quote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
HJ is ook goed.
Ik ga nu trouwens eerst even een Wieckse Witte pakken, dáár is het weer voor!
Ik moet het ooit leren drinkenquote:
Ik heb gisteren op het terras aan de Franziskaner gezetenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
HJ is ook goed.
Ik ga nu trouwens eerst even een Wieckse Witte pakken, dáár is het weer voor!
Weinig, die moet ik toch hier ophalen en wegbrengen, anders moet ik nog een keertje extra naar HHW toe.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
JJH, zal ik jou morgenavond anders even bellen? Kan ik nog iets doen voor die kar?
Opzich wel jaquote:
Google weet dat welquote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Joysa het volgende:
Weet iemand of je naar de tandarts kan met verrekte kiespijn als je nog geen tandarts hebt?
Ik weet dat het kan maar wat het je extra kost weet ik nietquote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Joysa het volgende:
Weet iemand of je naar de tandarts kan met verrekte kiespijn als je nog geen tandarts hebt?
Oja, dat is wel lekker ooitquote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als je bier wilt leren drinken, begin maar met Shandy Nijntje.
voor geld is alles te koopquote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet dat het kan maar wat het je extra kost weet ik niet
Waarom post je dat hier?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:18 schreef Hippe_Student het volgende:
mensen ik zag laatst bij sensation Black iemand met een laser schijnen, je zag een hele streep in de lucht. ik wil er eentje die ook vrij ver gaat.
waar moet ik op letten? ik zit nu op DX te kijken maar ik weet niet precies hoe dat zit. ik wil wel een streep in de lucht zien
Enkel als je het echt flink erg te pakken hebt. Ik heb mijn tandarts in mijn ouders woonplaats (60 km verderop) en mijn vulling viel in Enschede eruit. Ik werd niet geaccepteerd toen ik daar naar de tandarts die toen weekenddienst had.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Joysa het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:18 schreef Hippe_Student het volgende:
mensen ik zag laatst bij sensation Black iemand met een laser schijnen, je zag een hele streep in de lucht. ik wil er eentje die ook vrij ver gaat.
waar moet ik op letten? ik zit nu op DX te kijken maar ik weet niet precies hoe dat zit. ik wil wel een streep in de lucht zien
En anders zit je hier verkeerd.quote:
Hmm ok.. thanksquote:Op zondag 8 mei 2011 22:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Enkel als je het echt flink erg te pakken hebt. Ik heb mijn tandarts in mijn ouders woonplaats (60 km verderop) en mijn vulling viel in Enschede eruit. Ik werd niet geaccepteerd toen ik daar naar de tandarts die toen weekenddienst had.
Even bellen. Vaak kan dat wel!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Joysa het volgende:
Je kan het in ieder geval proberen, niet geschoten is altijd mis.quote:
En als je er überhaupt geen hebt, mag je vast ter plekke inschrijvenquote:
Harstikke leukquote:
Wachten tot er op een wolkenloze dag een vliegtuig overvliegt... dan heb je strepen in de luchtquote:Op zondag 8 mei 2011 22:18 schreef Hippe_Student het volgende:
Dat ze maar fijn alles eruit trekken.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
En als je er überhaupt geen hebt, mag je vast ter plekke inschrijven
Een heel subforum zelfsquote:
Mooiquote:Op zondag 8 mei 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Harstikke leuk
Legoland leuk, leuke andere dingen gezien, rondgereden, blije kids, dus alles prima
quote:
Dat dus, privédetectivequote:
Volgens mij heb ik dan ook wat gemist.quote:
Hoe groot is die aanhanger?quote:
Zie mijn sig en de OPquote:Op zondag 8 mei 2011 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan ook wat gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |