Teun is goed te verstaan, Remlof ook, WJ zeker, bij mij snap je ook wel wat ik bedoel, nou dat zijn er al 4quote:
Ik ga ook wel redelijk accentloos door het leven.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Teun is goed te verstaan, Remlof ook, WJ zeker, bij mij snap je ook wel wat ik bedoel, nou dat zijn er al 4
Ik zeg nooit zomaar ja he? Dat hedde ge kunnen witte.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga ook wel redelijk accentloos door het leven.
nou als D-K echt op dreef is versta ik hem af en toe niet he hahahaha ji9j valt wel meequote:Op maandag 9 mei 2011 20:05 schreef Laysa het volgende:
Jullie ook niet multiculti...Amsterdams, Schiedams, ernhems, Twents, Maasstrichts...koekie
pak van me hartquote:Op maandag 9 mei 2011 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga ook wel redelijk accentloos door het leven.
Heb je der wel eens Nijmeegs horen praten dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou als D-K echt op dreef is versta ik hem af en toe niet he hahahaha ji9j valt wel mee
nee niet echtquote:Op maandag 9 mei 2011 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je der wel een Nijmeegs horen praten dan?
dat doet ie expressquote:Op maandag 9 mei 2011 20:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou als D-K echt op dreef is versta ik hem af en toe niet he hahahaha ji9j valt wel mee
Moet ze eens doen voor jequote:
Ghehehe....misschien kan ik wel gaan tolken....zwartquote:Op maandag 9 mei 2011 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je der wel eens Nijmeegs horen praten dan?
Dat kan ze ook gewoon zonder drank hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:
En ik verheug me zwaar op een Amsterdams lallende Haks
Ik zeg nu even wijs niks meer, en ga oefenen op mijn ABNquote:
Welnee....lekker jezelf zijn...er zijn al genoeg neppers in omloopquote:Op maandag 9 mei 2011 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg nu even wijs niks meer, en ga oefenen op mijn ABN
Alsof ik iemand anders kan zijnquote:Op maandag 9 mei 2011 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee....lekker jezelf zijn...er zijn al genoeg neppers in omloop
Arme peeps op de BBQ, komt die ADHD uit Schiedam ineens aanquote:
Laat me met rust, ik ben nu al bang!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Arme peeps op de BBQ, komt die ADHD uit Schiedam ineens aan
* remlof gaat z'n ernems oefenenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou dan hoeven wij geen gesprek aan te knopen hahaha hoor je mij alleen zeggen huh wat wat zeg je wat bedoel je en of een ja als het een nee moet wezen
Whahahaha, het valt wel mee hoor, toch Laysa, TOCH?quote:
Ik vind je een toppertjequote:Op maandag 9 mei 2011 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahaha, het valt wel mee hoor, toch Laysa, TOCH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |