schmerig. We doen nog wel een spelletje, de echte mannen dan hè (ik doe niet mee)quote:Op maandag 9 mei 2011 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik niet, hebben we het over groenten of schmerig doen?
Raar verhaalquote:Op maandag 9 mei 2011 18:23 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nee, wat is dat dan voor verhaal?
Heel goed, ik heb er net nog wat eighties-zooi bij gepleurdquote:Op maandag 9 mei 2011 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Even tussendoor, ik ben die map van na tien uur aan het afspelen, deur open en flink hard, dan kunnen ze er alvast aan wennen
Je gaat zingen?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel goed, ik heb er net nog wat eighties-zooi bij gepleurd
Kunnen we al downloaden? Dan kunnen we het meezingen vast oefenen
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
schmerig. We doen nog wel een spelletje, de echte mannen dan hè (ik doe niet mee)
Een boomstam, een moker en twee spijkers. Degenen die in één klap de spijker er het verst in mept hoeft niets uit te trekken
Mooiquote:Op maandag 9 mei 2011 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ik niet, dat kan ik jullie niet aandoen
Als jij nou ook komt zetten we jou in een stellage met je mond open naar boven. Problem solved.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:35 schreef RijstNatie het volgende:
En de wc's dan?
gegarandeerd dat je aan de schijt gaat van een Fok bbq.
Bij de buren in de tuinquote:Op maandag 9 mei 2011 18:35 schreef RijstNatie het volgende:
En de wc's dan?
quote:
je moet je eigen emmertje meenemen, verplichtquote:Op maandag 9 mei 2011 18:35 schreef RijstNatie het volgende:
En de wc's dan?
Tot een uur of 7quote:Op maandag 9 mei 2011 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tuurlijk
Heb je nog lang naar die herrie liggen luisteren vannacht?
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat we die veldbedden helemaal niet nodig gaan hebben
Ik mag het toch hopen van nietquote:Op maandag 9 mei 2011 19:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat dat niet gaat gebeuren, toch? TOCH!?
slaap jij dan gewoon op het dekzeiltje???quote:Op maandag 9 mei 2011 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat we die veldbedden helemaal niet nodig gaan hebben
Nee, gewoon helemaal niet, gewoon om 7 uur van bier op koffie overschakelenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
slaap jij dan gewoon op het dekzeiltje???
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, gewoon helemaal niet, gewoon om 7 uur van bier op koffie overschakelen
Daar heb je de leeftijd niet meer voorquote:Op maandag 9 mei 2011 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, gewoon helemaal niet, gewoon om 7 uur van bier op koffie overschakelen
Onderschat mij niet meisjequote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar heb je de leeftijd niet meer voor![]()
*gniffel
"Voorvocht" heb ik dan liever.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal ik de TT veranderen in "BBQ 25-26 juni - Voorprettopic 03"
Ach wat je reed dronken naar huis jijquote:
Nou ja ze sliepen ook met veel in een kamerquote:
zijn wij nu een duo geworden met Water&Vuurquote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef Soury het volgende:
Teun helemaal top gast !!!![]()
Hier even de boodschappenlijst van water en vuur![]()
Brood
boter
melk
yogurt
eieren
spek
tomaten
thee
aardbeien
doosje wijn
Mocht er iets missen laat het me weten.
P.s. de spareribs zijn mijn feestje. Ze zijn ong. 25 a 30 cm per stuk dus ik tel een half per persoon.
Dank WJ maarquote:Op maandag 9 mei 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn wij nu een duo geworden met Water&Vuur
nog erger heeft die dit verzonnen, sla hem gelijk in mekaarquote:
Ik weet niet waar zijn huis woontquote:Op maandag 9 mei 2011 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nog erger heeft die dit verzonnen, sla hem gelijk in mekaar
Je lacht je rot met hem, hij is zo droogquote:Op maandag 9 mei 2011 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet waar zijn huis woont![]()
Maar het zou echt leuk zijn als die steuker erbij is
Errrr met vuil afwaswater?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mijn keuken staat blank, slang van de vaatwasser afgeschoten
Dat doe ik al zonder dat ik hem kenquote:
We zetten jou op een platte kar of op mijn aanhangwagen en dan rijden we je Harderwijk doorquote:Op maandag 9 mei 2011 19:53 schreef Toverheks het volgende:
Jullie lijken me allemaal gezellig, dus zal met niemand problemen hebben, ga gewoon rustig jullie allemaal observeren
pek en verenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We zetten jou op een platte kar of op mijn aanhangwagen en dan rijden we je Harderwijk door
Ik kan alleen Duits, da's geen probleem toch?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
pek en verenmaar teun kan ik jullie allemaal wel verstaan??? ja Soury zal wel meevallen maar praten jullie dialect
Ja nogal Schiedamsquote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
pek en verenmaar teun kan ik jullie allemaal wel verstaan??? ja Soury zal wel meevallen maar praten jullie dialect
Nee, jij met je Amsterdamse accentquote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vooral na een fles roséquote:Op maandag 9 mei 2011 19:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Let maar op, die zit straks het meest onverstaanbaar te skreeuwen van iedereen.
neinquote:Op maandag 9 mei 2011 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan alleen Duits, da's geen probleem toch?
Ik proat geweun plet ernems, moar das beina net nederlans.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij klinkt redelijk normaal, als je nog geen bier op hebt danquote:Op maandag 9 mei 2011 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik proat geweun plet ernems, moar das beina net nederlans.
ik praat heel beschaafd hoor, en vloek ook heel netjes in het ABNquote:
Het eerste half uur dusquote:Op maandag 9 mei 2011 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij klinkt redelijk normaal, als je nog geen bier op hebt dan
quote:
nou dan hoeven wij geen gesprek aan te knopen hahaha hoor je mij alleen zeggen huh wat wat zeg je wat bedoel je en of een ja als het een nee moet wezenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik proat geweun plet ernems, moar das beina net nederlans.
'Haks, neuken?'quote:Op maandag 9 mei 2011 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou dan hoeven wij geen gesprek aan te knopen hahaha hoor je mij alleen zeggen huh wat wat zeg je wat bedoel je en of een ja als het een nee moet wezen
Nee, die versta ik namelijk meestal nietquote:
Teun is goed te verstaan, Remlof ook, WJ zeker, bij mij snap je ook wel wat ik bedoel, nou dat zijn er al 4quote:
Ik ga ook wel redelijk accentloos door het leven.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Teun is goed te verstaan, Remlof ook, WJ zeker, bij mij snap je ook wel wat ik bedoel, nou dat zijn er al 4
Ik zeg nooit zomaar ja he? Dat hedde ge kunnen witte.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga ook wel redelijk accentloos door het leven.
nou als D-K echt op dreef is versta ik hem af en toe niet he hahahaha ji9j valt wel meequote:Op maandag 9 mei 2011 20:05 schreef Laysa het volgende:
Jullie ook niet multiculti...Amsterdams, Schiedams, ernhems, Twents, Maasstrichts...koekie
pak van me hartquote:Op maandag 9 mei 2011 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga ook wel redelijk accentloos door het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |