Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

quote:Op zondag 8 mei 2011 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Lörrach ben ik Donderdagavond langsgereden, stond nog een textielmagazijn ofzo in de fik, ik geloof dat ik daar een brandweerheli heb zien hangen.
verkouden ?quote:
I've seen enough. Heb ook 1 keer zo'n smerige koelkast schoon moeten makenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai meisRaar
En kut dus in deze puinzooi zonder fatsoenlijke spullen en een halve vuilnisbelt in de tuin
Het is echt niet te geloven
Wat was er dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
I've seen enough. Heb ook 1 keer zo'n smerige koelkast schoon moeten maken
Als jullie nog meer hulp nodig hebben, kijk ik wel ff in m'n agenda
En ik las jullie reacties vrijdaghele dikke knuffel
Wel he?quote:
Ja, dat kan wel, ik zal mijn ouders even bellen dan.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze liet alles door de kids doenEn verder deed ze niets
[..]
Zoiets ja
En Nien, is het mogelijk dat Hans die spullen dan haalt?
of achter jequote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij reed gewoon aan de andere kant van de weg.
alweer oudquote:
wokjequote:
Als je kunt dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graagquote:Op zondag 8 mei 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh jezusmina zeg..moet ik dinsdag met JJH meekomen en dan vast een beetje helpen?
Liefquote:
Ja, echt smerig smerig.... En wat moet iemand met 8 tubes ketchupquote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
I've seen enough. Heb ook 1 keer zo'n smerige koelkast schoon moeten maken
Als jullie nog meer hulp nodig hebben, kijk ik wel ff in m'n agenda
En ik las jullie reacties vrijdaghele dikke knuffel
Een rooie. Van Jan Krediet.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef crv het volgende:
[..]
of achter je![]()
Met wat voor kar was je ?
Misschien heb ik wel op je zitten vloeken![]()
Ik scheld altijd al die hollanders uit in de buurt![]()
ik heb idd een wagen van JK weg zien rijden (rijden hier wel vaker) Maar weet niet of dat donderdag was. Volgens mij kwam die van het industrieterrein van Weil/Friedlingen afquote:
JJH kan een kar regelenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel he?
[..]
Ja, dat kan wel, ik zal mijn ouders even bellen dan.
Maar past die tafel dan wel?
Ik bel jou zoquote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ga nou eens niet zo hard
wilde ik reageren, topic dicht
Marijke hoelang ben je in hhw ?
ik wil zoveel vragen
Bekende van Fok! heeft zelfmoord gepleegdquote:
Heel snel, want kan de knuffel hard gebruikenquote:
Je mag op mijn huisnummer bellen ik pm je even het telefoonnummer want mijn foon is leegquote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JJH kan een kar regelen![]()
[..]
Ik bel jou zo![]()
[..]
Bekende van Fok! heeft zelfmoord gepleegd![]()
Krediet komt héél veel bij vitra. Alleen deze week al 4 geloof ik. Ze hebben er ook standaard bakjes op het terrein staan.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb idd een wagen van JK weg zien rijden (rijden hier wel vaker) Maar weet niet of dat donderdag was. Volgens mij kwam die van het industrieterrein van Weil/Friedlingen af
Waarvoor huldequote:
Okidoquote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag op mijn huisnummer bellen ik pm je even het telefoonnummer want mijn foon is leeg
Dat moet ik dan morgen eerst even regelen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JJH kan een kar regelen![]()
[..]
Ik bel jou zo![]()
[..]
Bekende van Fok! heeft zelfmoord gepleegd![]()
Thijs moet dan wel mee denk ikquote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als je kunt dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag![]()
Kunnen jullie ook al gezelligmaakdingen als windlichten en kaarsen en spiegels enzo gebruiken dan?quote:LiefEcht super fijn
Ze had de kamer van de kinderen helemaal overhoop getrokken, die arme kinders hadden er buikpijn van...
Moet ik er morgenavond eentje komen brengen?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel snel, want kan de knuffel hard gebruiken![]()
jat mijn idee niet eensquote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik er morgenavond eentje komen brengen?.
En past de tafel daar dan in?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat moet ik dan morgen eerst even regelen.
en wie?
daarom. Plus we hebben je gemist.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel snel, want kan de knuffel hard gebruiken![]()
Ik ben al aan het zoeken.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En past de tafel daar dan in?
hij kan dus niet uit elkaar![]()
mag ik op hem passen dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs moet dan wel mee denk ik
[..]
Ik ben er ook nogquote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mag ik op hem passen dan?
ik zal proberen ook vrij te krijgen
Morgen beginnen om 10.00 uur. Normaal ben ik dan om 13.00 u klaar, maar we krijgen vanaf 14.00 een demonstratie van eventuele nieuwe software, dus moet langer blijven, maar ik denk dat ik vraag of ik tussendoor even naar de Jumbo mag voor brood ofzo.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mag ik op hem passen dan?
ik zal proberen ook vrij te krijgen
Mooi!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef JJH het volgende:
ST, aanhangertjes bij BoRent zijn 2,50 lang, dat past dus.
Wat voor werk-iets doe je dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen beginnen om 10.00 uur. Normaal ben ik dan om 13.00 u klaar, maar we krijgen vanaf 14.00 een demonstratie van eventuele nieuwe software, dus moet langer blijven, maar ik denk dat ik vraag of ik tussendoor even naar de Jumbo mag voor brood ofzo.
Hoe zwaar is ie?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mooi!
Maar ehm..dan moeten wij hem samen tillen
Ik zeihei.....NIET kietelen!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan dat wel![]()
stop hou opniet kietelen
Massief hout van 90x200 met nog poten..uhm...zwaar?quote:
ok, dan zal ik je schouders wel weer masserenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Massief hout van 90x200 met nog poten..uhm...zwaar?
Maar mijn ouders hebben het ooit ook samen gedaan![]()
En ook samen de tafel getild
Van die 2de zin bij zowel jij als je zus wel het bewijsquote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou dit:quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan dat wel![]()
stop hou opniet kietelen
quote:
En zeker geen steekwegan oid?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ahquote:
Maar de software gaat over het inplannen van zaalreserveringen en huren. Het werk is een centrum die zalen verhuurd voor Yoga, Massages en andere spirituele zaken.quote:
Ja zeker. Ik heb het daar ook wel naar mijn zin, net als op het andere werk waar ik woensdag en vrijdags ben, waar ik morgen zit, werk ik ook de dinsdagen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
AhOndanks dat het vrijwillig is, is het toch fijn om iets 'vasts' op de dag te hebben
Jammer dat ik moet werken deze week, anders was ik wel even komen helpen met sjouwen...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Allemaal vrijwillig werk?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik heb het daar ook wel naar mijn zin, net als op het andere werk waar ik woensdag en vrijdags ben, waar ik morgen zit, werk ik ook de dinsdagen.
Misschien kan ik nog een buurman strikkenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
En zeker geen steekwegan oid?
Gewoon langzaamaan, dan komt het vast goed.
Dit dusquote:Op zondag 8 mei 2011 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer dat ik moet werken deze week, anders was ik wel even komen helpen met sjouwen...
Ja. dat (helaas) wel, maar ik ben bezig via de GGZ om ergens betaald te kunnen werken. Over 2 weken heb ik een gesprek ergens om dat te verwezenlijken, al zal het begin nog vrijwillig zijn.quote:
Okequote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. dat (helaas) wel, maar ik ben bezig via de GGZ om ergens betaald te kunnen werken. Over 2 weken heb ik een gesprek ergens om dat te verwezenlijken, al zal het begin nog vrijwillig zijn.
Om wat voor een soort functie/werk gaat het dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. dat (helaas) wel, maar ik ben bezig via de GGZ om ergens betaald te kunnen werken. Over 2 weken heb ik een gesprek ergens om dat te verwezenlijken, al zal het begin nog vrijwillig zijn.
ik roep wel evenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
Waar is Marijke nou gebleven? (sorry)
Stukken goeiekoperder als bijvoorbeelde de Boedelbak, ik kan zo snel alleen nergens de borg vinden.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aan de bel.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
Waar is Marijke nou gebleven? (sorry)
Hmm..morgen even bellen dus?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Stukken goeiekoperder als bijvoorbeelde de Boedelbak, ik kan zo snel alleen nergens de borg vinden.
Is dat dan nodig?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje heeft nog steeds geen nieuwe schoenen
BOekhoudkundig/administratief.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Om wat voor een soort functie/werk gaat het dan?
Als het nodig is kan ik ook wel helpen met borg hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 21:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was ik al van plan, en als die niet belachelijk hoog is reserveer ik hem gelijk.
Ik heb afgelopen week nieuwe sandalen gekochtquote:Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje heeft nog steeds geen nieuwe schoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |