Ik was net van plan om twee uur als een half dooie voor me uit te gaan zitten staren.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
praat dinsdag maar met ST in de auto, dan hoor je het wel
Oh, eh.. mooiquote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben vandaag van zwolle naar HHW gegaan, dus ik heb wer vanalles te doen hier
Als je niets gewend bent.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en aan gezien ik bijna nooit drink is een biertje van 6.5 best wel... ehm stevig
dat is wel heel knap als je dat kan met zo een vrouw naast jequote:Op zondag 8 mei 2011 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was net van plan om twee uur als een half dooie voor me uit te gaan zitten staren.
Komt goed.
Ik nog niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
Eén PM beantwoorden en ineens gaan jullie weer hard
Wie gaan er nou slapen?
Inderdaad. ST.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is wel heel knap als je dat kan met zo een vrouw naast je
ik ga het proberenquote:Op zondag 8 mei 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
Wie gaan er nou slapen?
ik zie jou dinsdag denk ikquote:
dan wacht ik daar nog even opquote:Op zondag 8 mei 2011 23:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lekker doen!
Maar ik ga nog wel ff snel antwoord geven
Ik nog nietquote:Op zondag 8 mei 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
Wie gaan er nou slapen?
Ik was dan ook weg deze week.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zie jou dinsdag denk ik
zit ik een week in je stadje, en dan ontmoeten we elkaar aan de andere kant van het land
Moet je eens doen, leuke stad.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:33 schreef Koen66 het volgende:
ik zag Zwolle vandaag weer een paar keer op de borden
Maar verder weet ik niks van de stad, nooit geweest
Is al klaar hoorquote:
niks mis met jou hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was dan ook weg deze week.
Het schijnt, dat zeggen ander mensen tenminste, dat ik ook wel te doen ben.
tsja ik word er maar nooit uitgenodigdquote:Op zondag 8 mei 2011 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet je eens doen, leuke stad.
Op de wegwerkzaamheden na dan.
hmmm dat deed Wok toch beterquote:Op zondag 8 mei 2011 23:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom eens een keer langs, laat ik je Zwolle zien.
Dan heb je Venlo nog niet gehad, de laatste twee jaarquote:Op zondag 8 mei 2011 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet je eens doen, leuke stad.
Op de wegwerkzaamheden na dan.
die werd door ST door Zwolle rondgeleidoorquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je Venlo nog niet gehad, de laatste twee jaar.. Godverdomme één Baustelle, en elke dag ligt de weg weer anders
. Vanmorgen was het ook weer een verrassing waar de chicane op de Koninginnesingel zat... die kwam ff 300 meter eerder dan verwacht
...
Ik heb weinig meer te bieden.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die werd door ST door Zwolle rondgeleidoor
maar dat verdient ie hoor
en bij Marijke in huisquote:Op zondag 8 mei 2011 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die werd door ST door Zwolle rondgeleidoor
maar dat verdient ie hoor
is die rondweg richting Duitsland nou eens af? Ook zo'n meerjarenprojectquote:Op zondag 8 mei 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je Venlo nog niet gehad, de laatste twee jaar.. Godverdomme één Baustelle, en elke dag ligt de weg weer anders
. Vanmorgen was het ook weer een verrassing waar de chicane op de Koninginnesingel zat... die kwam ff 300 meter eerder dan verwacht
...
nee joh, ik maakte maar een geintjequote:Op zondag 8 mei 2011 23:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb weinig meer te bieden.
Ik zal wel eens aan ST vragen of we je samen rond mogen leiden.
Marijke en Peter erbij, en voila, een Zwollemeet.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee joh, ik maakte maar een geintjezo kom ik over alsof ik jaloers op Wok ben
je hebt gewoon een streepje voor op mequote:
Ook op de 61 niet? Die gaan ze ook aan duitse kant een kilometer verleggen, richting A74 bij Tegelen....quote:Op zondag 8 mei 2011 23:39 schreef JJH het volgende:
Trouwens, ik was gister nog in Venlo, vanaf de 61 en dan richting Nijmegen. Geen werkzaamheden gezien.
zei ik al een paar x tegen ST en Marijke, ik kan op vrijdag na m'n werk zo naar Zwolle rijden voor een avondje Zwolle, maar het komt er gewoon nooit vanquote:Op zondag 8 mei 2011 23:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Marijke en Peter erbij, en voila, een Zwollemeet.
Nee joh!quote:Op zondag 8 mei 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is die rondweg richting Duitsland nou eens af? Ook zo'n meerjarenproject
hij moest toch af zijn voor de Floriade volgend jaar?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee joh!
Ze zijn nu eindelijk begonnen met aanleggen, heeft een of ander bezwaar weer voor vertraging gezorgd... Maar das nu door de rechter afgewezen, dus de a74 komt er EINDELIJK![]()
![]()
Een Internationale Autobahn van een kilometer of 3?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee joh!
Ze zijn nu eindelijk begonnen met aanleggen, heeft een of ander bezwaar weer voor vertraging gezorgd... Maar das nu door de rechter afgewezen, dus de a74 komt er EINDELIJK![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |