quote:
Hard Boiled Wonderland heb ik al gelezenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:42 schreef oh-oh het volgende:
Trage Zwabber!
Het is geen Murakami hoor, maar ik ben pas op pagina 100 , wat niet is kan nog komen, het doet me tot nu toe wel aan Hard Boiled Wonderland denken.
Heb je die al gelezen?
Nee denk ik he?
Whehehehehequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
blijkbaar, met de nieuwe fokreeksen kan je geen topic meer maken als er al een nieuwe is
Oh cool.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hard Boiled Wonderland heb ik al gelezen
Van mij mag je de volgendequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
in mijn TT gebruikte ik tenminste het woord "Kafkaesque"
Jezus fuck , als je daar niet op afknapt dan is het echte liefde zegquote:
Ik geloof dat ik dat de leukste vond, omdat ie echt werkelijk nergens over gingquote:
quote:
Het is echt een leuk boek ja, maar ik vind Wind-up Bird ook leuk, ik heb em een tijdje geleden gewoon gekocht, voor als ik zin heb om em nog een keer te lezenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat de leukste vond, omdat ie echt werkelijk nergens over ging
Ah leuk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is echt een leuk boek ja, maar ik vind Wind-up Bird ook leuk, ik heb em een tijdje geleden gewoon gekocht, voor als ik zin heb om em nog een keer te lezen
mja het heroinehoertjesgehalte was erg hoog iddquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck , als je daar niet op afknapt dan is het echte liefde zeg![]()
Hoeredo
Whehehehehehequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:52 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mja het heroinehoertjesgehalte was erg hoog idd
maar ik hou toch van jemet je geile briefjes
volgens Guinnes World Records is dit de grootste envelopquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hebt ze live gezien, daar moet minstens pakketpost aan te pas komen
My boobs are all yoursquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef Nonneke het volgende:
oehstaat in de deur opening met dr armen over elkaar te stampvoeten, ik ga maar naar bed
![]()
op je boobs !
Ik zeg doe maar niet neequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga maar niet googlen op grootste gleuf
WAT NU WEER?????????????quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Moet ik je nu het verschil tussen bapao's en boobies uit gaan leggen?
Ik pies in mijn broekquote:Op zondag 8 mei 2011 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Moet ik je nu het verschil tussen bapao's en boobies uit gaan leggen?
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
een van de twee gaat stinken als je ze een aantal dagen op je lijf draagt
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:04 schreef oh-oh het volgende:
hey APK, hoe gaat het met het niet roken eigenlijk?
![]()
Niet roken gaat okayquote:Op zondag 8 mei 2011 00:04 schreef oh-oh het volgende:
hey APK, hoe gaat het met het niet roken eigenlijk?
![]()
Ja he? Bea die met open mond staat te lachen bij dat uitvouw dingquote:Op zondag 8 mei 2011 00:12 schreef oh-oh het volgende:
Wat zijn Trix en Max toch leuk samen op die opening
zoveel vragen...quote:Op zondag 8 mei 2011 00:12 schreef oh-oh het volgende:
Wat zijn Trix en Max toch leuk samen op die opening
Ja geweldigquote:Op zondag 8 mei 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Bea die met open mond staat te lachen bij dat uitvouw ding
Max heeft haar echt een stuk losser en vlotter gemaakt.
De 10 jaar Maxima tentoonstelling, heb jij de laatste drie dagen geen actualiteitenprogramma gezien?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zoveel vragen...
Waarom leuk? Welke opening? En is die opening groot genoeg voor die envelop?
Christus, kijk jij geen journaal of zo ?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zoveel vragen...
Waarom leuk? Welke opening? En is die opening groot genoeg voor die envelop?
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
heb jij de laatste drie dagen geen actualiteitenprogramma gezien?
Can't say I havequote:
Wie de fuck is 'Max' nou weer?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:15 schreef Greys het volgende:
Max zocht zich van de week lens naar een bepaald paar schoenen, ze was vergeten dat ze die uitgeleend had voor de tentoonstelling
De maakster van dat logo van het Eurovisie, dat je ook al niet herkendequote:
Hooooooooooo, moet dat hier?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
De maakster van dat logo van het Eurovisie, dat je ook al niet herkende
Wij wilden ook bbquen na de wandeling maar die klotesuperdeboer was al dicht, wordt Jumboquote:
die moet je ook niet barbecueënquote:Op zondag 8 mei 2011 00:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij wilden ook bbquen na de wandeling maar die klotesuperdeboer was al dicht, wordt Jumbo![]()
En we wilden geen Aldi vlees en we hadden ook geen zin om weer in de auto te stappen voor vlees, dus aten we gore kant en klaar poffertjes
Thank god!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, moest ff, een overzicht van alle deelnemers zal ik je besparen.
Ik had wel na drie poffertjes genoeg gehadquote:Op zondag 8 mei 2011 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat ook, ze zijn smakelijker met het plastic er nog omheen
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had wel na drie poffertjes genoeg gehad![]()
We hadden wel home made jam en aardbeien en appels langs de weg gescoord
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:43 schreef oh-oh het volgende:
Zo leuk dat alle kraampjes er weer zijn![]()
Thessa gilde echt bij elk kraampje "PAPA GA KIJKEN OF HET LEKKER IS !!!!"
![]()
De aardbeien waren in de auto al op
In augustus ben je ruim te laat hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 01:25 schreef oh-oh het volgende:
Neeee kersen zijn er pas laat, augustus of zo.
Maar de peren en appels en pruimen zijn ook lekker![]()
Duizend keer lekkerder dan wanneer je ze koopt op een of andere manier![]()
Ik ga slapen
Ik mag niet in de keuken komenquote:Op zondag 8 mei 2011 07:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow ja het is moederdag vandaag, helemaal vergeten joh
Dan is het klaarquote:Op zondag 8 mei 2011 09:54 schreef Rewimo het volgende:
Succes met verbouwen, Oognip. Als je vloer klaar is, moet er dan nog meer gebeuren, of heb je het dan achter de rug?
Waarschijnlijk is zijn batterij leegquote:Op zondag 8 mei 2011 10:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Diaz slaapt al 3 uur in zn bench.. volgens mij is hij kapot
dat is snel F_Rquote:Op zondag 8 mei 2011 11:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ons kindje komt waarschijnlijk deze week al
Vanmorgen stond er een gyn aan mijn bed om te vertellen dat ze het liever halen als het stabiel is en dat is momenteel zo. Ik krijg zo nog een liggingsecho waarschijnlijk ligt het nog in een stuit en krijg ik dus een keizersnede.
/Einde egopost update
O F-r wat fijn voor jou,quote:Op zondag 8 mei 2011 11:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Vanmorgen stond er een gyn aan mijn bed om te vertellen dat ze het liever halen als het stabiel is en dat is momenteel zo. Ik krijg zo nog een liggingsecho waarschijnlijk ligt het nog in een stuit en krijg ik dus een keizersnede.
/Einde egopost update
Jeetjequote:Op zondag 8 mei 2011 11:35 schreef ferrari_rood het volgende:
/Einde egopost update
Spannend f_r! Het einde komt in zicht dus. Hou je taai hoor, je bent een dappere aanstaande mama!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:35 schreef ferrari_rood het volgende:
/Einde egopost update
Haha, ja. Gelukkig wel.quote:
Toen we gisteren de vloerbedekking in de woonkamer lostrokken, ging de bovenste laag van het beton mee. Het is gelukkig niet de hele vloer die geegaliseerd moet worden, alleen daar waar het beton kapot is.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Die jip toch wat fijn dat het zo goed met hem gaat
Oognip succes met egaliseren is dat echt nodig voor de nieuwe vloer?
Ik heb echt geen flauw idee wat voor weer het is maar ik hoor heel erg warm hier hebben ze airco en nog vind in het wel warm
Woensdagochtend, zaterdagochtend en zondagochtend kan ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
wanneer wil je komende week weer afspreken DM? Dan weet ik dat alvast![]()
Zal wel weer lekker warm worden
Heel veel sterkte f_r, ik ga heel hard duimen voor julliequote:Op zondag 8 mei 2011 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze gaat het zo al halen. Ctg is niet meer goed ben op het spoedteam aan het wachten.Gaat heel snel in 1x
Sterkte meid, we duimen voor jullie!quote:Op zondag 8 mei 2011 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze gaat het zo al halen. Ctg is niet meer goed ben op het spoedteam aan het wachten.Gaat heel snel in 1x
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Heel veel sterkte; wij duimen voor jequote:Op zondag 8 mei 2011 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Goed nieuws!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:34 schreef oh-oh het volgende:
f_r is mama![]()
Ik kreeg net een sms.
Kindje is klein maar doet het naar omstandigheden goed![]()
Ik weet niet zeker of ik de specs hier neer mag zetten, ik wacht nog op een sms terug
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:34 schreef oh-oh het volgende:
f_r is mama![]()
Ik kreeg net een sms.
Ik weet niet zeker of ik de specs hier neer mag zetten, ik wacht nog op een sms terug
Jeetje wat is dat snel gegaan, f-r mama op moederdag, ik hoop dat alles goed is met alletwee en dat ze nu eindelijk eens kan genieten dat heeft ze echt verdiend.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:34 schreef oh-oh het volgende:
f_r is mama![]()
Ik kreeg net een sms.
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |