Ajaciedenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, hmm, nee, kun je het nog eens vertellen? Eventueel met foto's van huilende Ajaxieten
Ja goed he! Ik was echt onwijs blijquote:Op maandag 9 mei 2011 16:34 schreef Kreator het volgende:
Had iedereen al gehoord dat Ajax gisteren verloren had?.
Tuigquote:
Hier was het ff een flinke bui, kwartiertje ongeveer.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanochtend heeft het hier ook geregend. Wel 5 druppels.
Ik hoop dat het straks gaat regenen hier, dan ga ik heus wel buiten in de regen staan.
Janken in de regen
Hoeveel Ajacieden zijn er denk je die ook begrijpen waarom het Ajacieden is (dat je desondanks toch met een [ks] uitspreekt)?quote:
Hier ookquote:Op maandag 9 mei 2011 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier was het ff een flinke bui, kwartiertje ongeveer.
Helaas zat ik daar middenin
Ze zijn niet aangenomen om hun kennis van de klassieken.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel Ajacieden zijn er denk je die ook begrijpen waarom het Ajacieden is (dat je desondanks toch met een [ks] uitspreekt)?
Dikke vette /care zeg maar.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel Ajacieden zijn er denk je die ook begrijpen waarom het Ajacieden is (dat je desondanks toch met een [ks] uitspreekt)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:43 schreef STING het volgende:
* STING pinkt een traantje weg voor AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk aankomend weekend weer!Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ik liep dus vrolijk in een korte broek en een t-shirtje.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier ookOnderweg naar het consultatiebureau met de kinderwagen
Gelukkig was ik zo slim om de regenkap mee te nemen van de wagen
Ze gedragen zich wel vaak als één van de klassieke Ajaciedenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)eehoofdige-baby.html
[..]
Ze zijn niet aangenomen om hun kennis van de klassieken.
Hoezo hopelijk? Dat is toch een feit?quote:
Had je je hond mee moeten nemen, had je meteen de kroeg kunnen dweilen!quote:Op maandag 9 mei 2011 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik liep dus vrolijk in een korte broek en een t-shirtje.
Daarna was ik niet meer zo vrolijk
Wel nee joh, dit was gewoon luring Twente in a false sense of securityquote:Op maandag 9 mei 2011 16:46 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hoezo hopelijk? Dat is toch een feit?
Gewoon weer feest op de oude markt in Enschede!!
Come on Twente!
Ik heb nog niet in korte broek gelopenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik liep dus vrolijk in een korte broek en een t-shirtje.
Daarna was ik niet meer zo vrolijk
Niet voor Ajax i.i.g.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
huh? voor welk cluppie ben je ook alweer?
Zoveel vertrouwen heb ik er niet inquote:Op maandag 9 mei 2011 16:46 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hoezo hopelijk? Dat is toch een feit?
Gewoon weer feest op de oude markt in Enschede!!
Come on Twente!
Had niet anders verwacht!quote:
Haha We shall see! Hoop in ieder geval op een mooie, spannende wedstrijd.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:47 schreef STING het volgende:
[..]
Wel nee joh, dit was gewoon luring Twente in a false sense of security
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit je nu weer mijn hond belachelijk te makenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had je je hond mee moeten nemen, had je meteen de kroeg kunnen dweilen!
bikkel hequote:Op maandag 9 mei 2011 16:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht!![]()
Jazeker, feestje van mijn zus was zeker gezellig en zondag een bruine harses gekweekt op het water. En jij?
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:48 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha We shall see! Hoop in ieder geval op een mooie, spannende wedstrijd.dat zal het ook wel gaan worden, vond gisteren ook erg spannend.... ik leef weer een jaar korterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |