vast niet.. go 23 staat er op of zo..quote:Op maandag 9 mei 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie ik nou in je fobo dat je een U2 shirt aan hebt?
Tevens zijn mijn social skills nu even ver te zoeken![]()
Ik hou van mijn vlindermesquote:Op maandag 9 mei 2011 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
zo zou ik ook banger zijn van iemand die met een mes voor me staat dan wanneer iemand een pistool op mijn hoofd richt....
Denk ik
Probeer het over een week of 2 nog eensquote:
dan wil je wel trouwen? ik was t niet van plan hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Probeer het over een week of 2 nog eens
quote:
And it's off againquote:
gelukkig.. ben niet zo van t ketenen in ringen .. die SM mag mij voorbij gaanquote:
een wattes ??quote:Op maandag 9 mei 2011 17:30 schreef L-E het volgende:
Als er binnenkort iemand een Tristannetje doet in een Purmerends ziekenhuis: dat was ik dan. Nu al zin in.
voor het eerst beschikt ie over zelfkennisquote:Op maandag 9 mei 2011 17:30 schreef Kreator het volgende:
ik moet eerst mijn grote 'kankerbek' houden.
blijkbaar.. moet soms werken en dingen regelen en zo.. pfff...quote:
Wil je dat pakje met een lijk er in? Ik heb al iemand op het oog.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
...misschien kunnen we er eens mee oefenen.
Werken? WTF?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:33 schreef clevy het volgende:
[..]
blijkbaar.. moet soms werken en dingen regelen en zo.. pfff...
maar wat is het nou?
Wat jammerquote:
Huppelmuts is al weg, dus dat is niet nodig hoor. Toch bedankt.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je dat pakje met een lijk er in? Ik heb al iemand op het oog.
Als je dit niet weet heb je echt onder een steen gelegen.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:33 schreef clevy het volgende:
[..]
blijkbaar.. moet soms werken en dingen regelen en zo.. pfff...
maar wat is het nou?
yup.. deze week zelfs 6 dagen met onbetaalde overuren.. en dat voor een kantoorpikkiequote:
yup.. dat weet ik wel jaquote:Op maandag 9 mei 2011 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je dit niet weet heb je echt onder een steen gelegen.
Je weet dat ze Osama inmiddels hebben?
Die bedoelde ik niet. Of is Huppel baliejuf in het ziekenhuis waar ik zojuist was en ging ze tegen mij tekeer omdat zij iets verkeerd had gedaan? Want dan wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Huppelmuts is al weg, dus dat is niet nodig hoor. Toch bedankt.
Nee huppel is niet in de buurt van Purmerendquote:Op maandag 9 mei 2011 17:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet. Of is Huppel baliejuf in het ziekenhuis waar ik zojuist was en ging ze tegen mij tekeer omdat zij iets verkeerd had gedaan? Want dan wel.
Ik zou de doodsverwensing best begrijpen. Op zich. Vandaar.quote:
Hahaha. Nee. Uitkering hè.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:36 schreef L-E het volgende:
Of is Huppel baliejuf in het ziekenhuis waar ik zojuist was
Is natuurlijk ook weinig genoemd.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:37 schreef clevy het volgende:
owwww.. gaat t over die pipo.. had z'n naam niet onthouden
Mja, het gaat nogal vervelen met die kotsposts van de huilie de hele dag. Dat moet soms ff uit m'n systeem en meestal tieft ze dan ook wel op.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:40 schreef L-E het volgende:
Krea, doe eens lief. Hoe gaat het met de vissen?
Blije vissen? Ze glimlachen?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, het gaat nogal vervelen met die kotsposts van de huilie de hele dag. Dat moet soms ff uit m'n systeem en meestal tieft ze dan ook wel op.
Goed hè. Alles zwemt en is blij. Ik heb er ook een filmpje van..
Wat een liefde weer hierquote:Op maandag 9 mei 2011 17:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet. Of is Huppel baliejuf in het ziekenhuis waar ik zojuist was en ging ze tegen mij tekeer omdat zij iets verkeerd had gedaan? Want dan wel.
Je hebt een filmpje van je garnaal?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, het gaat nogal vervelen met die kotsposts van de huilie de hele dag. Dat moet soms ff uit m'n systeem en meestal tieft ze dan ook wel op.
Goed hè. Alles zwemt en is blij. Ik heb er ook een filmpje van..
Ik heb vijf kwartier zitten wachten met een kind van 3, daar word je wel een tikje minder vrolijk van eigenlijk.quote:
quote:
Zoiets had ik met de doktersassistente vanmorgenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Lekker he.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoiets had ik met de doktersassistente vanmorgen
Na anderhalve week had ik nog steeds niet gehoord van mijn blaasontstekingsonderzoekje.
Wist dat ik er eentje had maar ik moest wachten op welke bacterie
Dus ik eens bellen. Ze zou terug bellen (na veel gezeik kreeg ik dat te horen).
Hele dag niets meer gehoord. En nu krijg ik opeens een smsje dat ik mijn bestelling kan ophalen bij de apotheekEn ja nu kan ik dus niet weg he
flipper maakte salto's als ie blij was.. dus zo iets spannends verwachten we nu ook hequote:Op maandag 9 mei 2011 17:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar niks spannends. Zal zo nog es een poging wagen.
Jij hoeft niet tegen ze te praten, dat weet je he.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:52 schreef L-E het volgende:
En nu ga ik buiten spelen, in een speeltuin waar allemaal moeders zitten, en ik wil niet want ze zijn eng maar ik moet, want dat is goed voor zijn ontwikkeling. Zeggen ze.
Ik ken datquote:Op maandag 9 mei 2011 17:52 schreef L-E het volgende:
En nu ga ik buiten spelen, in een speeltuin waar allemaal moeders zitten, en ik wil niet want ze zijn eng maar ik moet, want dat is goed voor zijn ontwikkeling. Zeggen ze.
Owhquote:Op maandag 9 mei 2011 17:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar niks spannends. Zal zo nog es een poging wagen.
leuk toch, beetje praten over je kindquote:Op maandag 9 mei 2011 17:52 schreef L-E het volgende:
goed boek meenemen en een heupfles met sterke drankquote:Op maandag 9 mei 2011 17:52 schreef L-E het volgende:
Ocharmequote:Op maandag 9 mei 2011 17:52 schreef L-E het volgende:
Hoe doe jij dat dan? Vuig kijken met een fles vodka in beide handen? Dat zal Truus de burgertruttm wel even op afstand houden namelijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hoeft niet tegen ze te praten, dat weet je he.
Ik heb geen wodka nodig om afschrikwekkend te zijn hoor.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan? Vuig kijken met een fles vodka in beide handen? Dat zal Truus de burgertruttm wel even op afstand houden namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |