vast niet.. go 23 staat er op of zo..quote:Op maandag 9 mei 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie ik nou in je fobo dat je een U2 shirt aan hebt?
Tevens zijn mijn social skills nu even ver te zoeken![]()
Ik hou van mijn vlindermesquote:Op maandag 9 mei 2011 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
zo zou ik ook banger zijn van iemand die met een mes voor me staat dan wanneer iemand een pistool op mijn hoofd richt....
Denk ik
Probeer het over een week of 2 nog eensquote:
dan wil je wel trouwen? ik was t niet van plan hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Probeer het over een week of 2 nog eens
quote:
And it's off againquote:
gelukkig.. ben niet zo van t ketenen in ringen .. die SM mag mij voorbij gaanquote:
een wattes ??quote:Op maandag 9 mei 2011 17:30 schreef L-E het volgende:
Als er binnenkort iemand een Tristannetje doet in een Purmerends ziekenhuis: dat was ik dan. Nu al zin in.
voor het eerst beschikt ie over zelfkennisquote:Op maandag 9 mei 2011 17:30 schreef Kreator het volgende:
ik moet eerst mijn grote 'kankerbek' houden.
blijkbaar.. moet soms werken en dingen regelen en zo.. pfff...quote:
Wil je dat pakje met een lijk er in? Ik heb al iemand op het oog.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
...misschien kunnen we er eens mee oefenen.
Werken? WTF?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:33 schreef clevy het volgende:
[..]
blijkbaar.. moet soms werken en dingen regelen en zo.. pfff...
maar wat is het nou?
Wat jammerquote:
Huppelmuts is al weg, dus dat is niet nodig hoor. Toch bedankt.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je dat pakje met een lijk er in? Ik heb al iemand op het oog.
Als je dit niet weet heb je echt onder een steen gelegen.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:33 schreef clevy het volgende:
[..]
blijkbaar.. moet soms werken en dingen regelen en zo.. pfff...
maar wat is het nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |