Doe je die dan zo aan?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week nieuwe sandalen gekocht
Goeieavond kerel, hoe is het er vandaag mee?quote:
Zelfde als laatst en daar?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goeieavond kerel, hoe is het er vandaag mee?
Meestal zonder sokken, vooral 's avonds als ik al gedouched heb en nog even in de schuur of buiten wil zitten trek ik ze aan.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe je die dan zo aan?
[ afbeelding ]
Of zonder sokken?
Ah goedzoquote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Meestal zonder sokken, vooral 's avonds als ik al gedouched heb en nog even in de schuur of buiten wil zitten trek ik ze aan.
[ afbeelding ]
Goed, Twente is kampioen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Je hoort het nog wel.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als het nodig is kan ik ook wel helpen met borg hoor
Dit brengt nare herinneringen omhoog.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe je die dan zo aan?
[ afbeelding ]
Of zonder sokken?
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goed, Twente is kampioen.Niet, ze hebben de beker gewonnen. Volgende week pas voor het kampioenschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lucht je hardquote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit brengt nare herinneringen omhoog.
Vandaag teenslippers aangehad!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe je die dan zo aan?
[ afbeelding ]
Of zonder sokken?
*zich aangesproken voeltquote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Nou, ik ga me scheren en richting bed.
Tot morgen lieve mensen en minder lieve mensen
Trusten Bosquote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Bos.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Joh! Kampioen van de beker! Je snapt wat ik bedoel!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet, ze hebben de beker gewonnen. Volgende week pas voor het kampioenschap.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goed, Twente is kampioen.De beker bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet helemaal, als ze na 90 min op 2-2 staat is Twente toch kampioen?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Joh! Kampioen van de beker! Je snapt wat ik bedoel!
Overigens is het volgende week hetzelfde verhaal.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Joh! Kampioen van de beker! Je snapt wat ik bedoel!
Overigens is het volgende week hetzelfde verhaal.
Slaap lekker mijn waerde.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Mijn vroegere muziekleraar was een verstokte hippie en droeg alleen maar slippers en korte broeken. En hij had echt hele ranzige benen.quote:
Jups.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet helemaal, als ze na 90 min op 2-2 staat is Twente toch kampioen?
Grapjas! Ik zie ze het niet veel beter doen dan dit.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Reken maar van niet. Ajax heeft echt wel door dat het beter moet, ze zullen zich niet twee keer achter elkaar zo door twente laten ringeloren!
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Grapjas! Ik zie ze het niet veel beter doen dan dit.
Wat een tegenstand hier.quote:
We worden gewoon weer kampioen. Dan kan ik namelijk wel de stad in om een feestje te bouwen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet helemaal, als ze na 90 min op 2-2 staat is Twente toch kampioen?
oh, bahquote:Op zondag 8 mei 2011 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn vroegere muziekleraar was een verstokte hippie en droeg alleen maar slippers en korte broeken. En hij had echt hele ranzige benen.
Volgende week beloof ik plechtig niet "helemaal niks in Amsterdam" te posten als ik je hier aantref.quote:
Het zou verboden moeten worden!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
oh, bah
Bij ons is een leraar op school die altijd, ook met 15cm sneeuw of errrug warm weer, sokken in sandalen aanheeft
qft!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgende week beloof ik plechtig niet "helemaal niks in Amsterdam" te posten als ik je hier aantref.
Hippies zouden gewoon geen les mogen geven.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
oh, bah
Bij ons is een leraar op school die altijd, ook met 15cm sneeuw of errrug warm weer, sokken in sandalen aanheeft
Hij heeft ook een sik in zo'n puntje en dat zit altijd precies hetzelfde als zijn haar!quote:
Hij is geen hippiequote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hippies zouden gewoon geen les mogen geven.
Hehe, ik bedoel dan wel dat ik er alle recht toe heb he?quote:
Nee welnee. Dit is pas de derde keer dit jaar dat ze verliezen van Twentequote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Reken maar van niet. Ajax heeft echt wel door dat het beter moet, ze zullen zich niet twee keer achter elkaar zo door twente laten ringeloren!
Grapjas! Als je verdriet wil komen verdrinken, volgende week, oude markt van Enschede trakteer ik je op een ijskoud biertje!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef JJH het volgende:
Want het is dan namelijk groot feest op het Museumplein!
Natuurlijk wel!quote:
Allemaal tactiek, jeweettoch.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee welnee. Dit is pas de derde keer dit jaar dat ze verliezen van Twente
Neh dankje, ik ben helemaal van de Grolsch af.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Grapjas! Als je verdriet wil komen verdrinken, volgende week, oude markt van Enschede trakteer ik je op een ijskoud biertje!
En wat wil je nu liever? Een ijskoud biertje of een derde ster.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Grapjas! Als je verdriet wil komen verdrinken, volgende week, oude markt van Enschede trakteer ik je op een ijskoud biertje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |