Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

quote:Op zondag 8 mei 2011 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Lörrach ben ik Donderdagavond langsgereden, stond nog een textielmagazijn ofzo in de fik, ik geloof dat ik daar een brandweerheli heb zien hangen.
verkouden ?quote:
I've seen enough. Heb ook 1 keer zo'n smerige koelkast schoon moeten makenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai meisRaar
En kut dus in deze puinzooi zonder fatsoenlijke spullen en een halve vuilnisbelt in de tuin
Het is echt niet te geloven
Wat was er dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
I've seen enough. Heb ook 1 keer zo'n smerige koelkast schoon moeten maken
Als jullie nog meer hulp nodig hebben, kijk ik wel ff in m'n agenda
En ik las jullie reacties vrijdaghele dikke knuffel
Wel he?quote:
Ja, dat kan wel, ik zal mijn ouders even bellen dan.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze liet alles door de kids doenEn verder deed ze niets
[..]
Zoiets ja
En Nien, is het mogelijk dat Hans die spullen dan haalt?
of achter jequote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij reed gewoon aan de andere kant van de weg.
alweer oudquote:
wokjequote:
Als je kunt dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graagquote:Op zondag 8 mei 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh jezusmina zeg..moet ik dinsdag met JJH meekomen en dan vast een beetje helpen?
Liefquote:
Ja, echt smerig smerig.... En wat moet iemand met 8 tubes ketchupquote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
I've seen enough. Heb ook 1 keer zo'n smerige koelkast schoon moeten maken
Als jullie nog meer hulp nodig hebben, kijk ik wel ff in m'n agenda
En ik las jullie reacties vrijdaghele dikke knuffel
Een rooie. Van Jan Krediet.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef crv het volgende:
[..]
of achter je![]()
Met wat voor kar was je ?
Misschien heb ik wel op je zitten vloeken![]()
Ik scheld altijd al die hollanders uit in de buurt![]()
ik heb idd een wagen van JK weg zien rijden (rijden hier wel vaker) Maar weet niet of dat donderdag was. Volgens mij kwam die van het industrieterrein van Weil/Friedlingen afquote:
JJH kan een kar regelenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel he?
[..]
Ja, dat kan wel, ik zal mijn ouders even bellen dan.
Maar past die tafel dan wel?
Ik bel jou zoquote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ga nou eens niet zo hard
wilde ik reageren, topic dicht
Marijke hoelang ben je in hhw ?
ik wil zoveel vragen
Bekende van Fok! heeft zelfmoord gepleegdquote:
Heel snel, want kan de knuffel hard gebruikenquote:
Je mag op mijn huisnummer bellen ik pm je even het telefoonnummer want mijn foon is leegquote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JJH kan een kar regelen![]()
[..]
Ik bel jou zo![]()
[..]
Bekende van Fok! heeft zelfmoord gepleegd![]()
Krediet komt héél veel bij vitra. Alleen deze week al 4 geloof ik. Ze hebben er ook standaard bakjes op het terrein staan.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb idd een wagen van JK weg zien rijden (rijden hier wel vaker) Maar weet niet of dat donderdag was. Volgens mij kwam die van het industrieterrein van Weil/Friedlingen af
Waarvoor huldequote:
Okidoquote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag op mijn huisnummer bellen ik pm je even het telefoonnummer want mijn foon is leeg
Dat moet ik dan morgen eerst even regelen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JJH kan een kar regelen![]()
[..]
Ik bel jou zo![]()
[..]
Bekende van Fok! heeft zelfmoord gepleegd![]()
Thijs moet dan wel mee denk ikquote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als je kunt dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag![]()
Kunnen jullie ook al gezelligmaakdingen als windlichten en kaarsen en spiegels enzo gebruiken dan?quote:LiefEcht super fijn
Ze had de kamer van de kinderen helemaal overhoop getrokken, die arme kinders hadden er buikpijn van...
Moet ik er morgenavond eentje komen brengen?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel snel, want kan de knuffel hard gebruiken![]()
jat mijn idee niet eensquote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik er morgenavond eentje komen brengen?.
En past de tafel daar dan in?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat moet ik dan morgen eerst even regelen.
en wie?
daarom. Plus we hebben je gemist.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel snel, want kan de knuffel hard gebruiken![]()
Ik ben al aan het zoeken.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En past de tafel daar dan in?
hij kan dus niet uit elkaar![]()
mag ik op hem passen dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs moet dan wel mee denk ik
[..]
Ik ben er ook nogquote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mag ik op hem passen dan?
ik zal proberen ook vrij te krijgen
Morgen beginnen om 10.00 uur. Normaal ben ik dan om 13.00 u klaar, maar we krijgen vanaf 14.00 een demonstratie van eventuele nieuwe software, dus moet langer blijven, maar ik denk dat ik vraag of ik tussendoor even naar de Jumbo mag voor brood ofzo.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mag ik op hem passen dan?
ik zal proberen ook vrij te krijgen
Mooi!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef JJH het volgende:
ST, aanhangertjes bij BoRent zijn 2,50 lang, dat past dus.
Wat voor werk-iets doe je dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen beginnen om 10.00 uur. Normaal ben ik dan om 13.00 u klaar, maar we krijgen vanaf 14.00 een demonstratie van eventuele nieuwe software, dus moet langer blijven, maar ik denk dat ik vraag of ik tussendoor even naar de Jumbo mag voor brood ofzo.
Hoe zwaar is ie?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mooi!
Maar ehm..dan moeten wij hem samen tillen
Ik zeihei.....NIET kietelen!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan dat wel![]()
stop hou opniet kietelen
Massief hout van 90x200 met nog poten..uhm...zwaar?quote:
ok, dan zal ik je schouders wel weer masserenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Massief hout van 90x200 met nog poten..uhm...zwaar?
Maar mijn ouders hebben het ooit ook samen gedaan![]()
En ook samen de tafel getild
Van die 2de zin bij zowel jij als je zus wel het bewijsquote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou dit:quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan dat wel![]()
stop hou opniet kietelen
quote:
En zeker geen steekwegan oid?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ahquote:
Maar de software gaat over het inplannen van zaalreserveringen en huren. Het werk is een centrum die zalen verhuurd voor Yoga, Massages en andere spirituele zaken.quote:
Ja zeker. Ik heb het daar ook wel naar mijn zin, net als op het andere werk waar ik woensdag en vrijdags ben, waar ik morgen zit, werk ik ook de dinsdagen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
AhOndanks dat het vrijwillig is, is het toch fijn om iets 'vasts' op de dag te hebben
Jammer dat ik moet werken deze week, anders was ik wel even komen helpen met sjouwen...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Allemaal vrijwillig werk?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik heb het daar ook wel naar mijn zin, net als op het andere werk waar ik woensdag en vrijdags ben, waar ik morgen zit, werk ik ook de dinsdagen.
Misschien kan ik nog een buurman strikkenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
En zeker geen steekwegan oid?
Gewoon langzaamaan, dan komt het vast goed.
Dit dusquote:Op zondag 8 mei 2011 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer dat ik moet werken deze week, anders was ik wel even komen helpen met sjouwen...
Ja. dat (helaas) wel, maar ik ben bezig via de GGZ om ergens betaald te kunnen werken. Over 2 weken heb ik een gesprek ergens om dat te verwezenlijken, al zal het begin nog vrijwillig zijn.quote:
Okequote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. dat (helaas) wel, maar ik ben bezig via de GGZ om ergens betaald te kunnen werken. Over 2 weken heb ik een gesprek ergens om dat te verwezenlijken, al zal het begin nog vrijwillig zijn.
Om wat voor een soort functie/werk gaat het dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. dat (helaas) wel, maar ik ben bezig via de GGZ om ergens betaald te kunnen werken. Over 2 weken heb ik een gesprek ergens om dat te verwezenlijken, al zal het begin nog vrijwillig zijn.
ik roep wel evenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
Waar is Marijke nou gebleven? (sorry)
Stukken goeiekoperder als bijvoorbeelde de Boedelbak, ik kan zo snel alleen nergens de borg vinden.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aan de bel.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
Waar is Marijke nou gebleven? (sorry)
Hmm..morgen even bellen dus?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Stukken goeiekoperder als bijvoorbeelde de Boedelbak, ik kan zo snel alleen nergens de borg vinden.
Is dat dan nodig?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje heeft nog steeds geen nieuwe schoenen
BOekhoudkundig/administratief.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Om wat voor een soort functie/werk gaat het dan?
Als het nodig is kan ik ook wel helpen met borg hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 21:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was ik al van plan, en als die niet belachelijk hoog is reserveer ik hem gelijk.
Ik heb afgelopen week nieuwe sandalen gekochtquote:Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje heeft nog steeds geen nieuwe schoenen
5 paar te kleine, 1 paar versleten (maar passen nog wel)quote:
Doe je die dan zo aan?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week nieuwe sandalen gekocht
Goeieavond kerel, hoe is het er vandaag mee?quote:
Zelfde als laatst en daar?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goeieavond kerel, hoe is het er vandaag mee?
Meestal zonder sokken, vooral 's avonds als ik al gedouched heb en nog even in de schuur of buiten wil zitten trek ik ze aan.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe je die dan zo aan?
[ afbeelding ]
Of zonder sokken?
Ah goedzoquote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Meestal zonder sokken, vooral 's avonds als ik al gedouched heb en nog even in de schuur of buiten wil zitten trek ik ze aan.
[ afbeelding ]
Goed, Twente is kampioen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Je hoort het nog wel.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als het nodig is kan ik ook wel helpen met borg hoor
Dit brengt nare herinneringen omhoog.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe je die dan zo aan?
[ afbeelding ]
Of zonder sokken?
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goed, Twente is kampioen.Niet, ze hebben de beker gewonnen. Volgende week pas voor het kampioenschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lucht je hardquote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit brengt nare herinneringen omhoog.
Vandaag teenslippers aangehad!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe je die dan zo aan?
[ afbeelding ]
Of zonder sokken?
*zich aangesproken voeltquote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Nou, ik ga me scheren en richting bed.
Tot morgen lieve mensen en minder lieve mensen
Trusten Bosquote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Bos.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Joh! Kampioen van de beker! Je snapt wat ik bedoel!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet, ze hebben de beker gewonnen. Volgende week pas voor het kampioenschap.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goed, Twente is kampioen.De beker bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet helemaal, als ze na 90 min op 2-2 staat is Twente toch kampioen?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Joh! Kampioen van de beker! Je snapt wat ik bedoel!
Overigens is het volgende week hetzelfde verhaal.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Joh! Kampioen van de beker! Je snapt wat ik bedoel!
Overigens is het volgende week hetzelfde verhaal.
Slaap lekker mijn waerde.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Mijn vroegere muziekleraar was een verstokte hippie en droeg alleen maar slippers en korte broeken. En hij had echt hele ranzige benen.quote:
Jups.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet helemaal, als ze na 90 min op 2-2 staat is Twente toch kampioen?
Grapjas! Ik zie ze het niet veel beter doen dan dit.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Reken maar van niet. Ajax heeft echt wel door dat het beter moet, ze zullen zich niet twee keer achter elkaar zo door twente laten ringeloren!
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Grapjas! Ik zie ze het niet veel beter doen dan dit.
Wat een tegenstand hier.quote:
We worden gewoon weer kampioen. Dan kan ik namelijk wel de stad in om een feestje te bouwen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet helemaal, als ze na 90 min op 2-2 staat is Twente toch kampioen?
oh, bahquote:Op zondag 8 mei 2011 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn vroegere muziekleraar was een verstokte hippie en droeg alleen maar slippers en korte broeken. En hij had echt hele ranzige benen.
Volgende week beloof ik plechtig niet "helemaal niks in Amsterdam" te posten als ik je hier aantref.quote:
Het zou verboden moeten worden!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
oh, bah
Bij ons is een leraar op school die altijd, ook met 15cm sneeuw of errrug warm weer, sokken in sandalen aanheeft
qft!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgende week beloof ik plechtig niet "helemaal niks in Amsterdam" te posten als ik je hier aantref.
Hippies zouden gewoon geen les mogen geven.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
oh, bah
Bij ons is een leraar op school die altijd, ook met 15cm sneeuw of errrug warm weer, sokken in sandalen aanheeft
Hij heeft ook een sik in zo'n puntje en dat zit altijd precies hetzelfde als zijn haar!quote:
Hij is geen hippiequote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hippies zouden gewoon geen les mogen geven.
Hehe, ik bedoel dan wel dat ik er alle recht toe heb he?quote:
Nee welnee. Dit is pas de derde keer dit jaar dat ze verliezen van Twentequote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Reken maar van niet. Ajax heeft echt wel door dat het beter moet, ze zullen zich niet twee keer achter elkaar zo door twente laten ringeloren!
Grapjas! Als je verdriet wil komen verdrinken, volgende week, oude markt van Enschede trakteer ik je op een ijskoud biertje!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef JJH het volgende:
Want het is dan namelijk groot feest op het Museumplein!
Natuurlijk wel!quote:
Allemaal tactiek, jeweettoch.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee welnee. Dit is pas de derde keer dit jaar dat ze verliezen van Twente
Neh dankje, ik ben helemaal van de Grolsch af.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Grapjas! Als je verdriet wil komen verdrinken, volgende week, oude markt van Enschede trakteer ik je op een ijskoud biertje!
En wat wil je nu liever? Een ijskoud biertje of een derde ster.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Grapjas! Als je verdriet wil komen verdrinken, volgende week, oude markt van Enschede trakteer ik je op een ijskoud biertje!
Ben jij zo'n Heineken-man?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Neh dankje, ik ben helemaal van de Grolsch af.
Niet te zuipen dat bocht!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Neh dankje, ik ben helemaal van de Grolsch af.
Ha dich!quote:
Sehr sicher ein gutenabend!quote:
Alsof Ajax en Twente zo vaak tegenover elkaar staan in de beker.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Het was de eerste bekernederlaag tegen twente in tien duels volgens de commentator.
Alvast trusten Wokquote:Op zondag 8 mei 2011 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga het beloofde biertje van peter drinken en dan instorten![]()
alweer....
Trusten.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
alweer....
Oh! Dat spreekt dan wel voor je.quote:
Slaap ze kerel.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
alweer....
kerelquote:
Fijnquote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kerel
Geweldig, leuke dingen gedaan en gezien, de kids genoten, dus ik ook he![]()
Hey kerel!quote:
Mooiquote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kerel
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kerel
Trusten LLquote:Op zondag 8 mei 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga aftaaienLekker slapie doen en morgen alvast stoelen brengen naar Marijke
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Alleen als je andere bieren hebt gedronken.quote:
Top.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kerel
Welterustenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Oh dan lag het daar aanquote:
Ohquote:Op zondag 8 mei 2011 22:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Alleen als je andere bieren hebt gedronken.
Warsteiner.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dan lag het daar aan! Welke moet ik de volgende keer proberen?
[..]
Oh
Hebben we! Even pap een biertje aanbieden morgenquote:
Ik las het.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Even stoelen brengen naar HHW
En dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hebben we! Even pap een biertje aanbieden morgen
Ja.quote:
Duhh, bier stelen als ie weg isquote:
Want dan weet je hoe het ook kan zijn. Bavaria is dramatisch.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dan lag het daar aan! Welke moet ik de volgende keer proberen?
[..]
Oh
poehpoeh wat een gedoe.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
HJ is ook goed.
Ik ga nu trouwens eerst even een Wieckse Witte pakken, dáár is het weer voor!
Ik moet het ooit leren drinkenquote:
Ik heb gisteren op het terras aan de Franziskaner gezetenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
HJ is ook goed.
Ik ga nu trouwens eerst even een Wieckse Witte pakken, dáár is het weer voor!
Weinig, die moet ik toch hier ophalen en wegbrengen, anders moet ik nog een keertje extra naar HHW toe.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
JJH, zal ik jou morgenavond anders even bellen? Kan ik nog iets doen voor die kar?
Opzich wel jaquote:
Google weet dat welquote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Joysa het volgende:
Weet iemand of je naar de tandarts kan met verrekte kiespijn als je nog geen tandarts hebt?
Ik weet dat het kan maar wat het je extra kost weet ik nietquote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Joysa het volgende:
Weet iemand of je naar de tandarts kan met verrekte kiespijn als je nog geen tandarts hebt?
Oja, dat is wel lekker ooitquote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als je bier wilt leren drinken, begin maar met Shandy Nijntje.
voor geld is alles te koopquote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet dat het kan maar wat het je extra kost weet ik niet
Waarom post je dat hier?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:18 schreef Hippe_Student het volgende:
mensen ik zag laatst bij sensation Black iemand met een laser schijnen, je zag een hele streep in de lucht. ik wil er eentje die ook vrij ver gaat.
waar moet ik op letten? ik zit nu op DX te kijken maar ik weet niet precies hoe dat zit. ik wil wel een streep in de lucht zien
Enkel als je het echt flink erg te pakken hebt. Ik heb mijn tandarts in mijn ouders woonplaats (60 km verderop) en mijn vulling viel in Enschede eruit. Ik werd niet geaccepteerd toen ik daar naar de tandarts die toen weekenddienst had.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Joysa het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:18 schreef Hippe_Student het volgende:
mensen ik zag laatst bij sensation Black iemand met een laser schijnen, je zag een hele streep in de lucht. ik wil er eentje die ook vrij ver gaat.
waar moet ik op letten? ik zit nu op DX te kijken maar ik weet niet precies hoe dat zit. ik wil wel een streep in de lucht zien
En anders zit je hier verkeerd.quote:
Hmm ok.. thanksquote:Op zondag 8 mei 2011 22:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Enkel als je het echt flink erg te pakken hebt. Ik heb mijn tandarts in mijn ouders woonplaats (60 km verderop) en mijn vulling viel in Enschede eruit. Ik werd niet geaccepteerd toen ik daar naar de tandarts die toen weekenddienst had.
Even bellen. Vaak kan dat wel!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Joysa het volgende:
Je kan het in ieder geval proberen, niet geschoten is altijd mis.quote:
En als je er überhaupt geen hebt, mag je vast ter plekke inschrijvenquote:
Harstikke leukquote:
Wachten tot er op een wolkenloze dag een vliegtuig overvliegt... dan heb je strepen in de luchtquote:Op zondag 8 mei 2011 22:18 schreef Hippe_Student het volgende:
Dat ze maar fijn alles eruit trekken.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
En als je er überhaupt geen hebt, mag je vast ter plekke inschrijven
Een heel subforum zelfsquote:
Mooiquote:Op zondag 8 mei 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Harstikke leuk
Legoland leuk, leuke andere dingen gezien, rondgereden, blije kids, dus alles prima
quote:
Dat dus, privédetectivequote:
Volgens mij heb ik dan ook wat gemist.quote:
Hoe groot is die aanhanger?quote:
Zie mijn sig en de OPquote:Op zondag 8 mei 2011 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan ook wat gemist.
Ja, ons.quote:
Bar was er ook niet heel veel andersquote:
Ik zie al wat ik ga uitprinten en in plaats van mijn mafia-thriller ga lezen.quote:
Bar weinigquote:Op zondag 8 mei 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bar was er ook niet heel veel anders
Oe, toevallig dat ze er tegelijk met Koen even niet was, maar wel op dezelfde dag weer terugkomt!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bar was er ook niet heel veel anders
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe, toevallig dat ze er tegelijk met Koen even niet was, maar wel op dezelfde dag weer terugkomt!
Ze heeft een koentje gedaanquote:Op zondag 8 mei 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe, toevallig dat ze er tegelijk met Koen even niet was, maar wel op dezelfde dag weer terugkomt!
quote:
Ojee, een koentje gedaan dusquote:Op zondag 8 mei 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niets hoorquote:
Zeg alsjeblieft dat dit over de soap gaat!quote:
Je kent mijn auto hè.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niets hoor![]()
Nee, gewoon wat extra spulletjes meenemen, dingen voor de gezelligmaak enzo
Waar denk jij dan aan?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat dit over de soap gaat!
Dat ga ik onthouden voor als ik ooit ga verhuizenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kent mijn auto hè.
Er kan in combinatie met die aanhanger bijna een complete inboedel mee. Ik heb op die manier ook mijn zus verhuist een half jaar geleden.
Een koentje doen brengt je op ideeën?quote:
Jaquote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kent mijn auto hè.
Er kan in combinatie met die aanhanger bijna een complete inboedel mee. Ik heb op die manier ook mijn zus verhuist een half jaar geleden.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een koentje doen brengt je op ideeën?
Ja, voor de soapquote:Op zondag 8 mei 2011 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een koentje doen brengt je op ideeën?
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Dan komt het wel goed![]()
Je zus, naarDoorn
Waar is Barbabe? In de club van GF. Ow, ze is even een koentje aan het doen?quote:
...of gaat doenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ga ik doenik ben benieuwd wie het met wie doet
Dat was je in de soap ookquote:Op zondag 8 mei 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ga ik doenik ben benieuwd wie het met wie doet
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat was je in de soap ookOf ja, een soort van
![]()
taxiquote:
koenquote:
trevquote:
Wasmachine al gefixed?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
taxi
[..]
koenvakantieganger
[..]
trev
moet een nieuwe riem in dus morgen even halenquote:
oh oh is ie buggyquote:Op zondag 8 mei 2011 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou maar hopen dat mijn pc niet weer vastloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |