Koekjesquote:Op maandag 9 mei 2011 14:54 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Misschien moet je je cookies verwijderen.
Nom!quote:
BULLSHIT BINGO!!!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
Synergie is goed om te promoten in de keten. Wel is het belangrijk om ook de preferred suppliers aan te haken in de besluitvorming, anders is de organisatie niet meer transparant.
Bingo!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
Synergie is goed om te promoten in de keten. Wel is het belangrijk om ook de preferred suppliers aan te haken in de besluitvorming, anders is de organisatie niet meer transparant.
100 g pure chocolaquote:
Hete bramen- of vlierbessensap drinken.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
Zo maar naar huis denk ik... Ik hoest alles bij elkaar, ze worden bang van me
Damn, je bent eerder. Nu win jij de lesbische kantoortuin vingerplant!quote:
Recepten mag je doorgeven aan mijn vrouw.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
100 g pure chocola
100 g boter
150 g suiker of rietsuiker
1 ei
250 g zelfrijzend bakmeel
1 zakje vanillesuiker
Verwarm de oven voor op 180 C. Hak de chocolade in kleine stukjes. Doe boter in een kom snijd het in kleine stukjes. Voeg het ei, de suiker, de vanillesuiker en het bakmeel toe. Meng alles met de handen of mixer met deeghaken. Meng op het laatst de chocolade erdoor. Rol het uit en steek het uit meer vormpjes of vorm gewoon koekjes met de hand.
Laat ong. 15 minuten bakken.
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
Zo maar naar huis denk ik... Ik hoest alles bij elkaar, ze worden bang van me
Die post hier toch ook?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Recepten mag je doorgeven aan mijn vrouw.
Kan ik nog passen?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, je bent eerder. Nu win jij de lesbische kantoortuin vingerplant!
Ja, en? Die lees niet terug om te kijken of er iets tegen mij is gezegd waar zij mee aan de slag moet.quote:
Kolere, die heb je dan ook niet goed opgevoed..quote:Op maandag 9 mei 2011 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, en? Die lees niet terug om te kijken of er iets tegen mij is gezegd waar zij mee aan de slag moet.
Je krijgt er een pot bij hoor. Waar dacht jij dat die plan in moest?quote:
Als ik wil opvoeden dan ga ik wel kijken of een kind tot de mogelijkheden behoort.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
Kolere, die heb je dan ook niet goed opgevoed..
Met hilarische gevolgen?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik speel het wel eens op werkoverleggen
Ach, ik hoef alleen maar te wachten tot collega Hans in de rondvraag aan het woord komt. Dan heb ik drie kaarten vol voordat hij twee hele zinnen heeft uitgesproken.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:05 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Met hilarische gevolgen?
Of doen ze niet leuk mee?
Oeh, op de pure chocola na heb ik alles wel in huisquote:Op maandag 9 mei 2011 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
100 g pure chocola
100 g boter
150 g suiker of rietsuiker
1 ei
250 g zelfrijzend bakmeel
1 zakje vanillesuiker
Verwarm de oven voor op 180 C. Hak de chocolade in kleine stukjes. Doe boter in een kom snijd het in kleine stukjes. Voeg het ei, de suiker, de vanillesuiker en het bakmeel toe. Meng alles met de handen of mixer met deeghaken. Meng op het laatst de chocolade erdoor. Rol het uit en steek het uit meer vormpjes of vorm gewoon koekjes met de hand.
Laat ong. 15 minuten bakken.
Pff, heb je niet eens pure chocola in huis. Nep chocoholicquote:Op maandag 9 mei 2011 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh, op de pure chocola na heb ik alles wel in huis
Wat is dat?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
Huisdiertje van een vriend van mij:
[ afbeelding ]
Is dat een soort uit Madagaskar?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Eens! Lekker die lucht..quote:Op maandag 9 mei 2011 15:16 schreef Mystikvm het volgende:
Regen is matig, maar het ruikt wel heerlijk groen buiten nu
Ik plak het liever direct op mijn reetquote:Op maandag 9 mei 2011 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Oeh, op de pure chocola na heb ik alles wel in huis
Hier nog geen regen gezien.. (regio Rotterdam) Maar dat ruikt heerlijk inderdaad..quote:Op maandag 9 mei 2011 15:16 schreef Mystikvm het volgende:
Regen is matig, maar het ruikt wel heerlijk groen buiten nu
Haha vet beest!quote:Op maandag 9 mei 2011 15:24 schreef CherryLips het volgende:
ik knuffel dit monster
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Tof. Dat zijn mooie beesten. Iemand die ik ken heeft er een van 10 cm.quote:
Ik wel, maar mijn weegschaal niet, dus ik doe het nietquote:
Sarcasme. Herken het.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:22 schreef Spijker83 het volgende:
Jij liever dan ik
Knuffel liever met de hondjes die eerder al voorbij kwamen
Ik wilde eigenlijk zetten: 'Check de sig van Spirit' maar wist niet of je er wasquote:
Ik heb de gave om op te duiken waar nodigquote:Op maandag 9 mei 2011 15:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zetten: 'Check de sig van Spirit' maar wist niet of je er was
Deze kunnen 5 tot 10cm worden, maar het is (helaas) een mannetje, dus de kleinste. Weet je helaas pas na de laatste vervelling schijnt.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof. Dat zijn mooie beesten. Iemand die ik ken heeft er een van 10 cm.Maar dat is weer een andere soort, weet zo niet welke.
Held! Kan ik bij je in de leer?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
Ik herken sarcasme altijd. Er zijn nog wel gevallen dat iemand denkt sarcasme denkt te gebruiken, maar dat zo verkeerd doet dat het niet meer te herkennen is (door wie dan ook) als zodanig
De lamb roast die over was van gisteren, plus getoast brood met tomaatjes en buffelmozarellaquote:
Donders! Jij hedonist!quote:Op maandag 9 mei 2011 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De lamb roast die over was van gisteren, plus getoast brood met tomaatjes en buffelmozarella
Een beetje heel erg wel ja.quote:
Kiekeboe momentquote:Op maandag 9 mei 2011 16:16 schreef Watertornado het volgende:
Ik zie hier voorzichtig de zon achter de wolken koekeloeren.
Ik weet het ook nog nietquote:Op maandag 9 mei 2011 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
Dat klinkt goed. Ik denk nog even door over mijn eten van vanavond....
Mooi stuur die wolken maar hierheen danquote:Op maandag 9 mei 2011 16:16 schreef Watertornado het volgende:
Ik zie hier voorzichtig de zon achter de wolken koekeloeren.
Misschien dat mijn maag vanavond weer eens aan eten gaat denkenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
Dat klinkt goed. Ik denk nog even door over mijn eten van vanavond....
Oh dat moet ik ook maar weer eens een keer doen. Zaterdag voor het laatstquote:Op maandag 9 mei 2011 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien dat mijn maag vanavond weer eens aan eten gaat denken
Neks ervan, die moeten dan eerst over Zwolle, en daar ben ik over een paar uur weerquote:Op maandag 9 mei 2011 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi stuur die wolken maar hierheen dan
Hier is het heerlijk zonnigquote:Op maandag 9 mei 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neks ervan, die moeten dan eerst over Zwolle, en daar ben ik over een paar uur weer
Dan zijn ze toch allang weer voorbij Zwollequote:Op maandag 9 mei 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neks ervan, die moeten dan eerst over Zwolle, en daar ben ik over een paar uur weer
Why?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:22 schreef rival het volgende:
Misschien dat mijn maag vanavond weer eens aan eten gaat denken
*blaast richting Oosten*quote:Op maandag 9 mei 2011 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi stuur die wolken maar hierheen dan
quote:
Hier is het BBQ-weerquote:
Wil jij met mij knuffelen in de regen?quote:
Hier is het vooral eng benauwd.quote:
Dit.quote:
Aaahhquote:Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef rival het volgende:
voel me niet goed.. ben misselijk.. gisteren al
Blijkbaar mét consumptie.quote:
Hier ook.quote:
Hier is alles nog groen. Met de nadruk op NOGquote:Op maandag 9 mei 2011 16:35 schreef STING het volgende:
[..]
Beetje regen om alles weer een beetje groen te maken ipv geel, is anders niets mis mee
quote:
Potverdrie! Wat vertel je me nu?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:34 schreef Kreator het volgende:
Had iedereen al gehoord dat Ajax gisteren verloren had?.
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij met mij knuffelen in de regen?
Ook niet. Mag wel even gebeuren (thuis is het waarschijnlijk al gebeurd) dus vanavond kan ik die heerlijke geur opsnuiven tijdens het hardlopenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:35 schreef STING het volgende:
Beetje regen om alles weer een beetje groen te maken ipv geel, is anders niets mis mee
Wel aan het werk?quote:
Juistem. En ik ga vandaag toch de deur niet meer uit. Maar momenteel schijnt de zon dus we zullen er wel weer naast pissen wat regen betreftquote:Op maandag 9 mei 2011 16:35 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, hmm, nee, kun je het nog eens vertellen? Eventueel met foto's van huilende Ajaxietenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:34 schreef Kreator het volgende:
Vanochtend heeft het hier ook geregend. Wel 5 druppels.quote:
"Helemaal niet, helemaal niets in amsterdam"quote:Op maandag 9 mei 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, hmm, nee, kun je het nog eens vertellen? Eventueel met foto's van huilende Ajaxieten
Ajaciedenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, hmm, nee, kun je het nog eens vertellen? Eventueel met foto's van huilende Ajaxieten
Ja goed he! Ik was echt onwijs blijquote:Op maandag 9 mei 2011 16:34 schreef Kreator het volgende:
Tuigquote:
Hier was het ff een flinke bui, kwartiertje ongeveer.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanochtend heeft het hier ook geregend. Wel 5 druppels.
Ik hoop dat het straks gaat regenen hier, dan ga ik heus wel buiten in de regen staan.
Janken in de regen
Hoeveel Ajacieden zijn er denk je die ook begrijpen waarom het Ajacieden is (dat je desondanks toch met een [ks] uitspreekt)?quote:
Hier ookquote:Op maandag 9 mei 2011 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier was het ff een flinke bui, kwartiertje ongeveer.
Helaas zat ik daar middenin
Ze zijn niet aangenomen om hun kennis van de klassieken.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel Ajacieden zijn er denk je die ook begrijpen waarom het Ajacieden is (dat je desondanks toch met een [ks] uitspreekt)?
Dikke vette /care zeg maar.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel Ajacieden zijn er denk je die ook begrijpen waarom het Ajacieden is (dat je desondanks toch met een [ks] uitspreekt)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:43 schreef STING het volgende:
* STING pinkt een traantje weg voor AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk aankomend weekend weer!Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ik liep dus vrolijk in een korte broek en een t-shirtje.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier ookOnderweg naar het consultatiebureau met de kinderwagen
Gelukkig was ik zo slim om de regenkap mee te nemen van de wagen
Ze gedragen zich wel vaak als één van de klassieke Ajaciedenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)eehoofdige-baby.html
[..]
Ze zijn niet aangenomen om hun kennis van de klassieken.
Hoezo hopelijk? Dat is toch een feit?quote:
Had je je hond mee moeten nemen, had je meteen de kroeg kunnen dweilen!quote:Op maandag 9 mei 2011 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik liep dus vrolijk in een korte broek en een t-shirtje.
Daarna was ik niet meer zo vrolijk
Wel nee joh, dit was gewoon luring Twente in a false sense of securityquote:Op maandag 9 mei 2011 16:46 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hoezo hopelijk? Dat is toch een feit?
Gewoon weer feest op de oude markt in Enschede!!
Come on Twente!
Ik heb nog niet in korte broek gelopenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik liep dus vrolijk in een korte broek en een t-shirtje.
Daarna was ik niet meer zo vrolijk
Niet voor Ajax i.i.g.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
huh? voor welk cluppie ben je ook alweer?
Zoveel vertrouwen heb ik er niet inquote:Op maandag 9 mei 2011 16:46 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hoezo hopelijk? Dat is toch een feit?
Gewoon weer feest op de oude markt in Enschede!!
Come on Twente!
Had niet anders verwacht!quote:
Haha We shall see! Hoop in ieder geval op een mooie, spannende wedstrijd.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:47 schreef STING het volgende:
[..]
Wel nee joh, dit was gewoon luring Twente in a false sense of security
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit je nu weer mijn hond belachelijk te makenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had je je hond mee moeten nemen, had je meteen de kroeg kunnen dweilen!
bikkel hequote:Op maandag 9 mei 2011 16:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht!![]()
Jazeker, feestje van mijn zus was zeker gezellig en zondag een bruine harses gekweekt op het water. En jij?
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:48 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha We shall see! Hoop in ieder geval op een mooie, spannende wedstrijd.dat zal het ook wel gaan worden, vond gisteren ook erg spannend.... ik leef weer een jaar korterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chubby IIquote:Op maandag 9 mei 2011 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit je nu weer mijn hond belachelijk te maken![]()
Is een hartstikke lief beest.
Net het baasje, kan ook de hele dag eten.
We gaan altijd met z'n tweeen op pad en vaak wordt er dan gebeld en dan sluiten er allemaal vrienden aan. Gisteren lagen we uiteindelijk met 4 boten; man of 12.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:50 schreef rival het volgende:
bikkel he
gaan jullie dan met een hele groep of lekker samen varen?
Mijn weekend was goed en fout
Kwijt?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:53 schreef clevy het volgende:
ongeloveloos.. telefoon voor de 2e keer gerepareerd.. vorige keer was ie zonder bericht afgeleverd op het depot en deze keer zijn ze 'm gewoon kwijt..
Sushi, word je ook niet chubbyquote:Op maandag 9 mei 2011 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik eet niet de hele dag he, maar zou het wel kunnen.
ja.. ben na gaan vragen waar ie blijft.. en pakketdienst zegt 'm bezorgd te hebben terwijl er niemand thuis was. ze hebben een of andere vage handtekening er bij staan.quote:
gezellig hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 16:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
We gaan altijd met z'n tweeen op pad en vaak wordt er dan gebeld en dan sluiten er allemaal vrienden aan. Gisteren lagen we uiteindelijk met 4 boten; man of 12.
Goed en fout? Why?Ajax?
Heb je Nigeriaanse buren?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:56 schreef clevy het volgende:
[..]
ja.. ben na gaan vragen waar ie blijft.. en pakketdienst zegt 'm bezorgd te hebben terwijl er niemand thuis was. ze hebben een of andere vage handtekening er bij staan.
Oh dat is kut.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:56 schreef clevy het volgende:
[..]
ja.. ben na gaan vragen waar ie blijft.. en pakketdienst zegt 'm bezorgd te hebben terwijl er niemand thuis was. ze hebben een of andere vage handtekening er bij staan.
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:48 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha We shall see! Hoop in ieder geval op een mooie, spannende wedstrijd.Ik hoop op een goede afloop voor PSV, maar dan moeten die wel winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
nope.. ik heb 'gewoon' buren van nederlandse komaf.. en hele aardige buren.. beide kanten.. die komen pakketjes ook brengen als ze zien dat ik thuis ben. hoef ze vaak niet eens te gaan halen daar.quote:
Dat betekent dus dat je te weinig schoenen hebt en dringend nieuwe moet kopenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb ruzie met mijn schoenen, kan maar niet het paar vinden wat goed bij de outfit staat én waar ik een hele dag op kan lopen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:56 schreef clevy het volgende:
[..]
nogal.. nou eerst een 'procedure' afwachten van 5 dagen waarin de pakketdienst moet gaan bewijzen dat ze het pakket ook echt bezorgd hebben.. pfffquote:
Dat dacht ik ja, sushiquote:
Oké, hoor ik wel danquote:Op maandag 9 mei 2011 16:59 schreef rival het volgende:
gezellig hoor
Lang verhaal, niet voor hier... en heb mijn mobiel niet bij me dus hou je tegoed....
nee niet Ajax, ik had niet verwacht dat we zouden winnen.... maar de pot ging eigenlijk wel redelijk goed, dus heb vertrouwen voor volgende week.. het had alle kanten op kunnen gaan gisteren. wat ik niet had verwacht van te voren ik dacht dat ze ons zouden wegspelen...
Wat is er mis met mensen uit Nigeria?quote:
daar schijnen proportioneel meer mensen van de bevolking hun inkomen te verdienen met oplichtingspraktijkenquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat je te weinig schoenen hebt en dringend nieuwe moet kopen
Hoezo, heb je gereageerd op een zekere mail uit Nigeria, met beloftes dat je snel heel rijk kunt worden?quote:
Of zou ze een voorkeur voor negerpiemels hebben?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:05 schreef STING het volgende:
Hoezo, heb je gereageerd op een zekere mail uit Nigeria, met beloftes dat je snel heel rijk kunt worden?
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit je nu weer mijn hond belachelijk te maken![]()
Is een hartstikke lief beest.
Net het baasje, kan ook de hele dag eten.
Dat dus en laat mij even. Jij bent een heerlijk slachtoffer om te pesten en dat heb ik gewoon even nodigquote:
wie t kleine nie eert is t grote nie weertquote:Op maandag 9 mei 2011 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of zou ze een voorkeur voor negerpiemels hebben?
Neehee. Mijn nichtje en neefje komen daar vandaanquote:Op maandag 9 mei 2011 17:05 schreef STING het volgende:
Hoezo, heb je gereageerd op een zekere mail uit Nigeria, met beloftes dat je snel heel rijk kunt worden?
Daar leent royco zich altijd heel goed voorquote:Op maandag 9 mei 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dat dus en laat mij even. Jij bent een heerlijk slachtoffer om te pesten en dat heb ik gewoon even nodig
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:06 schreef clevy het volgende:
[..]
wie t kleine nie eert is t grote nie weert
Nou vooruit dan, zal me wel weer opofferen.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dat dus en laat mij even. Jij bent een heerlijk slachtoffer om te pesten en dat heb ik gewoon even nodig
Ik zou ze maar goed in de gaten houden danquote:Op maandag 9 mei 2011 17:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Neehee. Mijn nichtje en neefje komen daar vandaan
Dat is het voordeel van chubby mensen, hebben een brede rugquote:Op maandag 9 mei 2011 17:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar leent royco zich altijd heel goed voor
Dat zeg ikquote:Op maandag 9 mei 2011 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, zal me wel weer opofferen.
Brede rug dus kan een hoop hebben
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van chubby mensen, hebben een brede rug
[..]
Dat zeg ik
Wie weet sleep je er nog wat te neuken uit ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:07 schreef Royco1 het volgende:
Nou vooruit dan, zal me wel weer opofferen.
Brede rug dus kan een hoop hebben
Had eerder een antwoord verwacht als dat niet alleen de rug breed is.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van chubby mensen, hebben een brede rug
[..]
Dat zeg ik
incasseringsvermogen is ook maar een recalcitrante masochistische eigenschapquote:Op maandag 9 mei 2011 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet sleep je er nog wat te neuken uit ook.Huppel houdt wel van mannen 'die een hoop kunnen hebben'.
Eerst een nieuwe koppelingsplaatquote:
Geen sex voor het huwelijk hequote:Op maandag 9 mei 2011 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet sleep je er nog wat te neuken uit ook.Huppel houdt wel van mannen 'die een hoop kunnen hebben'.
Ja, true. Daarom heb ik dus ook ruzie met mijn schoenenquote:
Als je nooit trouwt is er technisch nooit sprake van 'voor een huwelijk'.quote:
Goed puntquote:Op maandag 9 mei 2011 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nooit trouwt is er technisch nooit sprake van 'voor een huwelijk'.
Typisch weer dat jij met zo'n maas aankomtquote:Op maandag 9 mei 2011 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nooit trouwt is er technisch nooit sprake van 'voor een huwelijk'.
ja sorryquote:Op maandag 9 mei 2011 17:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké, hoor ik wel danIk ben hier te nieuwsgierig voor
![]()
Oké, dat scheelt (ik heb niet gekeken hoor..). Mijn beste vriendje was er behoorlijk van overtuigd dat 'we' zouden winnen. (Of het was gewoon ijdele hoop)
Waarom is dat typisch?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:13 schreef missbehavin het volgende:
Typisch weer dat jij met zo'n maas aankomt
quote:
Beperkingen zijn gewoon niet aan mij besteed. Ik denk in mogelijkheden niet in onmogelijkheden.quote:
Say whutquote:Op maandag 9 mei 2011 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
Weet je dat ik sinds gisteren met het idee in mijn hoofd zit?quote:
Zoals het betaamt dusquote:Op maandag 9 mei 2011 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beperkingen zijn gewoon niet aan mij besteed. Ik denk in mogelijkheden niet in onmogelijkheden.
Komt het even goed uit dan dat ik toch niet wil trouwenquote:
Daar hebben ze gedwongen huwelijken voor uitgevonden!quote:Op maandag 9 mei 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Komt het even goed uit dan dat ik toch niet wil trouwen
shotgun weddingquote:Op maandag 9 mei 2011 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben ze gedwongen huwelijken voor uitgevonden!
Ja dan komt er dus wel een huwelijk en dus geen seks voor het huwelijkquote:Op maandag 9 mei 2011 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben ze gedwongen huwelijken voor uitgevonden!
Ik weet niet of hup toe is aan een tweede hoorquote:
heeft ze al een geweer dan ?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet of hup toe is aan een tweede hoor
Laten we het niet doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet of hup toe is aan een tweede hoor
Uhuh pas maar op dus.quote:
de fatalist is niet zo bang voor een geweer.. meer voor het lijdenquote:
Je kent hup?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:21 schreef clevy het volgende:
[..]
de fatalist is niet zo bang voor een geweer.. meer voor het lijden
Onbewoond hoeft dan ook weer niet, is vast geen restaurant danquote:Op maandag 9 mei 2011 17:21 schreef S95Sedan het volgende:
Hmm, trouwen ergens op een onbewoond eilandje en dan daar vastzitten klinkt niet eens zo heel verkeerd
niet echt nee.,. werkt dat tegen me?quote:
Iedere man is toch een jager?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Onbewoond hoeft dan ook weer niet, is vast geen restaurant dan
Ik zeg houden zoquote:
quote:
pff.. das ook nie sociaalquote:
Zie ik nou in je fobo dat je een U2 shirt aan hebt?quote:
And the wedding's back on...quote:Op maandag 9 mei 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie ik nou in je fobo dat je een U2 shirt aan hebt?
zo zou ik ook banger zijn van iemand die met een mes voor me staat dan wanneer iemand een pistool op mijn hoofd richt....quote:Op maandag 9 mei 2011 17:21 schreef clevy het volgende:
[..]
de fatalist is niet zo bang voor een geweer.. meer voor het lijden
vast niet.. go 23 staat er op of zo..quote:Op maandag 9 mei 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie ik nou in je fobo dat je een U2 shirt aan hebt?
Tevens zijn mijn social skills nu even ver te zoeken![]()
Ik hou van mijn vlindermesquote:Op maandag 9 mei 2011 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
zo zou ik ook banger zijn van iemand die met een mes voor me staat dan wanneer iemand een pistool op mijn hoofd richt....
Denk ik
Probeer het over een week of 2 nog eensquote:
dan wil je wel trouwen? ik was t niet van plan hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Probeer het over een week of 2 nog eens
quote:
And it's off againquote:
gelukkig.. ben niet zo van t ketenen in ringen .. die SM mag mij voorbij gaanquote:
een wattes ??quote:Op maandag 9 mei 2011 17:30 schreef L-E het volgende:
Als er binnenkort iemand een Tristannetje doet in een Purmerends ziekenhuis: dat was ik dan. Nu al zin in.
voor het eerst beschikt ie over zelfkennisquote:Op maandag 9 mei 2011 17:30 schreef Kreator het volgende:
ik moet eerst mijn grote 'kankerbek' houden.
blijkbaar.. moet soms werken en dingen regelen en zo.. pfff...quote:
Wil je dat pakje met een lijk er in? Ik heb al iemand op het oog.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
...misschien kunnen we er eens mee oefenen.
Werken? WTF?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:33 schreef clevy het volgende:
[..]
blijkbaar.. moet soms werken en dingen regelen en zo.. pfff...
maar wat is het nou?
Wat jammerquote:
Huppelmuts is al weg, dus dat is niet nodig hoor. Toch bedankt.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je dat pakje met een lijk er in? Ik heb al iemand op het oog.
Als je dit niet weet heb je echt onder een steen gelegen.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:33 schreef clevy het volgende:
[..]
blijkbaar.. moet soms werken en dingen regelen en zo.. pfff...
maar wat is het nou?
yup.. deze week zelfs 6 dagen met onbetaalde overuren.. en dat voor een kantoorpikkiequote:
yup.. dat weet ik wel jaquote:Op maandag 9 mei 2011 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je dit niet weet heb je echt onder een steen gelegen.
Je weet dat ze Osama inmiddels hebben?
Die bedoelde ik niet. Of is Huppel baliejuf in het ziekenhuis waar ik zojuist was en ging ze tegen mij tekeer omdat zij iets verkeerd had gedaan? Want dan wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Huppelmuts is al weg, dus dat is niet nodig hoor. Toch bedankt.
Nee huppel is niet in de buurt van Purmerendquote:Op maandag 9 mei 2011 17:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet. Of is Huppel baliejuf in het ziekenhuis waar ik zojuist was en ging ze tegen mij tekeer omdat zij iets verkeerd had gedaan? Want dan wel.
Ik zou de doodsverwensing best begrijpen. Op zich. Vandaar.quote:
Hahaha. Nee. Uitkering hè.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:36 schreef L-E het volgende:
Of is Huppel baliejuf in het ziekenhuis waar ik zojuist was
Is natuurlijk ook weinig genoemd.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:37 schreef clevy het volgende:
owwww.. gaat t over die pipo.. had z'n naam niet onthouden
Mja, het gaat nogal vervelen met die kotsposts van de huilie de hele dag. Dat moet soms ff uit m'n systeem en meestal tieft ze dan ook wel op.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:40 schreef L-E het volgende:
Krea, doe eens lief. Hoe gaat het met de vissen?
Blije vissen? Ze glimlachen?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, het gaat nogal vervelen met die kotsposts van de huilie de hele dag. Dat moet soms ff uit m'n systeem en meestal tieft ze dan ook wel op.
Goed hè. Alles zwemt en is blij. Ik heb er ook een filmpje van..
Wat een liefde weer hierquote:Op maandag 9 mei 2011 17:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet. Of is Huppel baliejuf in het ziekenhuis waar ik zojuist was en ging ze tegen mij tekeer omdat zij iets verkeerd had gedaan? Want dan wel.
Je hebt een filmpje van je garnaal?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, het gaat nogal vervelen met die kotsposts van de huilie de hele dag. Dat moet soms ff uit m'n systeem en meestal tieft ze dan ook wel op.
Goed hè. Alles zwemt en is blij. Ik heb er ook een filmpje van..
Ik heb vijf kwartier zitten wachten met een kind van 3, daar word je wel een tikje minder vrolijk van eigenlijk.quote:
quote:
Zoiets had ik met de doktersassistente vanmorgenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Lekker he.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoiets had ik met de doktersassistente vanmorgen
Na anderhalve week had ik nog steeds niet gehoord van mijn blaasontstekingsonderzoekje.
Wist dat ik er eentje had maar ik moest wachten op welke bacterie
Dus ik eens bellen. Ze zou terug bellen (na veel gezeik kreeg ik dat te horen).
Hele dag niets meer gehoord. En nu krijg ik opeens een smsje dat ik mijn bestelling kan ophalen bij de apotheekEn ja nu kan ik dus niet weg he
flipper maakte salto's als ie blij was.. dus zo iets spannends verwachten we nu ook hequote:Op maandag 9 mei 2011 17:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar niks spannends. Zal zo nog es een poging wagen.
Jij hoeft niet tegen ze te praten, dat weet je he.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:52 schreef L-E het volgende:
En nu ga ik buiten spelen, in een speeltuin waar allemaal moeders zitten, en ik wil niet want ze zijn eng maar ik moet, want dat is goed voor zijn ontwikkeling. Zeggen ze.
Ik ken datquote:Op maandag 9 mei 2011 17:52 schreef L-E het volgende:
En nu ga ik buiten spelen, in een speeltuin waar allemaal moeders zitten, en ik wil niet want ze zijn eng maar ik moet, want dat is goed voor zijn ontwikkeling. Zeggen ze.
Owhquote:Op maandag 9 mei 2011 17:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar niks spannends. Zal zo nog es een poging wagen.
leuk toch, beetje praten over je kindquote:Op maandag 9 mei 2011 17:52 schreef L-E het volgende:
goed boek meenemen en een heupfles met sterke drankquote:Op maandag 9 mei 2011 17:52 schreef L-E het volgende:
Ocharmequote:Op maandag 9 mei 2011 17:52 schreef L-E het volgende:
Hoe doe jij dat dan? Vuig kijken met een fles vodka in beide handen? Dat zal Truus de burgertruttm wel even op afstand houden namelijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hoeft niet tegen ze te praten, dat weet je he.
Ik heb geen wodka nodig om afschrikwekkend te zijn hoor.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan? Vuig kijken met een fles vodka in beide handen? Dat zal Truus de burgertruttm wel even op afstand houden namelijk.
beter dan burgertrutquote:Op maandag 9 mei 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen wodka nodig om afschrikwekkend te zijn hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Vodka schrikt mij ook niet af hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen wodka nodig om afschrikwekkend te zijn hoor.
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:02 schreef clevy het volgende:
[..]
beter dan burgertrutGraag ja. Maar als je de action-figures koopt in een oplage groter dan 10.000, krijg je wel een discount.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
nah.. niet mijn ding..quote:Op maandag 9 mei 2011 18:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Graag ja. Maar als je de action-figures koopt in een oplage groter dan 10.000, krijg je wel een discount.
Toch niet 1 van Krea´s visjes toch?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:07 schreef clevy het volgende:
[..]
nah.. niet mijn ding..
ik ga s'effe een visje in de pan gooien
nee.. zeetong filet van de marktquote:
Lekker bakken in roomboterquote:
Ik las hoogbejaardequote:
Helloquote:
Ja/nee/geen meningquote:Op maandag 9 mei 2011 18:25 schreef Barbusse het volgende:
Ik las gewoon wat er stond, heb ik nu geen fantasie?![]()
[..]
Hello
En je voelde je direct aangesproken?quote:
Doorhalen wat niet van toepassing isquote:Op maandag 9 mei 2011 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja/nee/geen meningje bent iig niet dyslectisch
Ze voelt zich altijd aangesprokenquote:Op maandag 9 mei 2011 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je voelde je direct aangesproken?
Wat is het?quote:
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voordat bij jou de plumeau nodig is heb je nog wel even hoor.
Doe je mee? En daarna een BBQ?quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Krijg je van mij een plumeau op je 65e verjaardag
En na afloop dampende seks op het strandquote:
Volgend jaar dusquote:
Dat ligt er maar net aan he, hoe goed de BBQ was.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En na afloop dampende seks op het strand
Dan mag je wel opschieten!quote:Op maandag 9 mei 2011 18:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Krijg je van mij een plumeau op je 65e verjaardag
Zoveel werk is dat ook niet.quote:
Ik zet de drank vast klaar!quote:
Openluchtseksquote:Op maandag 9 mei 2011 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En na afloop dampende seks op het strand
Dan hoop ik heel goedquote:Op maandag 9 mei 2011 18:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan he, hoe goed de BBQ was.
Hoezo, jij bent er niet bij toch?quote:
Nee, veels te bang dat mijn worst op de BBQ belandquote:
Je krijgt de beelden niet meerquote:Op maandag 9 mei 2011 18:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En of hij erbij is. Met een verrekijker in de duinen.
Hmmm Boozequote:
mmmm boobsquote:
Koninklijke verdrietigheidquote:Op maandag 9 mei 2011 18:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En of hij erbij is. Met een verrekijker in de duinen.
Onderschat mijn BBQ-kwaliteiten nietquote:Op maandag 9 mei 2011 18:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan he, hoe goed de BBQ was.
BBQ vind ik niet leuk/lekker. Doe mij die booze maar.quote:
Hello Yuki, weer wat beter?quote:
Vuige barbaar ben je!quote:
ik welquote:Op maandag 9 mei 2011 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BBQ vind ik niet leuk/lekker. Doe mij die booze maar.
You and your big mouth
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |