quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef valek het volgende:
Meestal zijn dit Ajaxsupporters, hoewel ze de laatste jaren niet echt succesvol zijn.
Goeien garp.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef valek het volgende:
Meestal zijn dit Ajaxsupporters, hoewel ze de laatste jaren niet echt succesvol zijn.
Wat heeft firefox er nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Type zoals jij/Firefox/FC Twente fans.
Mensen die geen gevoel hebben bij een club, maar gewoon de club supporten die dat jaar het meest succesvol is zodat ze kunnen zeggen van "haaaaa kijk eens hoe goed mijn club is".
Is ook een successupporter.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat heeft firefox er nou weer mee te maken?
Die ook ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:29 schreef eight het volgende:
Als ik zo marktplaats kijk naar de aangeboden tickets zijn er ook genoeg nepsupporters.
Voor een Utrecht supporter is het 't laatste halfjaar kommer en kwel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:39 schreef Saekerhett het volgende:
Je kunt er rustig vanuit gaan dat de vaste groep Ajaxsupporters hier geen successupporters zijn. Al 7 jaar geen landskampioen etc... Zo af en toe de dennenappel, maar dat was het dan wel. Maar stel dat Ajax zondag kampioen wordt, dan zijn we ineens weer successupporters door de ogen van velen
Weet je wat successupporters zijn? Die hele kudde die nu opeens voor Twente is, terwijl ze het 2 jaar geleden geen reet kon interesseren wie er kampioen werd. Zelfde verhaal met AZ in 2009. Dát zijn de successupporters. Als het een paar jaar later wat minder gaat met hun club, dan hoor je ze niet meer.
Successupporters hebben ook altijd de grootste waffel en staan altijd vooraan bij alles. En ze vinden het vooral leuk om de club die tweede staat, in de laatste jaren is dat in de regel Ajax, helemaal met de grond gelijk te maken.
Echt, als er iets in het voetbal moet verdwijnen, is het deze groep idiote personen die alleen voor hun eigenbelang (feestje hier, feestje daar, echte supporters van andere clubs uitlachen e.d...) voor de club zijn die op dat moment bovenaan staan, maar in werkelijkheid zo onzeker zijn als wat en totaal geen clubliefde hebben.
Zo, dat moest er effe uit
Ja, maar Utrechtsupportes zijn dan ook geen successupporters. Feyenoordsupporters ook niet. Dat zijn gewoon trouwe supporters, klaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:41 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Voor een Utrecht supporter is het 't laatste halfjaar kommer en kwel.
Twente.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:39 schreef Saekerhett het volgende:
Je kunt er rustig vanuit gaan dat de vaste groep Ajaxsupporters hier geen successupporters zijn. Al 7 jaar geen landskampioen etc... Zo af en toe de dennenappel, maar dat was het dan wel. Maar stel dat Ajax zondag kampioen wordt, dan zijn we ineens weer successupporters door de ogen van velen
Weet je wat successupporters zijn? Die hele kudde die nu opeens voor Twente is, terwijl ze het 2 jaar geleden geen reet kon interesseren wie er kampioen werd. Zelfde verhaal met AZ in 2009. Dát zijn de successupporters. Als het een paar jaar later wat minder gaat met hun club, dan hoor je ze niet meer.
Successupporters hebben ook altijd de grootste waffel en staan altijd vooraan bij alles. En ze vinden het vooral leuk om de club die tweede staat, in de laatste jaren is dat in de regel Ajax, helemaal met de grond gelijk te maken.
Echt, als er iets in het voetbal moet verdwijnen, is het deze groep idiote personen die alleen voor hun eigenbelang (feestje hier, feestje daar, echte supporters van andere clubs uitlachen e.d...) voor de club zijn die op dat moment bovenaan staan, maar in werkelijkheid zo onzeker zijn als wat en totaal geen clubliefde hebben.
Zo, dat moest er effe uit
Twente heeft ook heus wel veel echte supporters, alleen zijn daar de laatste jaren heel veel successupporters bijgekomen.quote:
Die volgend jaar beseffen dat ze maar weer naar Ajax moeten gaan....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Twente heeft ook heus wel veel echte supporters, alleen zijn daar de laatste jaren heel veel successupporters bijgekomen.
Yes. Maar dat wordt dan ook gevoed door de media en horeca en alles. Als er mensen op jazzconcerten afkomen omdat het gratis is en de sfeer gezellig is, dan heb je ook altijd hordes mensen die daarvoor komen en niet voor de jazz. Zelfde met voetbal: als er een volksfeest op het programma staat zal je ook mensen aantreffen die niet voor datgeen gaan dat het volksfeest veroorzaakt. Maargoed, die mensen zitten ook niet in het stadion door het jaar heen (en volgen het ook niet op tv). Ik zou me er niet zo druk om maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Twente heeft ook heus wel veel echte supporters, alleen zijn daar de laatste jaren heel veel successupporters bijgekomen.
QFT. Alhoewel het kut is voor die eckte. Maat van mij heeft vaak een shirt aan dat voordat ze uberhaupt kampioen werden, was uitgekomen en dan snap ik wel dat je geïrriteerd raakt als mensen zeggen: Oh, maar zeker sinds ze het zo goed doen he?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus de supporters die er nu nog zijn, zijn de echte!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef valek het volgende:
Zodra een ploeg kans maakt iets te winnen kruipen juist de successupporters onder hun steen vandaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:20 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dus de supporters die er nu nog zijn, zijn de echte!
Ook niet allemaal hoor, bij successen zie je daar ook de seizoenskaarten en losse verkoop stijgen, wat ik ook niet meer dan normaal vind trouwens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, maar Utrechtsupportes zijn dan ook geen successupporters. Feyenoordsupporters ook niet. Dat zijn gewoon trouwe supporters, klaar.
Ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Misschien moet ik de vraag omdraaien: Wat is een échte supporter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |