Dat vind ik lullig, moet je iedereen dan helemaal in je eentje schofferen?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat gaat een zwaar avondje voor mij worden
Ik had nog enige hoop op jou, maar die is nu, met deze opmerking, voorgoed verdwenenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik lullig, moet je iedereen dan helemaal in je eentje schofferen?
Dan ben ik niet de enigequote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef Toverheks het volgende:
weet je nou wat ik zo leuk vind, Ian verheugd zich op een lallende heks hahahha maar deze heks is zonder drank al gezelligjullie hoeven voor mij echt geen 6 flessen wijn te halen hoor na 4 glaasjes ben ik al de weg kwijt, wat heet 4 na 1 glaasje moet ik al gekke dingen doen
Ik haak afquote:
Ja Teun en ik zijn altijd lief tegen elkaarquote:
ja ik drink niet dus neem voor de gezelligheid wel een glaasjequote:
Niksquote:
Omfgquote:Op maandag 9 mei 2011 20:50 schreef Toverheks het volgende:
Laatste keer dat ik dronken was kwam ik op me sokken thuis en hebben de kinderen me zo uitgelachen, was echt helemaal van het padje af
Ik breng je weer netjes terug.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:50 schreef Toverheks het volgende:
Laatste keer dat ik dronken was kwam ik op me sokken thuis en hebben de kinderen me zo uitgelachen, was echt helemaal van het padje af
quote:
Nou ja, dat is wel waar hè. Ik kan het goed met je vinden, dat het andersom anders ligt, daar kan ik niet zo heel veel aan doenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Teun en ik zijn altijd lief tegen elkaar
Ik vind je wel lief hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wel waar hè. Ik kan het goed met je vinden, dat het andersom anders ligt, daar kan ik niet zo heel veel aan doen
Dat komt waarschijnlijk door je blonde lokken en killertetten.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
Nou ja je kan echt een enorme hork en klootzak zijn soms, maar tegen mij valt het wel mee
Kan de geslijm via dm/pm dank u, wat een vervuilingquote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind je wel lief hoor
Nou ja je kan echt een enorme hork en klootzak zijn soms, maar tegen mij valt het wel mee
Keurig CVquote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind je wel lief hoor
Chill, doe mij er maar een.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
wol as su muh tonnie vusjton nan kot ik wol un wossie brajen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |