beter dan burgertrutquote:Op maandag 9 mei 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen wodka nodig om afschrikwekkend te zijn hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Vodka schrikt mij ook niet af hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen wodka nodig om afschrikwekkend te zijn hoor.
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:02 schreef clevy het volgende:
[..]
beter dan burgertrutGraag ja. Maar als je de action-figures koopt in een oplage groter dan 10.000, krijg je wel een discount.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
nah.. niet mijn ding..quote:Op maandag 9 mei 2011 18:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Graag ja. Maar als je de action-figures koopt in een oplage groter dan 10.000, krijg je wel een discount.
Toch niet 1 van Krea´s visjes toch?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:07 schreef clevy het volgende:
[..]
nah.. niet mijn ding..
ik ga s'effe een visje in de pan gooien
nee.. zeetong filet van de marktquote:
Lekker bakken in roomboterquote:
Ik las hoogbejaardequote:
Helloquote:
Ja/nee/geen meningquote:Op maandag 9 mei 2011 18:25 schreef Barbusse het volgende:
Ik las gewoon wat er stond, heb ik nu geen fantasie?![]()
[..]
Hello
En je voelde je direct aangesproken?quote:
Doorhalen wat niet van toepassing isquote:Op maandag 9 mei 2011 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja/nee/geen meningje bent iig niet dyslectisch
Ze voelt zich altijd aangesprokenquote:Op maandag 9 mei 2011 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je voelde je direct aangesproken?
Wat is het?quote:
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voordat bij jou de plumeau nodig is heb je nog wel even hoor.
Doe je mee? En daarna een BBQ?quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Krijg je van mij een plumeau op je 65e verjaardag
En na afloop dampende seks op het strandquote:
Volgend jaar dusquote:
Dat ligt er maar net aan he, hoe goed de BBQ was.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En na afloop dampende seks op het strand
Dan mag je wel opschieten!quote:Op maandag 9 mei 2011 18:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Krijg je van mij een plumeau op je 65e verjaardag
Zoveel werk is dat ook niet.quote:
Ik zet de drank vast klaar!quote:
Openluchtseksquote:Op maandag 9 mei 2011 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En na afloop dampende seks op het strand
Dan hoop ik heel goedquote:Op maandag 9 mei 2011 18:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan he, hoe goed de BBQ was.
Hoezo, jij bent er niet bij toch?quote:
Nee, veels te bang dat mijn worst op de BBQ belandquote:
Je krijgt de beelden niet meerquote:Op maandag 9 mei 2011 18:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En of hij erbij is. Met een verrekijker in de duinen.
Hmmm Boozequote:
mmmm boobsquote:
Koninklijke verdrietigheidquote:Op maandag 9 mei 2011 18:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En of hij erbij is. Met een verrekijker in de duinen.
Onderschat mijn BBQ-kwaliteiten nietquote:Op maandag 9 mei 2011 18:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan he, hoe goed de BBQ was.
BBQ vind ik niet leuk/lekker. Doe mij die booze maar.quote:
Hello Yuki, weer wat beter?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |