*blaast richting Oosten*quote:Op maandag 9 mei 2011 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi stuur die wolken maar hierheen dan
quote:
Hier is het BBQ-weerquote:
Wil jij met mij knuffelen in de regen?quote:
Hier is het vooral eng benauwd.quote:
Dit.quote:
Aaahhquote:Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef rival het volgende:
voel me niet goed.. ben misselijk.. gisteren al
Blijkbaar mét consumptie.quote:
Hier ook.quote:
Hier is alles nog groen. Met de nadruk op NOGquote:Op maandag 9 mei 2011 16:35 schreef STING het volgende:
[..]
Beetje regen om alles weer een beetje groen te maken ipv geel, is anders niets mis mee
quote:
Potverdrie! Wat vertel je me nu?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:34 schreef Kreator het volgende:
Had iedereen al gehoord dat Ajax gisteren verloren had?.
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij met mij knuffelen in de regen?
Ook niet. Mag wel even gebeuren (thuis is het waarschijnlijk al gebeurd) dus vanavond kan ik die heerlijke geur opsnuiven tijdens het hardlopenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:35 schreef STING het volgende:
Beetje regen om alles weer een beetje groen te maken ipv geel, is anders niets mis mee
Wel aan het werk?quote:
Juistem. En ik ga vandaag toch de deur niet meer uit. Maar momenteel schijnt de zon dus we zullen er wel weer naast pissen wat regen betreftquote:Op maandag 9 mei 2011 16:35 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, hmm, nee, kun je het nog eens vertellen? Eventueel met foto's van huilende Ajaxietenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:34 schreef Kreator het volgende:
Had iedereen al gehoord dat Ajax gisteren verloren had?.
Vanochtend heeft het hier ook geregend. Wel 5 druppels.quote:
"Helemaal niet, helemaal niets in amsterdam"quote:Op maandag 9 mei 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, hmm, nee, kun je het nog eens vertellen? Eventueel met foto's van huilende Ajaxieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |