Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Kan Mw Batskoning weer wassen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet een nieuwe riem in dus morgen even halen
Snor ftw!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
Welke UI is beter? Ik kannie kiezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moustachen zijn wel tof jaquote:
met snorquote:Op zondag 8 mei 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder mustachoquote:Op zondag 8 mei 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is Nijntje er zo een, dacht dat het een meissie wasquote:Op zondag 8 mei 2011 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moustachen zijn wel tof jaMaar dan zie je z'n kop amper
En?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moustachen zijn wel tof jaMaar dan zie je z'n kop amper
dat kon ze toch welquote:
Klopt, maar moustachenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is Nijntje er zo een, dacht dat het een meissie was
Ow ja, dat zei je vanmorgen ook al.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kon ze toch wel
alhoewel dat ander wasmachine wat lekt dus daar kan ik morgen ook nog even naar gaan kijken
Zit er geen opvanglade onder dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kon ze toch wel
alhoewel dat ander wasmachine wat lekt dus daar kan ik morgen ook nog even naar gaan kijken
nou welquote:
Je word een grote meid!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
Wel handig dat pa er niets van zegt dat ik nog gewoon beneden zit
En dat is nog oud ook!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat ie gewoon iets te geconcentreerd Formule 1 zit te kijken
Oh, geestelijk misschien wel...quote:
Hij neemt het altijd op omdat ie overdag wel betere dingen te doen heeft dan voor de tv hangenquote:
quote:
Trustenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
Douchen en slapen, morgen fysioen het huis uitmesten op zoek naar leuke dingetjes voor in een huis ver weg
![]()
JJH, wij bellen/smsen/dmen/pmen morgen nog wel even, kee?
Ik ga jou nog even mijn eigen nummer pm 'en dan. De ander heb ik niet bij me.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
Douchen en slapen, morgen fysioen het huis uitmesten op zoek naar leuke dingetjes voor in een huis ver weg
![]()
Douchze en truste, ik spreek jequote:Op zondag 8 mei 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ik zie dat altijd meteenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:46 schreef Yuki het volgende:
Er zijn volgens mij meer mensen die niet zien dat ze PM hebben
ik heb de jouwe gezienm ga straks kalender ff sjekkequote:Op zondag 8 mei 2011 22:46 schreef Yuki het volgende:
Er zijn volgens mij meer mensen die niet zien dat ze PM hebben
Trustequote:Op zondag 8 mei 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Goede reden, ik maak er altijd tijd voor.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij neemt het altijd op omdat ie overdag wel betere dingen te doen heeft dan voor de tv hangen
DM's zie ik mobiel nooit en ik ben te lui om dan steeds de DM-pagina te refreshenquote:
ALs ik andere belangrijkere zaken heb ook niet, maar als ik weet dat ik thuis ben spreek ik niets anders af.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik thuis ben of zo dan kijk ik wel, doe er geen moeite voor
Ik fok alleen mobiel onderweg.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
DM zie ik mobiel nooit en ik ben te lui om dan steeds de DM-pagina te refreshen
Ik heb geen internetaboquote:Op zondag 8 mei 2011 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik fok alleen mobiel onderweg.
Verder altijd vanaf de laptop.
Das goedquote:Op zondag 8 mei 2011 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb de jouwe gezienm ga straks kalender ff sjekke
tot zo![]()
Nee, dat komt door dat nagelbijtenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:51 schreef MPG het volgende:
Volgens mij heb ik gisteren mijn hand gesloopt op werk.
Je gaat nu toch niet zeggen dat je kantoorwerk doet hè?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:51 schreef MPG het volgende:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:51 schreef MPG het volgende:
Ja joh! Handpalm slopen door nagelbijten, uh-huhquote:
Ik zou niet meer zonder laptop kunne.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb geen internetabo
En ook geen laptop
Dat moet ze een keer proberenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je weer met je nagellak gespeeld op zijn vingers?
Wahejjedaandan?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:51 schreef MPG het volgende:
Ik doe ook aan nagelbijten, maar alleen functioneelquote:
Smoesjesquote:Op zondag 8 mei 2011 22:51 schreef MPG het volgende:
Nee, dat mag nooit van hem, flauw hequote:Op zondag 8 mei 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je weer met je nagellak gespeeld op zijn vingers?
Geschaafd aan een pallet oid, denk ik.quote:
Ook niet die biernagels?quote:
Loemp 'weest denk ikquote:
Neequote:
Ik heb ergens ook iets te pakken gehad afgelopen week, een nagel ingescheurd en heb ergens klem gezeten en dus een bloedblaartje. Die zacht taxihandjes zijn niets meer gewend.quote:
Dat is namelijk lekker warm.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:57 schreef MPG het volgende:
GODVERDOMME BROMVLIEG BINNE.
Irritant kutbeest vliegt steeds tegen de lamp aan.
Hij wil vriendjes met je wordenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:57 schreef MPG het volgende:
GODVERDOMME BROMVLIEG BINNE.
Irritant kutbeest vliegt steeds tegen de lamp aan.
quote:
Zwarte koffie, lijkt ie emoquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]. Kutbeest zit nu rondjes te tollen in de lampekap
![]()
.
Mits met koffiesmaak, voor het nagelbijtenquote:
Oe, daar zou ik van gaan nagelbijten.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Mits met koffiesmaak, voor het nagelbijten.
Ik heb wel lak met bubblegum geurquote:Op zondag 8 mei 2011 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Mits met koffiesmaak, voor het nagelbijten.
Omgquote:Op zondag 8 mei 2011 23:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb wel lak met bubblegum geurEn nog met iets van bessen geur ofzo
Watvoor nagellak heb jij NIET?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb wel lak met bubblegum geurEn nog met iets van bessen geur ofzo
Ach ja, je kan maar ergens aan verslaafd zijnquote:
QFTquote:
Elke dag vernissen of zoquote:
Ja, echt, je had die foto moeten zien van al haar potjes nagellakquote:
Eerst een slaapliedje!quote:
Ik las 'topcat' en moest hier aan denkenquote:
Trustequote:Op zondag 8 mei 2011 23:03 schreef Trevland het volgende:
Ik ben
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
TRusten trev.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:03 schreef Trevland het volgende:
Ik ben
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik las 'topcat' en moest hier aan denken
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 mei 2011 23:03 schreef Trevland het volgende:
Ik ben
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik las 'topcat' en moest hier aan denken
[ afbeelding ]
Nu pasquote:
again?quote:
Nou niet. Als er meteen gejankt moet worden laat maar zittenquote:
Songtekst, zuurpruimquote:Op zondag 8 mei 2011 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet. Als er meteen gejankt moet worden laat maar zitten
Dat moeten we maar eens regelen jaquote:
Zeg dat even tegen je moeder hee, kan je lachenquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen je moeder hee, kan je lachen
En rennen!quote:Op zondag 8 mei 2011 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen je moeder hee, kan je lachen
Mwoaquote:Op zondag 8 mei 2011 23:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Songtekst, zuurpruim
En reageer eens op je PM!
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:25 schreef wel.o.k het volgende:
in dit topic moet IK gepost hebben![]()
symps autodeur gaat nu soepel
tsjee, als ik eens een moeilijk klusje hebquote:Op zondag 8 mei 2011 23:25 schreef wel.o.k het volgende:
in dit topic moet IK gepost hebben![]()
symps autodeur gaat nu soepel
Ik wil hem ook wel een weekje over de vloer hebben.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsjee, als ik eens een moeilijk klusje heb
quote:
oh ja, ik moet marijke nog vertellen dat de deur van de berging niet meer knerptquote:Op zondag 8 mei 2011 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsjee, als ik eens een moeilijk klusje heb
ik was die idioot die zonder geslapen te hebben naar schiphol moestquote:
ik moet nog een tekening van de bank en de tafel met banken makenquote:Op zondag 8 mei 2011 23:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh ja, ik moet marijke nog vertellen dat de deur van de berging niet meer knerpt
En dan kun je nu nog niet pitten?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik was die idioot die zonder geslapen te hebben naar schiphol moest
Gaat dan vast goedkomen.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik was die idioot die zonder geslapen te hebben naar schiphol moest
maar ik weet waar het door komt....
tijd moet dat oplossen
hmmm toch geen 1-postquote:Op zondag 8 mei 2011 23:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik moet nog een tekening van de bank en de tafel met banken maken
ik ben vandaag van zwolle naar HHW gegaan, dus ik heb wer vanalles te doen hierquote:Op zondag 8 mei 2011 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het nou eens klaar met die verhuizing of whatever dat t is?
praat dinsdag maar met ST in de auto, dan hoor je het welquote:
en aan gezien ik bijna nooit drink is een biertje van 6.5 best wel... ehm stevigquote:
Ik was net van plan om twee uur als een half dooie voor me uit te gaan zitten staren.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
praat dinsdag maar met ST in de auto, dan hoor je het wel
Oh, eh.. mooiquote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben vandaag van zwolle naar HHW gegaan, dus ik heb wer vanalles te doen hier
Als je niets gewend bent.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en aan gezien ik bijna nooit drink is een biertje van 6.5 best wel... ehm stevig
dat is wel heel knap als je dat kan met zo een vrouw naast jequote:Op zondag 8 mei 2011 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was net van plan om twee uur als een half dooie voor me uit te gaan zitten staren.
Komt goed.
Ik nog niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
Eén PM beantwoorden en ineens gaan jullie weer hard
Wie gaan er nou slapen?
Inderdaad. ST.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is wel heel knap als je dat kan met zo een vrouw naast je
ik ga het proberenquote:Op zondag 8 mei 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
Wie gaan er nou slapen?
ik zie jou dinsdag denk ikquote:
dan wacht ik daar nog even opquote:Op zondag 8 mei 2011 23:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lekker doen!
Maar ik ga nog wel ff snel antwoord geven
Ik nog nietquote:Op zondag 8 mei 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
Wie gaan er nou slapen?
Ik was dan ook weg deze week.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zie jou dinsdag denk ik
zit ik een week in je stadje, en dan ontmoeten we elkaar aan de andere kant van het land
Moet je eens doen, leuke stad.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:33 schreef Koen66 het volgende:
ik zag Zwolle vandaag weer een paar keer op de borden
Maar verder weet ik niks van de stad, nooit geweest
Is al klaar hoorquote:
niks mis met jou hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was dan ook weg deze week.
Het schijnt, dat zeggen ander mensen tenminste, dat ik ook wel te doen ben.
tsja ik word er maar nooit uitgenodigdquote:Op zondag 8 mei 2011 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet je eens doen, leuke stad.
Op de wegwerkzaamheden na dan.
hmmm dat deed Wok toch beterquote:Op zondag 8 mei 2011 23:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom eens een keer langs, laat ik je Zwolle zien.
Dan heb je Venlo nog niet gehad, de laatste twee jaarquote:Op zondag 8 mei 2011 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet je eens doen, leuke stad.
Op de wegwerkzaamheden na dan.
die werd door ST door Zwolle rondgeleidoorquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je Venlo nog niet gehad, de laatste twee jaar.. Godverdomme één Baustelle, en elke dag ligt de weg weer anders
. Vanmorgen was het ook weer een verrassing waar de chicane op de Koninginnesingel zat... die kwam ff 300 meter eerder dan verwacht
...
Ik heb weinig meer te bieden.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die werd door ST door Zwolle rondgeleidoor
maar dat verdient ie hoor
en bij Marijke in huisquote:Op zondag 8 mei 2011 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die werd door ST door Zwolle rondgeleidoor
maar dat verdient ie hoor
is die rondweg richting Duitsland nou eens af? Ook zo'n meerjarenprojectquote:Op zondag 8 mei 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je Venlo nog niet gehad, de laatste twee jaar.. Godverdomme één Baustelle, en elke dag ligt de weg weer anders
. Vanmorgen was het ook weer een verrassing waar de chicane op de Koninginnesingel zat... die kwam ff 300 meter eerder dan verwacht
...
nee joh, ik maakte maar een geintjequote:Op zondag 8 mei 2011 23:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb weinig meer te bieden.
Ik zal wel eens aan ST vragen of we je samen rond mogen leiden.
Marijke en Peter erbij, en voila, een Zwollemeet.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee joh, ik maakte maar een geintjezo kom ik over alsof ik jaloers op Wok ben
je hebt gewoon een streepje voor op mequote:
Ook op de 61 niet? Die gaan ze ook aan duitse kant een kilometer verleggen, richting A74 bij Tegelen....quote:Op zondag 8 mei 2011 23:39 schreef JJH het volgende:
Trouwens, ik was gister nog in Venlo, vanaf de 61 en dan richting Nijmegen. Geen werkzaamheden gezien.
zei ik al een paar x tegen ST en Marijke, ik kan op vrijdag na m'n werk zo naar Zwolle rijden voor een avondje Zwolle, maar het komt er gewoon nooit vanquote:Op zondag 8 mei 2011 23:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Marijke en Peter erbij, en voila, een Zwollemeet.
Nee joh!quote:Op zondag 8 mei 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is die rondweg richting Duitsland nou eens af? Ook zo'n meerjarenproject
hij moest toch af zijn voor de Floriade volgend jaar?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee joh!
Ze zijn nu eindelijk begonnen met aanleggen, heeft een of ander bezwaar weer voor vertraging gezorgd... Maar das nu door de rechter afgewezen, dus de a74 komt er EINDELIJK![]()
![]()
Een Internationale Autobahn van een kilometer of 3?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee joh!
Ze zijn nu eindelijk begonnen met aanleggen, heeft een of ander bezwaar weer voor vertraging gezorgd... Maar das nu door de rechter afgewezen, dus de a74 komt er EINDELIJK![]()
![]()
En die gaat dan aansluiten op de 73?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee joh!
![]()
heb trouwens nooit begrepen waarom ze dat kleine stukje in NL niet ook gewoon A61 noemen.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee joh!
![]()
Zoiets jaquote:Op zondag 8 mei 2011 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een Internationale Autobahn van een kilometer of 3?
Ja, bij Tegelenquote:
niet zo lang als de A4 tussen Delft en Schiedamquote:Op zondag 8 mei 2011 23:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoiets ja. En daar moet de fucking politiek dan jarenlang over steggelen
.
Ja, net als alle andere wegenbouwprojecten in en om de stadquote:Op zondag 8 mei 2011 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij moest toch af zijn voor de Floriade volgend jaar?
Maar dat wordt het dus duidelijk niet
Dus dan komt daar een grote grensovergang bij. Zullen de chauffeurscafés aan de grens blij mee zijn.quote:
Dat is gewoon belachelijk, alle taluds en alles liggen er al.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet zo lang als de A4 tussen Delft en Schiedam![]()
Vanaf de jaren '60 werd en wordt er over de A73 en A74 gesteggeld... Redt die A4 dat ook?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet zo lang als de A4 tussen Delft en Schiedam![]()
Jaren 50 al.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Vanaf de jaren '60 werd en wordt er over de A73 en A74 gesteggeld... Redt die A4 dat ook?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijksweg_4quote:Ontbrekend deel Delft - Schiedam
Over dit 7 kilometer lange stuk weg wordt al sinds de jaren 50 gediscussieerd, waarbij het vooral ging om het natuurgebied van Midden-Delfland. Vooral de gemeente Schiedam heeft de uitvoering van de plannen tot aanleg jarenlang weten te vertragen.
Welke chaufeurscafés? Aan de Keulse Barrière (grensovergang 61) ligt al JAREN geen chauffeurscafé meerquote:Op zondag 8 mei 2011 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus dan komt daar een grote grensovergang bij. Zullen de chauffeurscafés aan de grens blij mee zijn.
Alhoewel, die sturen dan wel binnendoor ernartoe.
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Vanaf de jaren '60 werd en wordt er over de A73 en A74 gesteggeld... Redt die A4 dat ook?
quote:Ontbrekend deel Delft - Schiedam
Over dit 7 kilometer lange stuk weg wordt al sinds de jaren 50 gediscussieerd, waarbij het vooral ging om het natuurgebied van Midden-Delfland. Vooral de gemeente Schiedam heeft de uitvoering van de plannen tot aanleg jarenlang weten te vertragen.
vraag me af hoeveel millieuschade de mede daardoor zinloos lange file op de A13 al die jaren heeft veroorzaaktquote:
Ik heb er vrijdagavond nog een biertje gedronken.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke chaufeurscafés? Aan de Keulse Barrière (grensovergang 61) ligt al JAREN geen chauffeurscafé meer... In het pand van Schwanenhaus zit tegenwoordig de grootste gedoogde coffeeshop van Venlo
.
Vast meer dan dat ene lintje asfaltquote:Op zondag 8 mei 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vraag me af hoeveel millieuschade de mede daardoor zinloos lange file op de A13 al die jaren heeft veroorzaakt
Verrek! Die kende ik nog nietquote:Op zondag 8 mei 2011 23:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er vrijdagavond nog een biertje gedronken.
http://maps.google.nl/map(...)589&t=h&z=10&iwloc=A
quote:
zelfde als de dagelijks 5-10 km file die er nu voor Zoeterwoude en Hoogmade staatquote:
Moeten de klanten de uren dat er koffie gedronken wordt ook betalen?quote:
Wachturen dienen ook uitbetaald te worden.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moeten de klanten de uren dat er koffie gedronken wordt ook betalen?![]()
![]()
Maar dat vergeten ze voor de lol ff.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfde als de dagelijks 5-10 km file die er nu voor Zoeterwoude en Hoogmade staat
Milleuclubs hebben de verbreding van 2 naar 3 stroken jaren getraineerd, maar de files die er daardoor dagelijks staan
én ze moeten voor koffie en vreten zorgenquote:Op zondag 8 mei 2011 23:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moeten de klanten de uren dat er koffie gedronken wordt ook betalen?![]()
![]()
QFTquote:
tijdje terug stond er een ledenwerver voor Millieudefensie hier op de stoep.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Milieuclubs moeten sowieso standrechtelijk gefusilleerd worden. Wat DIE lui de samenleving al gekost hebben![]()
QFhalveTquote:
Mooiquote:Op maandag 9 mei 2011 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
én ze moeten voor koffie en vreten zorgen.
Wat zei je?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tijdje terug stond er een ledenwerver voor Millieudefensie hier op de stoep.
En dat is nu net de ERGSTE club
Hij vroeg me wat ik van de reputatie van MD vond
dat als clubs als MD het voor het zeggen hadden ik m'n halve leven kon afschrijven,quote:
Whut? Spoorkilometers voor de winstquote:Op maandag 9 mei 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
(want ze zijn gewoon tegen iedere vorm van mobiliteit)
als er een nieuwe spoorlijn aangelegd moet worden en er loopt een boomratkevertje staat MD ook op de 1e rij om dat tegen te houden vermoed ikquote:
Errrug vreemd welquote:Amerikaanse vrouw ontwaakt met Brits accent uit narcose
AMSTERDAM – Een vrouw uit de Amerikaanse staat Oregon die een mondoperatie onderging is uit haar narcose ontwaakt met een mix van een Iers en Schots accent.
De 56-jarige Karen Butler, moeder van vijf kinderen, dacht eerst dat de zwellingen in haar mond haar vreemde tongval veroorzaakten, maar toen het accent er na een week nog steeds was begon ze zich toch zorgen te maken, zo meldt Today.
De vrouw heeft nog niet alle neurologische tests doorlopen, maar het lijkt er op dat ze een zeldzame spraakstoornis heeft opgelopen, het zogenoemde ‘buitenlands accent syndroom’.
Wereldwijd zijn er maar ongeveer honderd mensen met dat syndroom. Normaalgesproken, zo zeggen deskundigen, wordt de stoornis veroorzaakt door een beroerte, een hersenbloeding of, in sommige gevallen, een tumor.
Geen hersenbeschadiging
Maar in de onderzoeken die Butler onderging is geen hersenbeschadiging gemeten. Ook zijn er geen aanwijzingen voor motorische problemen, of oogproblemen.
Er zijn gevallen bekend waarin de stoornis vanzelf weer wegging. Maar Butler lijkt daar niet op te zitten wachten. Sterker nog, ze lijkt het wel leuk te vinden. ''Het is een soort nieuw speelgoed'' zegt ze.
hoe kan je een accent gaan praten wat je nog nooit gesproken hebtquote:
God nou, breek me de bek niet los. Ze hadden ooit eens een zandbakhagedis gevonden tussen Weert en Neerpelt. Hebben 2 jaar lang geen (goederen)treinen kunnen rijden. Dus die moesten omgeleid via ROosendaal - Tilburg - Eindhoven. Dus daar had het reizigersverkeer last van.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als er een nieuwe spoorlijn aangelegd moet worden en er loopt een boomratkevertje staat MD ook op de 1e rij om dat tegen te houden vermoed ik![]()
Jaquote:Op maandag 9 mei 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe kan je een accent gaan praten wat je nog nooit gesproken hebt
Spooky
Ja iddquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 08-05-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 202 JJH
02. 202 RockNijntje
03. 150 Yuki
04. 117 suikertaartje
05. 111 DaMart
06. 093 TheFamousMan
07. 084 Trevland
08. 078 MPG
09. 056 wel.o.k
10. 055 Koen66
11. 053 summer2bird
12. 047 LovelyLady
13. 042 Dr_Flash
14. 040 crv
15. 038 goldfinger1963
16. 037 Solique
17. 028 Woeste_Woerd
18. 026 Bos81
19. 023 Muck
20. 023 Pien85
Reeks-statistieken!
Ja goed he?quote:
ik heb er nog 1 liggen in de vriezerquote:
JJH op 1. Alfabetischquote:
Waarom moet ik nou weer zo nodig op 1 staanquote:
HO!quote:Op maandag 9 mei 2011 00:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou weer zo nodig op 1 staan
Ja, doe maarquote:Op maandag 9 mei 2011 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JJH op 1. Alfabetisch![]()
Anything om eens niet RN op 1 te hebben
sta je nietquote:Op maandag 9 mei 2011 00:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou weer zo nodig op 1 staan
Kloppen die stats wel? Met een dagtotaal van 350 kan ik nooit "maar" 150 posts hier gemaakt hebben volgens mijquote:
Oeeoeioei de stats betwisten, weet wat je doetquote:Op maandag 9 mei 2011 00:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kloppen die stats wel? Met een dagtotaal van 350 kan ik nooit "maar" 150 posts hier gemaakt hebben volgens mij
tot dinsdag danquote:Op maandag 9 mei 2011 00:15 schreef JJH het volgende:
Ik vind het trouwens wel prima voor vandaag.
Ik ga plat, tot morgen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kloppen die stats wel? Met een dagtotaal van 350 kan ik nooit "maar" 150 posts hier gemaakt hebben volgens mij
waar post jij zoalquote:Op maandag 9 mei 2011 00:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Okédan heb ik verrassend veel in andere topics gepost
Hierquote:
50 in hoe voel je je nuquote:Op maandag 9 mei 2011 00:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
HierSingles, maar laatste tijd heel weinig. Hoe voel je je nu? (R&P). En wat topics in MEN.
Euh, neequote:Op maandag 9 mei 2011 00:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
50 in hoe voel je je nu
150 in MEN
Zo doet Yuki dat
Ik de eerste maanden dat ik op Fok zat ook, weet je hoe vreemd 'spelletjes in MEN' dan klinktquote:Op maandag 9 mei 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
ik dacht altijd dat MEN het Mannen topic was
vrouwen die in MEN posten vond ik ook erg vreemdquote:Op maandag 9 mei 2011 00:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik de eerste maanden dat ik op Fok zat ook, weet je hoe vreemd 'spelletjes in MEN' dan klinkt![]()
Oja, ik ging slapen
Slaap lekker mopquote:
Het is inderdaad niet koud, maar ik zit er niet op te wachten nu al te gaan moeten zwetenquote:
Als je die zin gevonden heb, laat mij dan ook maar even weten waar dat ligtquote:Op maandag 9 mei 2011 06:32 schreef Barretje80 het volgende:
redelijk geslapen.. zo weer onderweg naar werk
nu nog een beetje zin vinden
zo slecht geslapen ?quote:
bij ons begint de maandag altijd gelijk met volle bakquote:Op maandag 9 mei 2011 06:32 schreef Barretje80 het volgende:
redelijk geslapen.. zo weer onderweg naar werk
nu nog een beetje zin vinden
nicequote:
Eendjequote:
Geen idee... hoeveel heb je er gemist?quote:
morge mexicaanse rock nijnquote:
16 postsquote:Op maandag 9 mei 2011 07:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geen idee... hoeveel heb je er gemist?trouwens!
Haihai gekke meneerquote:
Ah, dus KSC kan niet zonder jou, of jij kan niet zonder KSC?quote:
ik denk het 2dequote:Op maandag 9 mei 2011 07:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dus KSC kan niet zonder jou, of jij kan niet zonder KSC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |