Welke chaufeurscafés? Aan de Keulse Barrière (grensovergang 61) ligt al JAREN geen chauffeurscafé meerquote:Op zondag 8 mei 2011 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus dan komt daar een grote grensovergang bij. Zullen de chauffeurscafés aan de grens blij mee zijn.
Alhoewel, die sturen dan wel binnendoor ernartoe.
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Vanaf de jaren '60 werd en wordt er over de A73 en A74 gesteggeld... Redt die A4 dat ook?
quote:Ontbrekend deel Delft - Schiedam
Over dit 7 kilometer lange stuk weg wordt al sinds de jaren 50 gediscussieerd, waarbij het vooral ging om het natuurgebied van Midden-Delfland. Vooral de gemeente Schiedam heeft de uitvoering van de plannen tot aanleg jarenlang weten te vertragen.
vraag me af hoeveel millieuschade de mede daardoor zinloos lange file op de A13 al die jaren heeft veroorzaaktquote:
Ik heb er vrijdagavond nog een biertje gedronken.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke chaufeurscafés? Aan de Keulse Barrière (grensovergang 61) ligt al JAREN geen chauffeurscafé meer... In het pand van Schwanenhaus zit tegenwoordig de grootste gedoogde coffeeshop van Venlo
.
Vast meer dan dat ene lintje asfaltquote:Op zondag 8 mei 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vraag me af hoeveel millieuschade de mede daardoor zinloos lange file op de A13 al die jaren heeft veroorzaakt
Verrek! Die kende ik nog nietquote:Op zondag 8 mei 2011 23:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er vrijdagavond nog een biertje gedronken.
http://maps.google.nl/map(...)589&t=h&z=10&iwloc=A
quote:
zelfde als de dagelijks 5-10 km file die er nu voor Zoeterwoude en Hoogmade staatquote:
Moeten de klanten de uren dat er koffie gedronken wordt ook betalen?quote:
Wachturen dienen ook uitbetaald te worden.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moeten de klanten de uren dat er koffie gedronken wordt ook betalen?![]()
![]()
Maar dat vergeten ze voor de lol ff.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfde als de dagelijks 5-10 km file die er nu voor Zoeterwoude en Hoogmade staat
Milleuclubs hebben de verbreding van 2 naar 3 stroken jaren getraineerd, maar de files die er daardoor dagelijks staan
én ze moeten voor koffie en vreten zorgenquote:Op zondag 8 mei 2011 23:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moeten de klanten de uren dat er koffie gedronken wordt ook betalen?![]()
![]()
QFTquote:
tijdje terug stond er een ledenwerver voor Millieudefensie hier op de stoep.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Milieuclubs moeten sowieso standrechtelijk gefusilleerd worden. Wat DIE lui de samenleving al gekost hebben![]()
QFhalveTquote:
Mooiquote:Op maandag 9 mei 2011 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
én ze moeten voor koffie en vreten zorgen.
Wat zei je?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tijdje terug stond er een ledenwerver voor Millieudefensie hier op de stoep.
En dat is nu net de ERGSTE club
Hij vroeg me wat ik van de reputatie van MD vond
dat als clubs als MD het voor het zeggen hadden ik m'n halve leven kon afschrijven,quote:
Whut? Spoorkilometers voor de winstquote:Op maandag 9 mei 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
(want ze zijn gewoon tegen iedere vorm van mobiliteit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |