quote:
Hard Boiled Wonderland heb ik al gelezenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:42 schreef oh-oh het volgende:
Trage Zwabber!
Het is geen Murakami hoor, maar ik ben pas op pagina 100 , wat niet is kan nog komen, het doet me tot nu toe wel aan Hard Boiled Wonderland denken.
Heb je die al gelezen?
Nee denk ik he?
Whehehehehequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
blijkbaar, met de nieuwe fokreeksen kan je geen topic meer maken als er al een nieuwe is
Oh cool.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hard Boiled Wonderland heb ik al gelezen
Van mij mag je de volgendequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
in mijn TT gebruikte ik tenminste het woord "Kafkaesque"
Jezus fuck , als je daar niet op afknapt dan is het echte liefde zegquote:
Ik geloof dat ik dat de leukste vond, omdat ie echt werkelijk nergens over gingquote:
quote:
Het is echt een leuk boek ja, maar ik vind Wind-up Bird ook leuk, ik heb em een tijdje geleden gewoon gekocht, voor als ik zin heb om em nog een keer te lezenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat de leukste vond, omdat ie echt werkelijk nergens over ging
Ah leuk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is echt een leuk boek ja, maar ik vind Wind-up Bird ook leuk, ik heb em een tijdje geleden gewoon gekocht, voor als ik zin heb om em nog een keer te lezen
mja het heroinehoertjesgehalte was erg hoog iddquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck , als je daar niet op afknapt dan is het echte liefde zeg![]()
Hoeredo
Whehehehehehequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:52 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mja het heroinehoertjesgehalte was erg hoog idd
maar ik hou toch van jemet je geile briefjes
volgens Guinnes World Records is dit de grootste envelopquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hebt ze live gezien, daar moet minstens pakketpost aan te pas komen
My boobs are all yoursquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef Nonneke het volgende:
oehstaat in de deur opening met dr armen over elkaar te stampvoeten, ik ga maar naar bed
![]()
op je boobs !
Ik zeg doe maar niet neequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga maar niet googlen op grootste gleuf
WAT NU WEER?????????????quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Moet ik je nu het verschil tussen bapao's en boobies uit gaan leggen?
Ik pies in mijn broekquote:Op zondag 8 mei 2011 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Moet ik je nu het verschil tussen bapao's en boobies uit gaan leggen?
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
een van de twee gaat stinken als je ze een aantal dagen op je lijf draagt
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:04 schreef oh-oh het volgende:
hey APK, hoe gaat het met het niet roken eigenlijk?
![]()
Niet roken gaat okayquote:Op zondag 8 mei 2011 00:04 schreef oh-oh het volgende:
hey APK, hoe gaat het met het niet roken eigenlijk?
![]()
Ja he? Bea die met open mond staat te lachen bij dat uitvouw dingquote:Op zondag 8 mei 2011 00:12 schreef oh-oh het volgende:
Wat zijn Trix en Max toch leuk samen op die opening
zoveel vragen...quote:Op zondag 8 mei 2011 00:12 schreef oh-oh het volgende:
Wat zijn Trix en Max toch leuk samen op die opening
Ja geweldigquote:Op zondag 8 mei 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Bea die met open mond staat te lachen bij dat uitvouw ding
Max heeft haar echt een stuk losser en vlotter gemaakt.
De 10 jaar Maxima tentoonstelling, heb jij de laatste drie dagen geen actualiteitenprogramma gezien?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zoveel vragen...
Waarom leuk? Welke opening? En is die opening groot genoeg voor die envelop?
Christus, kijk jij geen journaal of zo ?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zoveel vragen...
Waarom leuk? Welke opening? En is die opening groot genoeg voor die envelop?
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
heb jij de laatste drie dagen geen actualiteitenprogramma gezien?
Can't say I havequote:
Wie de fuck is 'Max' nou weer?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:15 schreef Greys het volgende:
Max zocht zich van de week lens naar een bepaald paar schoenen, ze was vergeten dat ze die uitgeleend had voor de tentoonstelling
De maakster van dat logo van het Eurovisie, dat je ook al niet herkendequote:
Hooooooooooo, moet dat hier?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
De maakster van dat logo van het Eurovisie, dat je ook al niet herkende
Wij wilden ook bbquen na de wandeling maar die klotesuperdeboer was al dicht, wordt Jumboquote:
die moet je ook niet barbecueënquote:Op zondag 8 mei 2011 00:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij wilden ook bbquen na de wandeling maar die klotesuperdeboer was al dicht, wordt Jumbo![]()
En we wilden geen Aldi vlees en we hadden ook geen zin om weer in de auto te stappen voor vlees, dus aten we gore kant en klaar poffertjes
Thank god!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, moest ff, een overzicht van alle deelnemers zal ik je besparen.
Ik had wel na drie poffertjes genoeg gehadquote:Op zondag 8 mei 2011 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat ook, ze zijn smakelijker met het plastic er nog omheen
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had wel na drie poffertjes genoeg gehad![]()
We hadden wel home made jam en aardbeien en appels langs de weg gescoord
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:43 schreef oh-oh het volgende:
Zo leuk dat alle kraampjes er weer zijn![]()
Thessa gilde echt bij elk kraampje "PAPA GA KIJKEN OF HET LEKKER IS !!!!"
![]()
De aardbeien waren in de auto al op
In augustus ben je ruim te laat hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 01:25 schreef oh-oh het volgende:
Neeee kersen zijn er pas laat, augustus of zo.
Maar de peren en appels en pruimen zijn ook lekker![]()
Duizend keer lekkerder dan wanneer je ze koopt op een of andere manier![]()
Ik ga slapen
Ik mag niet in de keuken komenquote:Op zondag 8 mei 2011 07:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow ja het is moederdag vandaag, helemaal vergeten joh
Dan is het klaarquote:Op zondag 8 mei 2011 09:54 schreef Rewimo het volgende:
Succes met verbouwen, Oognip. Als je vloer klaar is, moet er dan nog meer gebeuren, of heb je het dan achter de rug?
Waarschijnlijk is zijn batterij leegquote:Op zondag 8 mei 2011 10:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Diaz slaapt al 3 uur in zn bench.. volgens mij is hij kapot
dat is snel F_Rquote:Op zondag 8 mei 2011 11:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ons kindje komt waarschijnlijk deze week al
Vanmorgen stond er een gyn aan mijn bed om te vertellen dat ze het liever halen als het stabiel is en dat is momenteel zo. Ik krijg zo nog een liggingsecho waarschijnlijk ligt het nog in een stuit en krijg ik dus een keizersnede.
/Einde egopost update
O F-r wat fijn voor jou,quote:Op zondag 8 mei 2011 11:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Vanmorgen stond er een gyn aan mijn bed om te vertellen dat ze het liever halen als het stabiel is en dat is momenteel zo. Ik krijg zo nog een liggingsecho waarschijnlijk ligt het nog in een stuit en krijg ik dus een keizersnede.
/Einde egopost update
Jeetjequote:Op zondag 8 mei 2011 11:35 schreef ferrari_rood het volgende:
/Einde egopost update
Spannend f_r! Het einde komt in zicht dus. Hou je taai hoor, je bent een dappere aanstaande mama!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:35 schreef ferrari_rood het volgende:
/Einde egopost update
Haha, ja. Gelukkig wel.quote:
Toen we gisteren de vloerbedekking in de woonkamer lostrokken, ging de bovenste laag van het beton mee. Het is gelukkig niet de hele vloer die geegaliseerd moet worden, alleen daar waar het beton kapot is.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Die jip toch wat fijn dat het zo goed met hem gaat
Oognip succes met egaliseren is dat echt nodig voor de nieuwe vloer?
Ik heb echt geen flauw idee wat voor weer het is maar ik hoor heel erg warm hier hebben ze airco en nog vind in het wel warm
Woensdagochtend, zaterdagochtend en zondagochtend kan ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
wanneer wil je komende week weer afspreken DM? Dan weet ik dat alvast![]()
Zal wel weer lekker warm worden
Heel veel sterkte f_r, ik ga heel hard duimen voor julliequote:Op zondag 8 mei 2011 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze gaat het zo al halen. Ctg is niet meer goed ben op het spoedteam aan het wachten.Gaat heel snel in 1x
Sterkte meid, we duimen voor jullie!quote:Op zondag 8 mei 2011 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze gaat het zo al halen. Ctg is niet meer goed ben op het spoedteam aan het wachten.Gaat heel snel in 1x
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Heel veel sterkte; wij duimen voor jequote:Op zondag 8 mei 2011 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Goed nieuws!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:34 schreef oh-oh het volgende:
f_r is mama![]()
Ik kreeg net een sms.
Kindje is klein maar doet het naar omstandigheden goed![]()
Ik weet niet zeker of ik de specs hier neer mag zetten, ik wacht nog op een sms terug
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:34 schreef oh-oh het volgende:
f_r is mama![]()
Ik kreeg net een sms.
Ik weet niet zeker of ik de specs hier neer mag zetten, ik wacht nog op een sms terug
Jeetje wat is dat snel gegaan, f-r mama op moederdag, ik hoop dat alles goed is met alletwee en dat ze nu eindelijk eens kan genieten dat heeft ze echt verdiend.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:34 schreef oh-oh het volgende:
f_r is mama![]()
Ik kreeg net een sms.
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:46 schreef oh-oh het volgende:
In de trein vandaag:
[ afbeelding ]Wat een keurige hondjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zelfs Sjon die zich goed gedragen heeft
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Maar dus neem je wel alle hondjes mee naar Delf binnenkort nu het vandaag goed gegaan is?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:52 schreef oh-oh het volgende:
Sjon zat er eigenlijk volslagen debiel bij, zijn kont zat een trede hoger dan zn voorpoten![]()
In de trein heeft ie zich keurig gedragen, buiten heeft ie echt als een idioot getrokken en zich helemaal schor gehijgd.
Maar mn moeder had m aan de lijn en later mn broertje dus ik had er eens een keer vrij weinig last van
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:46 schreef oh-oh het volgende:
In de trein vandaag:
[ afbeelding ]Het StatieportretSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleurt Chico alweer zo goed op door de zon?Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Ja daar ben jij gauw mee klaarquote:Op zondag 8 mei 2011 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Mn kerstkaart voor dit jaar is al klaar dus![]()
Bovenkantje dr af knippen, 2012 op de treden van boven naar beneden en presto
Deze is echt niet goed genoeg hoor, die lijntjes vind ik echt een doorn in het oog maar ik had geen tijd om ze allemaal even los te makenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja daar ben jij gauw mee klaar, als ik mijn katten zo moet neerzetten krijgt niemand een kaart
Ja echt mooie foto'squote:Op zondag 8 mei 2011 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja deze kreeg ik ook van mn ouders, ik vind m geweldig![]()
De lijst is gemaakt van olifantenpoep![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze hadden m al op de kast staan maar ik vond m zo grandioos dat ik m mee mocht nemen![]()
En mn vader had een oude foto van zijn vader gekregen die ik nog niet kende, ik kende alleen foto's van die opa dood in de kist met de hele familie er omheen![]()
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel heel cool
quote:
briljant, fotolijst van olifantenpoepquote:Op zondag 8 mei 2011 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja deze kreeg ik ook van mn ouders, ik vind m geweldig![]()
De lijst is gemaakt van olifantenpoep![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze hadden m al op de kast staan maar ik vond m zo grandioos dat ik m mee mocht nemen![]()
En mn vader had een oude foto van zijn vader gekregen die ik nog niet kende, ik kende alleen foto's van die opa dood in de kist met de hele familie er omheen![]()
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel heel cool
Ja mooi he!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:22 schreef Nonneke het volgende:
f_r gefeliciteerd met jullie kindje
[..]
briljant, fotolijst van olifantenpoep![]()
![]()
wat cool die foto van opa, mooie man !
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
echt hoor, kan ze beter alle 3 tegelijk hebben dan alleen hem voor een week
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
laat maar niet aan qwea zien, straks maakt ze er ook eentje voor je
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
quote:
O jaquote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
liever een van baloepoep dan van qweapoepquote:Op zondag 8 mei 2011 20:28 schreef indaha het volgende:
[..]
O jadat zou echt wat voor Qwea zijn, lijstjes van Baloupoep
Als ik ze aanbreek stuur ik je wel wat opquote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb eigenlijk nog nooit gedroogd vlees ofzo op, dus heb geen idee of het lekker is
wel tof dat ze je meteen een lading snacks meegeven
<Pagan>quote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
het is een mensje!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:33 schreef Rewimo het volgende:
oh-oh, mag je al specs vrijgeven? Ik ben zo benieuwd
Ik hoor niks meer, ze zal wel andere zaken aan haar hoofd hebben nuquote:Op zondag 8 mei 2011 20:33 schreef Rewimo het volgende:
oh-oh, mag je al specs vrijgeven? Ik ben zo benieuwd
quote:
Vind ik ookquote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoor niks meer, ze zal wel andere zaken aan haar hoofd hebben nu![]()
Ik vind het een beetje jammer om al alles te verklappen eigenlijk, die eer wil ik aan haarzelf overlaten![]()
De naam vind ik in elk geval wel echt heeeeel leuk![]()
Geen bijzondere of aparte naam maar wel een mooie
Ja ik ben ook nieuwsgierig , maar kan me voorstellen dat ze dat liever zelf verteld.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer om al alles te verklappen eigenlijk, die eer wil ik aan haarzelf overlaten![]()
prutsersquote:Helaas is onze webwinkel tijdelijk niet bereikbaar. Voor ons assortiment kunt u tijdelijk alleen terecht bij één van onze Douwe Egberts winkels.
Godsamme, sta ik dr weer armoedig op met mn halve plank volquote:Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de keukenkast hier staat vol met bekers!
whaaaa, ik had laatst een hele zak Biltong, gedroogd rundvlees in dunne flnterstukjes gekocht in een zuid afrikaanse winkel in eastbourne. Zooooooooo lekker.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh Zwab, ze hadden echt allemaal geniale snacks mee gebracht![]()
Die koekjes waren heerlijk, en ze hadden allemaal gedroogd vlees en zo mee.
Ik heb een grote zak gedroogd pittig varkensvlees in hele dunne friemels gekregen, en een grote doos pittige gedroogde garnalen
Jij hebt ook nog geen een beker?quote:
en ik heb ook glazen, kelken en pullen!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godsamme, sta ik dr weer armoedig op met mn halve plank vol
neequote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog geen een beker?
![]()
Popje tog
Ja das ook echt achterlijk lekkerquote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
whaaaa, ik had laatst een hele zak Biltong, gedroogd rundvlees in dunne flnterstukjes gekocht in een zuid afrikaanse winkel in eastbourne. Zooooooooo lekker.
Ik heb ook snijplanken, bordjes, bestek, kommen, sushirollers, bestek, pannen en een hele fucking la vol echte Tupperwarequote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en ik heb ook glazen, kelken en pullen!
In Twente hebben ze er ook maar 1, troost jequote:
en die moeten ze met zijn alle delen, de rest drinkt uit pure noodzaak de melk recht uit het pak!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In Twente hebben ze er ook maar 1, troost je
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en die moeten ze met zijn alle delen, de rest drinkt uit pure noodzaak de melk recht uit het pak!
Ik ga eens zoeken of ik het niet kan bestellen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das ook echt achterlijk lekker![]()
Dat kreeg ik in de UK altijd van die mensen waar ik woonde, haar familie woonde in Zuid Afrika en die namen altijd dozen vol mee
gelukkig maar !quote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In Twente hebben ze er ook maar 1, troost je
[..]
en die moeten ze met zijn alle delen, de rest drinkt uit pure noodzaak de melk recht uit het pak!
[..]
en die moeten ze met zijn alle delen, de rest drinkt uit pure noodzaak de melk recht uit het pak de koe!
Nee, snap ik dat je het niet vertelt als je daar niet uitdrukkelijk toestemming voor hebtquote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Dat klinkt niet zo goed ,misschien ook door de warmte.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga eens zoeken of ik het niet kan bestellen.
Mara met zo'n droogmachine als jij hebt, kun je het daarmee niet zelf maken?
Zometeen weer terug naar mijn schoonmoeder. We waren vanmiddag even daar. Ze lag op bed. Was vanmiddag ineens niet goed geworden. Ontzettend lage bloeddruk, duizelig, hartritme zat niet goed.
Vond haar gister op de verjaardag van de kleinemeid ook al zo in de bonen. We gaan even kijken of ze okay is voor de nacht en de verpleging daar even vragen hoe haar bloeddruk was nu.
Dat zou denk ik wel kunnen in zo een machine hoor, maar ik weet niet waarmee ze dat vlees marineren en zo, roggel jij een recept?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga eens zoeken of ik het niet kan bestellen.
Mara met zo'n droogmachine als jij hebt, kun je het daarmee niet zelf maken?
Zometeen weer terug naar mijn schoonmoeder. We waren vanmiddag even daar. Ze lag op bed. Was vanmiddag ineens niet goed geworden. Ontzettend lage bloeddruk, duizelig, hartritme zat niet goed.
Vond haar gister op de verjaardag van de kleinemeid ook al zo in de bonen. We gaan even kijken of ze okay is voor de nacht en de verpleging daar even vragen hoe haar bloeddruk was nu.
Was Mama-Mia nou naar de finale, ja toch? Dan zal ze nu wel lekker feest vierenquote:
ow ja, ze heeft medicatie voor al die dingen, alleen liep het nu de spuigaten wel uit. En ze zit de hele dag buiten en is zo bruin als een nootquote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo goed ,misschien ook door de warmte.
Had ze al eerder hartproblemen?
Veel beterschap voor haar
gewoon zuigen krengquote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
he wat raar, deze koe heeft maar 1 speen!
Ik ga wel zoeken ja, straks of morgen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zou denk ik wel kunnen in zo een machine hoor, maar ik weet niet waarmee ze dat vlees marineren en zo, roggel jij een recept?
Mooie leeftijd,quote:Op zondag 8 mei 2011 20:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow ja, ze heeft medicatie voor al die dingen, alleen liep het nu de spuigaten wel uit. En ze zit de hele dag buiten en is zo bruin als een noot
Dus de dokter zei al dat het de warmte kon zijn. En hey, ze is wel al 91.
Graag, als ze er lol in heeft. En sinds ze in het verzorgingtehuis gewend is heeft ze ook weer echt lol.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Mooie leeftijd,maar als je die hebt gehaald moet je eigenlijk ook de 100 halen vind ik
Mama_Mia is inderdaad in de kuip!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Was Mama-Mia nou naar de finale, ja toch? Dan zal ze nu wel lekker feest vierenWij waren ook voor Twente, Christan en ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze is er om 15:28 is ze ter wereld gekomen
klein maar meteen vol pit ze doet het goed
Ik mag er alleen zelf vanwege de medicatie niet bij en dat vind ik heel erg. Ik lig vanwege de zwangerschapsvergiftiging weer aan de magnesium. Ik heb haar 5min vast mogen houden. Vriend is er nu weer naar toe en misschien komen ze zo even met haar bij mij. Als alles goed met haar blijf gaan
Naam in de spoiler ik ga hem niet online gebruikenGefeliciteerd met jullie meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie zijn beiden knokkers dus dat komt vast helemaal goed.
Ik hoop dat je heel snel bij haar magHoe voel jij je?
En ik vind de naam
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Ik mag er alleen zelf vanwege de medicatie niet bij en dat vind ik heel erg. Ik lig vanwege de zwangerschapsvergiftiging weer aan de magnesium. Ik heb haar 5min vast mogen houden. Vriend is er nu weer naar toe en misschien komen ze zo even met haar bij mij. Als alles goed met haar blijf gaan
Naam in de spoiler ik ga hem niet online gebruikenGefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochterquote:Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik voel mij heel goed wel heel raar ik ben moeder maar mag niet naar mijn kindje toe.
Heb energie voor 100 maar kan mij amper bewegen en heb het bloedheet
Je bent een kanjer meid,quote:Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik voel mij heel goed wel heel raar ik ben moeder maar mag niet naar mijn kindje toe.
Heb energie voor 100 maar kan mij amper bewegen en heb het bloedheet
en nu nog een keer lezenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ook zo benieuwd hoeveel ze nou weegt![]()
En ik hoop dat je haar heel snel zo vaak als je maar wil vast kan houden![]()
En ook dat je weer heerlijk kan eten nu
Ja ho, ik postte tegelijk hoorquote:
Naam in de spoiler ik ga hem niet online gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een mooie naam !
Heel erg gefeliciteerd![]()
Ik hoop dat je snel lekker bij je meisje mag![]()
Zal je net zien: heb je 34 weken het harde, zware werk mogen doen...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoop het ook.
Ik vind het zo niks ik hier alleen en vriend natuurlijk bij onze dochter.
Oh zo!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ze gewoon in bed moet blijven en daarom niet zomaar van de afdeling kan...
arme billyquote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef oh-oh het volgende:
Arme Billy heeft trouwens weer een abces, nu aan de andere kant![]()
Heleboel bloed en meuk kwam daar net uit...
noesquote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef oh-oh het volgende:
Arme Billy heeft trouwens weer een abces, nu aan de andere kant![]()
Heleboel bloed en meuk kwam daar net uit...
Ze zal in een couveuse liggen en aan machines en infusen vermoed ik en dat is natuurlijk niet zo makkelijk te verplaatsen. Heb je nog helemaal geen foto's gehad f_r? En sommige ziekenhuizen hebben een cam op de couveusezaal waardoor je je baby op een tv-tje kunt zien. Maar het blijft kut Ferarri, ik weet er alles van. Zeker als je op een kraamzaal ligt.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ze gewoon in bed moet blijven en daarom niet zomaar van de afdeling kan...
quote:
Ik mag er vanwege de medicatie niet heen als ik daar van af ben kan ik er gewoon naar toe.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze zal in een couveuse liggen en aan machines en infusen vermoed ik en dat is natuurlijk niet zo makkelijk te verplaatsen. Heb je nog helemaal geen foto's gehad f_r? En sommige ziekenhuizen hebben een cam op de couveusezaal waardoor je je baby op een tv-tje kunt zien. Maar het blijft kut Ferarri, ik weet er alles van. Zeker als je op een kraamzaal ligt.
Ze hebben mij met bed en al naar de couveuseafdeling gereden destijds, kan dat niet een keer?
Is die magnesium die in jouw lijf gaat dan al zo slecht voor je meisje?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik mag er vanwege de medicatie niet heen als ik daar van af ben kan ik er gewoon naar toe.
Maar het voelt heel raar moeder maar geen kind waar ik zo heen kan
Ze kijken per dagquote:
Ik weet het niet precies maar goed is het niet want ik mag ook niet op de kraamafdeling liggenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is die magnesium die in jouw lijf gaat dan al zo slecht voor je meisje?
Wat bizar zeg, nooit geweten.
Hopelijk ben je dr echt heel snel vanaf.
Heb je geen last van de keizersnede?
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef Ynske het volgende:
huur je een parkeerplaats op t terrein, kom je thuis, staat t bezoek van de een of de ander op je parkeerplaats. ga dan maar eens zoeken van wie die auto is
nee, helaas, als t te vaak voorkomt kun je de woningstichting inschakelen zodat erover gepraat kan wordenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
is er niet een wegsleepregeling ofzo?, dat je de verhuurder kan bellen en er een dienst die auto weg komt slepen?
dat zou wel mooi zijn
f_r van harte gefeliciteerd! Een hele mooie naam voor jullie meisjequote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik mag er vanwege de medicatie niet heen als ik daar van af ben kan ik er gewoon naar toe.
Maar het voelt heel raar moeder maar geen kind waar ik zo heen kan
Bah, ik hoop echt dat er genoeg aandacht en zorg voor jou is nuquote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik lig helemaal alleen op de verloskamer.
verlost ben ik al
Ik kan het maar moeilijk bevatten het ging allemaal zo snel
Vanmorgen hoorde ik dat ze deze week zou komen en ineens kwam ze vandaag al
Het is ook zo snel gegaan! Ik hoop dat je nu snel opknapt zelf, weer alles kunt eten en dan aansterken en goed voor je mooie dochter zorgenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef ferrari_rood het volgende:
verlost ben ik al
op t buitenterrein jaquote:
oh jeequote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
Zwab, echt iets voor jou!
[Paint competitie] Wees creatief en win prachtige prijzen!
Ik voel zo enorm met je mee, ik hoop echt dat er nu snel mensen bij je komen en je even vreselijk komen knuffelen en zoquote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef ferrari_rood het volgende:
verlost ben ik al
Ik denk dat je voor Bobby hebt gedaan wat je kon, maar dat dit het beste voor hem is hoe moeilijk ook, sterkte.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:42 schreef Topspin het volgende:
Bobby is er niet meer. In Aken ziekenhuis wilden ze hem opereren met ernstige bloedvergiftiging, en daarbij uitzaaien door het hele lichaam. Ook geslachtsdeel moest eraf. Dierenarts zei dat het zinloos is om dat te doen omdat mijn hond nooit meer erboven op zal komen. Daarom besloten tot laten inslapen.
Na 3 dagen nieuwe hond gepakt. Ergens in een gezin die geen aandacht meer konden geven. Een Jack Russel nu. Hyper actief en speels. Waar bobby de hele dag aan het slapen was is deze hond constant actief.
Goede daad om Indy daar weg te halen in het gezin. Meer adoptie hond die nu 5 maanden jong is
Foto volgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |