Hmm..morgen even bellen dus?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Stukken goeiekoperder als bijvoorbeelde de Boedelbak, ik kan zo snel alleen nergens de borg vinden.
Is dat dan nodig?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje heeft nog steeds geen nieuwe schoenen
BOekhoudkundig/administratief.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Om wat voor een soort functie/werk gaat het dan?
Als het nodig is kan ik ook wel helpen met borg hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 21:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was ik al van plan, en als die niet belachelijk hoog is reserveer ik hem gelijk.
Ik heb afgelopen week nieuwe sandalen gekochtquote:Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje heeft nog steeds geen nieuwe schoenen
5 paar te kleine, 1 paar versleten (maar passen nog wel)quote:
Doe je die dan zo aan?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week nieuwe sandalen gekocht
Goeieavond kerel, hoe is het er vandaag mee?quote:
Zelfde als laatst en daar?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goeieavond kerel, hoe is het er vandaag mee?
Meestal zonder sokken, vooral 's avonds als ik al gedouched heb en nog even in de schuur of buiten wil zitten trek ik ze aan.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe je die dan zo aan?
[ afbeelding ]
Of zonder sokken?
Ah goedzoquote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Meestal zonder sokken, vooral 's avonds als ik al gedouched heb en nog even in de schuur of buiten wil zitten trek ik ze aan.
[ afbeelding ]
Goed, Twente is kampioen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Je hoort het nog wel.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als het nodig is kan ik ook wel helpen met borg hoor
Dit brengt nare herinneringen omhoog.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe je die dan zo aan?
[ afbeelding ]
Of zonder sokken?
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goed, Twente is kampioen.Niet, ze hebben de beker gewonnen. Volgende week pas voor het kampioenschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lucht je hardquote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit brengt nare herinneringen omhoog.
Vandaag teenslippers aangehad!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe je die dan zo aan?
[ afbeelding ]
Of zonder sokken?
*zich aangesproken voeltquote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Nou, ik ga me scheren en richting bed.
Tot morgen lieve mensen en minder lieve mensen
Trusten Bosquote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Bos.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Joh! Kampioen van de beker! Je snapt wat ik bedoel!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet, ze hebben de beker gewonnen. Volgende week pas voor het kampioenschap.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goed, Twente is kampioen.De beker bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |