Ik heb de gave om op te duiken waar nodigquote:Op maandag 9 mei 2011 15:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zetten: 'Check de sig van Spirit' maar wist niet of je er was
Deze kunnen 5 tot 10cm worden, maar het is (helaas) een mannetje, dus de kleinste. Weet je helaas pas na de laatste vervelling schijnt.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof. Dat zijn mooie beesten. Iemand die ik ken heeft er een van 10 cm.Maar dat is weer een andere soort, weet zo niet welke.
Held! Kan ik bij je in de leer?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
Ik herken sarcasme altijd. Er zijn nog wel gevallen dat iemand denkt sarcasme denkt te gebruiken, maar dat zo verkeerd doet dat het niet meer te herkennen is (door wie dan ook) als zodanig
De lamb roast die over was van gisteren, plus getoast brood met tomaatjes en buffelmozarellaquote:
Donders! Jij hedonist!quote:Op maandag 9 mei 2011 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De lamb roast die over was van gisteren, plus getoast brood met tomaatjes en buffelmozarella
Een beetje heel erg wel ja.quote:
Kiekeboe momentquote:Op maandag 9 mei 2011 16:16 schreef Watertornado het volgende:
Ik zie hier voorzichtig de zon achter de wolken koekeloeren.
Ik weet het ook nog nietquote:Op maandag 9 mei 2011 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
Dat klinkt goed. Ik denk nog even door over mijn eten van vanavond....
Mooi stuur die wolken maar hierheen danquote:Op maandag 9 mei 2011 16:16 schreef Watertornado het volgende:
Ik zie hier voorzichtig de zon achter de wolken koekeloeren.
Misschien dat mijn maag vanavond weer eens aan eten gaat denkenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
Dat klinkt goed. Ik denk nog even door over mijn eten van vanavond....
Oh dat moet ik ook maar weer eens een keer doen. Zaterdag voor het laatstquote:Op maandag 9 mei 2011 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien dat mijn maag vanavond weer eens aan eten gaat denken
Neks ervan, die moeten dan eerst over Zwolle, en daar ben ik over een paar uur weerquote:Op maandag 9 mei 2011 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi stuur die wolken maar hierheen dan
Hier is het heerlijk zonnigquote:Op maandag 9 mei 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neks ervan, die moeten dan eerst over Zwolle, en daar ben ik over een paar uur weer
Dan zijn ze toch allang weer voorbij Zwollequote:Op maandag 9 mei 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neks ervan, die moeten dan eerst over Zwolle, en daar ben ik over een paar uur weer
Why?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:22 schreef rival het volgende:
Misschien dat mijn maag vanavond weer eens aan eten gaat denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |