Doe maar een pic ofzoquote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
wol as su muh tonnie vusjton nan kot ik wol un wossie brajen.
Gewoon een mooie milfquote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk door je blonde lokken en killertetten.
Of je warme persoonlijkheid, dat kan ook.
Ik heb geen killertettenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk door je blonde lokken en killertetten.
Of je warme persoonlijkheid, dat kan ook.
Doe dat dan nietquote:
vertaal het is zie mijn naam staanquote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
wol as su muh tonnie vusjton nan kot ik wol un wossie brajen.
Heb ik wat verkeerds gezegdquote:Op maandag 9 mei 2011 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij wil graag feauteaux van het Worstje van Bob?
nou jaquote:Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil graag Tonnie om mijn worstje draaien, staat er.
Zo ken ik je weerquote:
Ik ben al maanden netjesquote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toevallig deze keer niet, maar zo ja, was het ook geen probleem geweest, wij weten niet beter
Als leek vind ik ze mooi genoeg. Maar ik moet op gaan passen, want voor je het weet ben je op mijn leeftijd een vieze oude manquote:Op maandag 9 mei 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Zullen we dat door een vakkundige jury laten beoordelen aanstaande 25 juni?
Ik heb de laatste maanden ook niet echt veel gepost.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben al maanden netjes(domweg omdat ik niet zo vaak meer post)
Waar wou je die vandaan halen dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
de gele bordjes zijn voor uh...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:13 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
de gele bordjes zijn voor uh...
[ afbeelding ]
quote:
Ik was solidair, oh nee ik had vers vlees in SSTquote:Op maandag 9 mei 2011 21:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb de laatste maanden ook niet echt veel gepost.
Heul niet, jij had me gevonden, maar je komt nooit meerquote:
Echt !!!! Leuk manquote:
Godverdomme!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:17 schreef Deisyy het volgende:
O kut, ik zit in het verkeerde topic, ik dacht dat dit de SC was
trut maak je ons blij ga je weer weg nou ik zit daar ook luister eens naar mijn ploatjes die ik voor jullie postquote:Op maandag 9 mei 2011 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Iedereen gewoon blij maken met een dooie eend? Lekker is dat!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Trutquote:Op maandag 9 mei 2011 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Neequote:Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef Deisyy het volgende:
O solly, ik zal in gedachte bij jullie zijn, is dat ook goed?
Te laat, nu ben je de lul en moet je tetten komen beoordelenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Ow ja, zelfs op mijn leeftijd alquote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als leek vind ik ze mooi genoeg. Maar ik moet op gaan passen, want voor je het weet ben je op mijn leeftijd een vieze oude man
Zag je hoe blij iedereen was toen we dachten dat je ook kwam?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik de tofste meet ooit ga ga missen
Ik weet zeker dat er mensen op de bbq komen die daar veel beter in zijn dan ikquote:Op maandag 9 mei 2011 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Te laat, nu ben je de lul en moet je tetten komen beoordelen
Nou, dat moet dan eerst nog gebeuren hoor. Maar de voorpret nemen ze ons alvast niet meer en ja, ik denk ook dat het erg gezellig wordt. Maar tofst?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk wel de kleurrijkste iig... Dus de tofste ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:20 schreef Deisyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |