quote:Op maandag 9 mei 2011 01:55 schreef Rythm het volgende:
Sohiezo, zowiezo, zo wie zo, zohiezo
Klacht; Verkrengde kut autisten die sowieso verkeerd schrijven.
Alleen jammer dat er een spatie staat tussen kut en autisten.quote:
Het ging om de nieuwe sowieso variant.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er een spatie staat tussen kut en autisten.
Suck-sekssupporter?quote:
Er is maar één correcte manier om sowieso te spellen, of je nou Nederlands of Duits schrijftquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Suck-sekssupporter?
Ik vind trouwens dat je sowieso/zowiezo in het Duits moet schrijven ook al gebruik je het in het Nederlands...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zo is je koppeling idd. nog eerder versleten, en dat is weer goed voor de staatskas. Investering die zichzelf terugverdiend.
[..]
'k vind het een behoorlijk goed punt als je af en toe ziet wat een gaos het soms is in de spits op sommige kruispunten. Als het dan idd. 2 auto's per gang zou schelen is dat mooi meegenomen.
Ik vind "unique" eigenlijk opvallenderquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hahah, dat ben je toch wel een beetje of niet dan?![]()
No Country for old men
[ afbeelding ]
Samenvatting
Nadat een jager vlakbij de Rio Grande enkele lijken, heroïne en meer dan twee miljoen dollar aan contant geld ontdekt wordt hij achtervolgd door een spoor van geweld en ravage. Hij komt terecht in een benarde situatie, waarin de overlevenden van de verkeerd gelopen drugsdeal jacht op hem maken.
Schreinende fout gezien zijn denigrerende opmerking,quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd dat de gemiddelde PVV'ers simpelweg geen grijntje historisch besef bezit.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:17 schreef Dennis101 het volgende:
Verder moet je kijken binnen het C-segment. Dus dat zijn dan de geijkte auto's als de al eerder genoemde 307, focus maar ook de golf, toyota carollo, seat leon en ga zo maar door.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wouw dat mijn vriend zo gemakkelijk is...
Dat gaat hier echt niet werken.
Niets om over teklagen inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:40 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb maatje b/c en qua kont zijn ze ook altijd wel te vreden. Heb een nogal vrouwelijk figuur dat zelfs sjans heb in joggingbroeken, maar dat komt ook door heupjes . De mannen hebben kortom gewoon iets bij mij om vast te houden . Een beetje vrouw heeft gewoon heupen.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:40 schreef laffer het volgende:
ik weet dat jij het topic niet hebt geopend, dat was ook niet naar jouw gericht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |