combobreakerquote:Op maandag 9 mei 2011 01:56 schreef amenth het volgende:
kan je mij gelijk ff uitleggen wrm sowieso jusit is en bijv niet zowiezo wie bepaald dat zowiezo is tog logischer
Kan je mij dan gelijk vertellen wat jusit is? Kan je dat eten?quote:Op maandag 9 mei 2011 01:56 schreef amenth het volgende:
kan je mij gelijk ff uitleggen wrm sowieso jusit is en bijv niet zowiezo wie bepaald dat zowiezo is tog logischer
jusit = turkse justin bieberquote:Op maandag 9 mei 2011 01:58 schreef Rythm het volgende:
[..]
Kan je mij dan gelijk vertellen wat jusit is? Kan je dat eten?
het komt uit het duitsquote:Op maandag 9 mei 2011 01:56 schreef amenth het volgende:
Nee want UBERHAUPTquote:
Hij spreekt überhaupt geen Duits.quote:
Welk synoniem gebruik jij dan voor "sowieso"?quote:Op maandag 9 mei 2011 02:02 schreef gamezz het volgende:
Waarom zou je überhaupt Duitse leenwoorden willen gebruiken.
Ja, maar jij gaat ook niet vanaf een bühne abseilen.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:04 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat is an sich al een probleem inderdaad.
Nee, ik eet liever bratwurst met bockbier.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat ook niet vanaf een bühne abseilen.
Duitse leenwoorden vind ik momenteel minder storend dan Engelse leenwoorden.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:02 schreef gamezz het volgende:
Waarom zou je überhaupt Duitse leenwoorden willen gebruiken.
Hoe dan ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:04 schreef Rythm het volgende:
[..]
Welk synoniem gebruik jij dan voor "sowieso"?
Fuck 'm!quote:Op maandag 9 mei 2011 02:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Duitse leenwoorden vind ik momenteel minder storend dan Engelse leenwoorden.
Het gebruik van Engelse leenwoorden duidt aan op onvoldoende taalkennis en dikdoenerij. Als asielzoeker of toerist wil je natuurlijk niet voor verrassingen komen te staan...
Dat soberzo.quote:
Inderdaad, mensen die denken zo een statement te kunnen maken.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Duitse leenwoorden vind ik momenteel minder storend dan Engelse leenwoorden.
Het gebruik van Engelse leenwoorden duidt aan op onvoldoende taalkennis en dikdoenerij. Als asielzoeker of toerist wil je natuurlijk niet voor verrassingen komen te staan...
Of meedoen aan een talkshowquote:Op maandag 9 mei 2011 02:11 schreef gamezz het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen die denken zo een statement te kunnen maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |