En dat is nog oud ook!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat ie gewoon iets te geconcentreerd Formule 1 zit te kijken
Oh, geestelijk misschien wel...quote:
Hij neemt het altijd op omdat ie overdag wel betere dingen te doen heeft dan voor de tv hangenquote:
quote:
Trustenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
Douchen en slapen, morgen fysioen het huis uitmesten op zoek naar leuke dingetjes voor in een huis ver weg
![]()
JJH, wij bellen/smsen/dmen/pmen morgen nog wel even, kee?
Ik ga jou nog even mijn eigen nummer pm 'en dan. De ander heb ik niet bij me.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
Douchen en slapen, morgen fysioen het huis uitmesten op zoek naar leuke dingetjes voor in een huis ver weg
![]()
Douchze en truste, ik spreek jequote:Op zondag 8 mei 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ik zie dat altijd meteenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:46 schreef Yuki het volgende:
Er zijn volgens mij meer mensen die niet zien dat ze PM hebben
ik heb de jouwe gezienm ga straks kalender ff sjekkequote:Op zondag 8 mei 2011 22:46 schreef Yuki het volgende:
Er zijn volgens mij meer mensen die niet zien dat ze PM hebben
Trustequote:Op zondag 8 mei 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Goede reden, ik maak er altijd tijd voor.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij neemt het altijd op omdat ie overdag wel betere dingen te doen heeft dan voor de tv hangen
DM's zie ik mobiel nooit en ik ben te lui om dan steeds de DM-pagina te refreshenquote:
ALs ik andere belangrijkere zaken heb ook niet, maar als ik weet dat ik thuis ben spreek ik niets anders af.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik thuis ben of zo dan kijk ik wel, doe er geen moeite voor
Ik fok alleen mobiel onderweg.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
DM zie ik mobiel nooit en ik ben te lui om dan steeds de DM-pagina te refreshen
Ik heb geen internetaboquote:Op zondag 8 mei 2011 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik fok alleen mobiel onderweg.
Verder altijd vanaf de laptop.
Das goedquote:Op zondag 8 mei 2011 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb de jouwe gezienm ga straks kalender ff sjekke
tot zo![]()
Nee, dat komt door dat nagelbijtenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:51 schreef MPG het volgende:
Volgens mij heb ik gisteren mijn hand gesloopt op werk.
Je gaat nu toch niet zeggen dat je kantoorwerk doet hè?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:51 schreef MPG het volgende:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:51 schreef MPG het volgende:
Ja joh! Handpalm slopen door nagelbijten, uh-huhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |