Jeetjequote:Op zondag 8 mei 2011 11:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ons kindje komt waarschijnlijk deze week al
Vanmorgen stond er een gyn aan mijn bed om te vertellen dat ze het liever halen als het stabiel is en dat is momenteel zo. Ik krijg zo nog een liggingsecho waarschijnlijk ligt het nog in een stuit en krijg ik dus een keizersnede.
/Einde egopost update
Spannend f_r! Het einde komt in zicht dus. Hou je taai hoor, je bent een dappere aanstaande mama!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ons kindje komt waarschijnlijk deze week al
Vanmorgen stond er een gyn aan mijn bed om te vertellen dat ze het liever halen als het stabiel is en dat is momenteel zo. Ik krijg zo nog een liggingsecho waarschijnlijk ligt het nog in een stuit en krijg ik dus een keizersnede.
/Einde egopost update
Haha, ja. Gelukkig wel.quote:
Toen we gisteren de vloerbedekking in de woonkamer lostrokken, ging de bovenste laag van het beton mee. Het is gelukkig niet de hele vloer die geegaliseerd moet worden, alleen daar waar het beton kapot is.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Die jip toch wat fijn dat het zo goed met hem gaat
Oognip succes met egaliseren is dat echt nodig voor de nieuwe vloer?
Ik heb echt geen flauw idee wat voor weer het is maar ik hoor heel erg warm hier hebben ze airco en nog vind in het wel warm
Woensdagochtend, zaterdagochtend en zondagochtend kan ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
wanneer wil je komende week weer afspreken DM? Dan weet ik dat alvast![]()
Zal wel weer lekker warm worden
Heel veel sterkte f_r, ik ga heel hard duimen voor julliequote:Op zondag 8 mei 2011 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze gaat het zo al halen. Ctg is niet meer goed ben op het spoedteam aan het wachten.Gaat heel snel in 1x
Sterkte meid, we duimen voor jullie!quote:Op zondag 8 mei 2011 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze gaat het zo al halen. Ctg is niet meer goed ben op het spoedteam aan het wachten.Gaat heel snel in 1x
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Heel veel sterkte; wij duimen voor jequote:Op zondag 8 mei 2011 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Goed nieuws!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:34 schreef oh-oh het volgende:
f_r is mama![]()
Ik kreeg net een sms.
Kindje is klein maar doet het naar omstandigheden goed![]()
Ik weet niet zeker of ik de specs hier neer mag zetten, ik wacht nog op een sms terug
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:34 schreef oh-oh het volgende:
f_r is mama![]()
Ik kreeg net een sms.
Ik weet niet zeker of ik de specs hier neer mag zetten, ik wacht nog op een sms terug
Jeetje wat is dat snel gegaan, f-r mama op moederdag, ik hoop dat alles goed is met alletwee en dat ze nu eindelijk eens kan genieten dat heeft ze echt verdiend.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:34 schreef oh-oh het volgende:
f_r is mama![]()
Ik kreeg net een sms.
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |