ken ik zelfsquote:
Charlie laten we thuis hoor, die zuipt alle drank in zijn eentje opquote:
Grpmpfffffffquote:
Niet, hij is sober.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Charlie laten we thuis hoor, die zuipt alle drank in zijn eentje op
Had je niet een leuke ava ofzo?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef HoneyBunny het volgende:
Zucht.... uit het oog, uit het hart!
*janksmiley*
(waar zijn de f#cking smileys gebleven?)
geloof je het zelf, als er eentje de weg kwijt is is het Charlie wel, helemaal doorgesnoven en doorgezopen maar verdiend er nog steeds bakken met geld meequote:
En waarom kom je niet op de meet?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef HoneyBunny het volgende:
*janksmiley*
Belangrijkere vraag is of 1 doosje genoeg isquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef HoneyBunny het volgende:
*janksmiley*
Daarom vraag ik welke, dan neem ik een doossie andere meequote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag is of 1 doosje genoeg is
O die, ja die ken ik nog welquote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Honey Bunny. Ik weet niet of ik Dees d'r gedachten kan lezen, maar ik had even contact met 'r.
haahahhaaquote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Komt Deis nou of niet? Ik zit hier bijna in mijn broek te plassen van pure spanning!
Dat is de vraag. Ik hou zelf van wit of rosé (niet te zoet), als het anders moet laat het me wetenquote:
En waar is jouw Fok! award ava gebleven?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef HoneyBunny het volgende:
*janksmiley*
O ik sluit me erbij aanquote:Op maandag 9 mei 2011 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Ik hou zelf van wit of rosé (niet te zoet), als het anders moet laat het me weten
Huh? Die had ik heus niet! Ik had een special made van Nachtzuster. Een hele mooie...en nu is tie weg...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En waar is jouw Fok! award ava gebleven?
Trek maar een Tena aan lieffie, volgend jaar staan de sterren misschien iets beter.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Komt Deis nou of niet? Ik zit hier bijna in mijn broek te plassen van pure spanning!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |