quote:Op maandag 9 mei 2011 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit je nu weer mijn hond belachelijk te maken![]()
Is een hartstikke lief beest.
Net het baasje, kan ook de hele dag eten.
Dat dus en laat mij even. Jij bent een heerlijk slachtoffer om te pesten en dat heb ik gewoon even nodigquote:
wie t kleine nie eert is t grote nie weertquote:Op maandag 9 mei 2011 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of zou ze een voorkeur voor negerpiemels hebben?
Neehee. Mijn nichtje en neefje komen daar vandaanquote:Op maandag 9 mei 2011 17:05 schreef STING het volgende:
Hoezo, heb je gereageerd op een zekere mail uit Nigeria, met beloftes dat je snel heel rijk kunt worden?
Daar leent royco zich altijd heel goed voorquote:Op maandag 9 mei 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dat dus en laat mij even. Jij bent een heerlijk slachtoffer om te pesten en dat heb ik gewoon even nodig
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:06 schreef clevy het volgende:
[..]
wie t kleine nie eert is t grote nie weert
Nou vooruit dan, zal me wel weer opofferen.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dat dus en laat mij even. Jij bent een heerlijk slachtoffer om te pesten en dat heb ik gewoon even nodig
Ik zou ze maar goed in de gaten houden danquote:Op maandag 9 mei 2011 17:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Neehee. Mijn nichtje en neefje komen daar vandaan
Dat is het voordeel van chubby mensen, hebben een brede rugquote:Op maandag 9 mei 2011 17:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar leent royco zich altijd heel goed voor
Dat zeg ikquote:Op maandag 9 mei 2011 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, zal me wel weer opofferen.
Brede rug dus kan een hoop hebben
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van chubby mensen, hebben een brede rug
[..]
Dat zeg ik
Wie weet sleep je er nog wat te neuken uit ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:07 schreef Royco1 het volgende:
Nou vooruit dan, zal me wel weer opofferen.
Brede rug dus kan een hoop hebben
Had eerder een antwoord verwacht als dat niet alleen de rug breed is.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van chubby mensen, hebben een brede rug
[..]
Dat zeg ik
incasseringsvermogen is ook maar een recalcitrante masochistische eigenschapquote:Op maandag 9 mei 2011 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet sleep je er nog wat te neuken uit ook.Huppel houdt wel van mannen 'die een hoop kunnen hebben'.
Eerst een nieuwe koppelingsplaatquote:
Geen sex voor het huwelijk hequote:Op maandag 9 mei 2011 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet sleep je er nog wat te neuken uit ook.Huppel houdt wel van mannen 'die een hoop kunnen hebben'.
Ja, true. Daarom heb ik dus ook ruzie met mijn schoenenquote:
Als je nooit trouwt is er technisch nooit sprake van 'voor een huwelijk'.quote:
Goed puntquote:Op maandag 9 mei 2011 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nooit trouwt is er technisch nooit sprake van 'voor een huwelijk'.
Typisch weer dat jij met zo'n maas aankomtquote:Op maandag 9 mei 2011 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nooit trouwt is er technisch nooit sprake van 'voor een huwelijk'.
ja sorryquote:Op maandag 9 mei 2011 17:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké, hoor ik wel danIk ben hier te nieuwsgierig voor
![]()
Oké, dat scheelt (ik heb niet gekeken hoor..). Mijn beste vriendje was er behoorlijk van overtuigd dat 'we' zouden winnen. (Of het was gewoon ijdele hoop)
Waarom is dat typisch?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:13 schreef missbehavin het volgende:
Typisch weer dat jij met zo'n maas aankomt
quote:
Beperkingen zijn gewoon niet aan mij besteed. Ik denk in mogelijkheden niet in onmogelijkheden.quote:
Say whutquote:Op maandag 9 mei 2011 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
Weet je dat ik sinds gisteren met het idee in mijn hoofd zit?quote:
Zoals het betaamt dusquote:Op maandag 9 mei 2011 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beperkingen zijn gewoon niet aan mij besteed. Ik denk in mogelijkheden niet in onmogelijkheden.
Komt het even goed uit dan dat ik toch niet wil trouwenquote:
Daar hebben ze gedwongen huwelijken voor uitgevonden!quote:Op maandag 9 mei 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Komt het even goed uit dan dat ik toch niet wil trouwen
shotgun weddingquote:Op maandag 9 mei 2011 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben ze gedwongen huwelijken voor uitgevonden!
Ja dan komt er dus wel een huwelijk en dus geen seks voor het huwelijkquote:Op maandag 9 mei 2011 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben ze gedwongen huwelijken voor uitgevonden!
Ik weet niet of hup toe is aan een tweede hoorquote:
heeft ze al een geweer dan ?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet of hup toe is aan een tweede hoor
Laten we het niet doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet of hup toe is aan een tweede hoor
Uhuh pas maar op dus.quote:
de fatalist is niet zo bang voor een geweer.. meer voor het lijdenquote:
Je kent hup?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:21 schreef clevy het volgende:
[..]
de fatalist is niet zo bang voor een geweer.. meer voor het lijden
Onbewoond hoeft dan ook weer niet, is vast geen restaurant danquote:Op maandag 9 mei 2011 17:21 schreef S95Sedan het volgende:
Hmm, trouwen ergens op een onbewoond eilandje en dan daar vastzitten klinkt niet eens zo heel verkeerd
niet echt nee.,. werkt dat tegen me?quote:
Iedere man is toch een jager?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Onbewoond hoeft dan ook weer niet, is vast geen restaurant dan
Ik zeg houden zoquote:
quote:
pff.. das ook nie sociaalquote:
Zie ik nou in je fobo dat je een U2 shirt aan hebt?quote:
And the wedding's back on...quote:Op maandag 9 mei 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie ik nou in je fobo dat je een U2 shirt aan hebt?
zo zou ik ook banger zijn van iemand die met een mes voor me staat dan wanneer iemand een pistool op mijn hoofd richt....quote:Op maandag 9 mei 2011 17:21 schreef clevy het volgende:
[..]
de fatalist is niet zo bang voor een geweer.. meer voor het lijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |