Ja, ons.quote:
Bar was er ook niet heel veel andersquote:
Ik zie al wat ik ga uitprinten en in plaats van mijn mafia-thriller ga lezen.quote:
Bar weinigquote:Op zondag 8 mei 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bar was er ook niet heel veel anders
Oe, toevallig dat ze er tegelijk met Koen even niet was, maar wel op dezelfde dag weer terugkomt!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bar was er ook niet heel veel anders
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe, toevallig dat ze er tegelijk met Koen even niet was, maar wel op dezelfde dag weer terugkomt!
Ze heeft een koentje gedaanquote:Op zondag 8 mei 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe, toevallig dat ze er tegelijk met Koen even niet was, maar wel op dezelfde dag weer terugkomt!
quote:
Ojee, een koentje gedaan dusquote:Op zondag 8 mei 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niets hoorquote:
Zeg alsjeblieft dat dit over de soap gaat!quote:
Je kent mijn auto hè.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niets hoor![]()
Nee, gewoon wat extra spulletjes meenemen, dingen voor de gezelligmaak enzo
Waar denk jij dan aan?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat dit over de soap gaat!
Dat ga ik onthouden voor als ik ooit ga verhuizenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kent mijn auto hè.
Er kan in combinatie met die aanhanger bijna een complete inboedel mee. Ik heb op die manier ook mijn zus verhuist een half jaar geleden.
Een koentje doen brengt je op ideeën?quote:
Jaquote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kent mijn auto hè.
Er kan in combinatie met die aanhanger bijna een complete inboedel mee. Ik heb op die manier ook mijn zus verhuist een half jaar geleden.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een koentje doen brengt je op ideeën?
Ja, voor de soapquote:Op zondag 8 mei 2011 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een koentje doen brengt je op ideeën?
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Dan komt het wel goed![]()
Je zus, naarDoorn
Waar is Barbabe? In de club van GF. Ow, ze is even een koentje aan het doen?quote:
...of gaat doenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ga ik doenik ben benieuwd wie het met wie doet
Dat was je in de soap ookquote:Op zondag 8 mei 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ga ik doenik ben benieuwd wie het met wie doet
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat was je in de soap ookOf ja, een soort van
![]()
taxiquote:
koenquote:
trevquote:
Wasmachine al gefixed?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
taxi
[..]
koenvakantieganger
[..]
trev
moet een nieuwe riem in dus morgen even halenquote:
oh oh is ie buggyquote:Op zondag 8 mei 2011 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou maar hopen dat mijn pc niet weer vastloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |