quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef valek het volgende:
Meestal zijn dit Ajaxsupporters, hoewel ze de laatste jaren niet echt succesvol zijn.
Goeien garp.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef valek het volgende:
Meestal zijn dit Ajaxsupporters, hoewel ze de laatste jaren niet echt succesvol zijn.
Wat heeft firefox er nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Type zoals jij/Firefox/FC Twente fans.
Mensen die geen gevoel hebben bij een club, maar gewoon de club supporten die dat jaar het meest succesvol is zodat ze kunnen zeggen van "haaaaa kijk eens hoe goed mijn club is".
Is ook een successupporter.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat heeft firefox er nou weer mee te maken?
Die ook ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:29 schreef eight het volgende:
Als ik zo marktplaats kijk naar de aangeboden tickets zijn er ook genoeg nepsupporters.
Voor een Utrecht supporter is het 't laatste halfjaar kommer en kwel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:39 schreef Saekerhett het volgende:
Je kunt er rustig vanuit gaan dat de vaste groep Ajaxsupporters hier geen successupporters zijn. Al 7 jaar geen landskampioen etc... Zo af en toe de dennenappel, maar dat was het dan wel. Maar stel dat Ajax zondag kampioen wordt, dan zijn we ineens weer successupporters door de ogen van velen
Weet je wat successupporters zijn? Die hele kudde die nu opeens voor Twente is, terwijl ze het 2 jaar geleden geen reet kon interesseren wie er kampioen werd. Zelfde verhaal met AZ in 2009. Dát zijn de successupporters. Als het een paar jaar later wat minder gaat met hun club, dan hoor je ze niet meer.
Successupporters hebben ook altijd de grootste waffel en staan altijd vooraan bij alles. En ze vinden het vooral leuk om de club die tweede staat, in de laatste jaren is dat in de regel Ajax, helemaal met de grond gelijk te maken.
Echt, als er iets in het voetbal moet verdwijnen, is het deze groep idiote personen die alleen voor hun eigenbelang (feestje hier, feestje daar, echte supporters van andere clubs uitlachen e.d...) voor de club zijn die op dat moment bovenaan staan, maar in werkelijkheid zo onzeker zijn als wat en totaal geen clubliefde hebben.
Zo, dat moest er effe uit
Ja, maar Utrechtsupportes zijn dan ook geen successupporters. Feyenoordsupporters ook niet. Dat zijn gewoon trouwe supporters, klaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:41 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Voor een Utrecht supporter is het 't laatste halfjaar kommer en kwel.
Twente.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:39 schreef Saekerhett het volgende:
Je kunt er rustig vanuit gaan dat de vaste groep Ajaxsupporters hier geen successupporters zijn. Al 7 jaar geen landskampioen etc... Zo af en toe de dennenappel, maar dat was het dan wel. Maar stel dat Ajax zondag kampioen wordt, dan zijn we ineens weer successupporters door de ogen van velen
Weet je wat successupporters zijn? Die hele kudde die nu opeens voor Twente is, terwijl ze het 2 jaar geleden geen reet kon interesseren wie er kampioen werd. Zelfde verhaal met AZ in 2009. Dát zijn de successupporters. Als het een paar jaar later wat minder gaat met hun club, dan hoor je ze niet meer.
Successupporters hebben ook altijd de grootste waffel en staan altijd vooraan bij alles. En ze vinden het vooral leuk om de club die tweede staat, in de laatste jaren is dat in de regel Ajax, helemaal met de grond gelijk te maken.
Echt, als er iets in het voetbal moet verdwijnen, is het deze groep idiote personen die alleen voor hun eigenbelang (feestje hier, feestje daar, echte supporters van andere clubs uitlachen e.d...) voor de club zijn die op dat moment bovenaan staan, maar in werkelijkheid zo onzeker zijn als wat en totaal geen clubliefde hebben.
Twente heeft ook heus wel veel echte supporters, alleen zijn daar de laatste jaren heel veel successupporters bijgekomen.quote:
Die volgend jaar beseffen dat ze maar weer naar Ajax moeten gaan....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Twente heeft ook heus wel veel echte supporters, alleen zijn daar de laatste jaren heel veel successupporters bijgekomen.
Yes. Maar dat wordt dan ook gevoed door de media en horeca en alles. Als er mensen op jazzconcerten afkomen omdat het gratis is en de sfeer gezellig is, dan heb je ook altijd hordes mensen die daarvoor komen en niet voor de jazz. Zelfde met voetbal: als er een volksfeest op het programma staat zal je ook mensen aantreffen die niet voor datgeen gaan dat het volksfeest veroorzaakt. Maargoed, die mensen zitten ook niet in het stadion door het jaar heen (en volgen het ook niet op tv). Ik zou me er niet zo druk om maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Twente heeft ook heus wel veel echte supporters, alleen zijn daar de laatste jaren heel veel successupporters bijgekomen.
QFT. Alhoewel het kut is voor die eckte. Maat van mij heeft vaak een shirt aan dat voordat ze uberhaupt kampioen werden, was uitgekomen en dan snap ik wel dat je geïrriteerd raakt als mensen zeggen: Oh, maar zeker sinds ze het zo goed doen he?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus de supporters die er nu nog zijn, zijn de echte!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef valek het volgende:
Zodra een ploeg kans maakt iets te winnen kruipen juist de successupporters onder hun steen vandaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:20 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dus de supporters die er nu nog zijn, zijn de echte!
Ook niet allemaal hoor, bij successen zie je daar ook de seizoenskaarten en losse verkoop stijgen, wat ik ook niet meer dan normaal vind trouwens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, maar Utrechtsupportes zijn dan ook geen successupporters. Feyenoordsupporters ook niet. Dat zijn gewoon trouwe supporters, klaar.
Ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Misschien moet ik de vraag omdraaien: Wat is een échte supporter?
Veel studenten hebben halverwege het seizoen (toen het zo goed ging) vaak het stadion bezocht, volgens mij is dat weer afgenomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, maar Utrechtsupportes zijn dan ook geen successupporters. Feyenoordsupporters ook niet. Dat zijn gewoon trouwe supporters, klaar.
Is natuurlijk geen eenduidig antwoord op.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Dat importwijf zou nog niet eens begrijpen wat er bedoeld wordt als ze stoet krijgt aangebodenquote:
Een hele oprechte bolus vriend, proficiat. Dit is geloof ik een onderwerp wat diep zit bij de mensen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:39 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax is daarin een geval apart. Die zijn zo arrogant dat ze denken dat ze nog steeds heel goed zijn. Dit trekt weer een bepaald type mensch aan. Deze mensen willen populair zijn en zeggen dat ze voor Ajax zijn omdat ze "denken" dat Ajax nog steeds de beste zijn (wat ze al lang niet meer zijn). Dit zijn successupporters.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:20 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dus de supporters die er nu nog zijn, zijn de echte!
Zeker.quote:
Jij ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Is natuurlijk geen eenduidig antwoord op.
Dit dus. Vooral proleten zoals nubreektmijnklomp, mnsk en J0rdiiii kloppen graag als King King op hun borst dat zij "echte" die-hard supporter van Ajax zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:09 schreef DaDude1987 het volgende:
Dat hanen gedrag of je nou een succes supporter of niet bent...."kijk mij ik ben voor Ajax en een echte supporter want we hebben al 7 jaar niks gewonnen" Wat maakt het uit zeg, laat iedereen voor zijn club zijn...
Nooit gedacht dat ik een ADO fan groot gelijk zal gevenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:14 schreef martijn070 het volgende:
ahahah echt lachwekkend dit topic..
de ajax supporters die zeggen wat wel en wat niet succes supporters zijn, terwijl 50 % van hun supporters ook succesjes jagers zijn!
![]()
Jij geniet echt van belachelijk gemaakt te worden he?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik een ADO fan groot gelijk zal geven
Recht lullen wat krom isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef valek het volgende:
[..]
Ajax is daarin een geval apart. Die zijn zo arrogant dat ze denken dat ze nog steeds heel goed zijn. Dit trekt weer een bepaald type mensch aan. Deze mensen willen populair zijn en zeggen dat ze voor Ajax zijn omdat ze "denken" dat Ajax nog steeds de beste zijn (wat ze al lang niet meer zijn). Dit zijn successupporters.
Zeker. Zegt meer over jullie dan over mijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij geniet echt van belachelijk gemaakt te worden he?
Ja, jij hebt er zo te zien verstand van..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:43 schreef potienza het volgende:
Al die Nederlandse Barca supporters, behalve diegenen die er gespeeld hebben.
Nee, hij is toch duidelijk geweest ? Alleen die er gespeeld hebben mogen fan zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:51 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ja, jij hebt er zo te zien verstand van..![]()
Heb er niet gespeeld, maar wel in de Dug-out gezeten en bijna op het gras gestaan. Daarnaast nog een paar keer op de tribune. Is dat ook geldig ?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:15 schreef inZanity het volgende:
Het merendeel van de mensen die tegenwoordig voor Barcelona en AJAX staan te juichen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:51 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ja, jij hebt er zo te zien verstand van..![]()
Heb er niet gespeeld, maar wel in de Dug-out gezeten en bijna op het gras gestaan. Daarnaast nog een paar keer op de tribune. Is dat ook geldig ?
quote:
De jongens die meegingen naar Almere City uit op een ijs en ijskoude maandagavond in januari terwijl Sparta op de twaalfde plaats stondquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Zo'n mensen inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De jongens die meegingen naar Almere City uit op een ijs en ijskoude maandagavond in januari terwijl Sparta op de twaalfde plaats stond
Ik word nu weer herinnert aan de verschrikking daarquote:
Alsof als je meer lijdt je ook een betere supporter bent, wat een onzinquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik word nu weer herinnert aan de verschrikking daar
Respect ook voor de gasten die 2 maanden terug naar Veendam gingen en HEEL de nacht moesten wachten op de treinOp maandagavond om 20:45
Door elk jaar aan het begin van de competitie luidkeels te verkondigen dat ajax wel weer kampioen zal worden. Als de competitie dan wat niet helemaal volgens verwachting verloopt (lees 1e verliespartij), dan interesseert voetbal ze niet heel veel meer en hoor je ze niet meer. Soms tot aan het begin van de volgende competitie, soms tot Ajax toch nog een kans blijkt te maken op succes. Dan willen ze weer eens komen voetbal kijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:23 schreef tong80 het volgende:
Hoe kun jue nep-supporter van Ajax zijn als ze al 7 jaar geen kampioen zijn geweest ?
geloof wat je wilt en zie vooral de rest niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:30 schreef Joppy het volgende:
[..]
Door elk jaar aan het begin van de competitie luidkeels te verkondigen dat ajax wel weer kampioen zal worden. Als de competitie dan wat niet helemaal volgens verwachting verloopt (lees 1e verliespartij), dan interesseert voetbal ze niet heel veel meer en hoor je ze niet meer. Soms tot aan het begin van de volgende competitie, soms tot Ajax toch nog een kans blijkt te maken op succes. Dan willen ze weer eens komen voetbal kijken.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof als je meer lijdt je ook een betere supporter bent, wat een onzin
Als je mee gaat naar dat soort oorden ben je een betere supporter jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof als je meer lijdt je ook een betere supporter bent, wat een onzin
Dan staan ze nu nog te wachten, in Veendam rijden geen (passagiers) treinenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik word nu weer herinnert aan de verschrikking daar
Respect ook voor de gasten die 2 maanden terug naar Veendam gingen en HEEL de nacht moesten wachten op de treinOp maandagavond om 20:45
Ja of bus of wat ze dan ook daar buiten de randstad hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:31 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Dan staan ze nu nog te wachten, in Veendam rijden geen (passagiers) treinen
Bus naar Groningen, trein naar de "beschaafde wereld"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja of bus of wat ze dan ook daar buiten de randstad hebben
Ik geloof dat ze naar Groningen waren gegaan met de bus en toen daar de nacht doorgehaald omdat er geen trein meer gingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:07 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Bus naar Groningen, trein naar de "beschaafde wereld"
Zonder gekheid, voor zulke supporters heb ik respect. Het is met het OV bijna onmogelijk om daar te komen en dan ook nog op maandagavond na 22:30 proberen terug te komen naar huis.
vrij nauwe definitie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:49 schreef Nober het volgende:
Een successupporter is iemand die jáááren geleden voor Ajax werd en nu weinig meer te vieren heeft en depressief is geworden.
Ik geef slechts antwoord op de vraag hoe je nep/succes-supporter kunt zijn van Ajax. Ik ken ook genoeg echte supporters van Ajax, daar heb ik geen problemen mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:47 schreef Adames het volgende:
[..]
geloof wat je wilt en zie vooral de rest niet.
Gelukkig is een nachtje doorhalen in Groningen op maandag ook geen enkel probleemquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze naar Groningen waren gegaan met de bus en toen daar de nacht doorgehaald omdat er geen trein meer ging
Wat zei je toen ? Die lange neger achterin ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:52 schreef TwenteFC het volgende:
Mensen die vragen aan mij in het stadion.. "Wie is nou Theo Janssen" .. ja ik ben er een tegen gekomen..
Dit is de grootste loser die er bestaat,echt triest,stoer doen in een groepie ,alleen niks waard.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Met je kankerabonnement op de voetbal international![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:37 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[..]
Dit is de grootste loser die er bestaat,echt triest,stoer doen in een groepie ,alleen niks waard.
Echt zou graag eens in de ring willen staan met die gast echt een sukkel
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:47 schreef DeNummer10 het volgende:
Nee je bent een pussy die geen eigen mening heeft.
Ik ben ook al m'n hele leven voor PSV. M'n pa heeft me nog wel in de richting van 020 proberen te praten maar dat is 'm niet gelukt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:32 schreef PSVBOKKIE het volgende:
Je bent supporter voor het leven in goede en slechte tijden ,ben al 38 jaar PSV er.
En komen er tijden
van veel tegenslag
Dan zullen wij tonen
wat vriendschap vermag
De strijd zal ontbranden
eenieder vecht mee
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
Wow... en dan verschuilt hij zich ook nog achter wat "vrienden". Ik voel al een lichte vorm van agressief opkomen bij het kijken van dit filmpjequote:
Een keer boos aankijken en daarna negeren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat zei je toen ? Die lange neger achterin ?
grote kneus idd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:37 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[..]
Dit is de grootste loser die er bestaat,echt triest,stoer doen in een groepie ,alleen niks waard.
Dat noem ik "beginners"...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:52 schreef TwenteFC het volgende:
Mensen die vragen aan mij in het stadion.. "Wie is nou Theo Janssen" .. ja ik ben er een tegen gekomen..
Voor deze man zou ik term "G-Supporter" willen invoeren...quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:37 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[..]
Huff-topic, pais & vree... Je weet toch...quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:12 schreef Saekerhett het volgende:
Wow, Ajacieden, Feyenoorders en PSV'ers die het eens zijn met elkaar, hoe is het mogelijk?
G, als in 'gangster'?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Voor deze man zou ik term "G-Supporter" willen invoeren...
G, als in gestoord, gevaarlijk en geestelijk niet volledig volwassen.quote:
Denk niet dat die kneus echt gevaarlijk is, maar g voor geestelijk gehandicapt klopt wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
G, als in gestoord, gevaarlijk en geestelijk niet volledig volwassen.
Die gast heeft zoveel gesnoven dat hij echt wel gevaarlijk is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:44 schreef essentieel het volgende:
[..]
Denk niet dat die kneus echt gevaarlijk is, maar g voor geestelijk gehandicapt klopt wel.
Heeft dus niks specifiek met Ajax te makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:21 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik geef slechts antwoord op de vraag hoe je nep/succes-supporter kunt zijn van Ajax. Ik ken ook genoeg echte supporters van Ajax, daar heb ik geen problemen mee.
Jij kickt gewoon op 'em.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die gast heeft zoveel gesnoven dat hij echt wel gevaarlijk is.
?quote:
Oh, had effe 't idee dat je je seksueel tot hem aangetrokken voelde. Weet niet waarom.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
?
Nee ik vind het een gigantische mongool, maar geen ongevaarlijke.
Deze gast gewoon negeren,is de moeite en energie niet waard.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... en dan verschuilt hij zich ook nog achter wat "vrienden". Ik voel al een lichte vorm van agressief opkomen bij het kijken van dit filmpje
Denk niet dat hij daar veel problemen mee zal hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:37 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[..]
Zoals de waard is.......quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef essentieel het volgende:
[..]
Oh, had effe 't idee dat je je seksueel tot hem aangetrokken voelde. Weet niet waarom.
Neuh, dat lijkt mij ook niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk niet dat hij daar veel problemen mee zal hebben.
Denk zelfs die wel, ook Feyenoord heeft schitterende prestaties geleverd voordat het naar beneden ging. Alleen van die supporters merk je niks in De Kuip. Want als Ajacied moet ik toch toegeven dat ze in hun stadion de beste sfeer van de Eredivisie hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:33 schreef leonsdevil het volgende:
Ben een PSV fan , maar moet zeggen de enige club die geen successupporters heeft is feyenoord,blijven altijd achter hun club staan respect !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |