Heel veel sterkte f_r, ik ga heel hard duimen voor julliequote:Op zondag 8 mei 2011 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze gaat het zo al halen. Ctg is niet meer goed ben op het spoedteam aan het wachten.Gaat heel snel in 1x
Sterkte meid, we duimen voor jullie!quote:Op zondag 8 mei 2011 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze gaat het zo al halen. Ctg is niet meer goed ben op het spoedteam aan het wachten.Gaat heel snel in 1x
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Heel veel sterkte; wij duimen voor jequote:Op zondag 8 mei 2011 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Goed nieuws!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:34 schreef oh-oh het volgende:
f_r is mama![]()
Ik kreeg net een sms.
Kindje is klein maar doet het naar omstandigheden goed![]()
Ik weet niet zeker of ik de specs hier neer mag zetten, ik wacht nog op een sms terug
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:34 schreef oh-oh het volgende:
f_r is mama![]()
Ik kreeg net een sms.
Ik weet niet zeker of ik de specs hier neer mag zetten, ik wacht nog op een sms terug
Jeetje wat is dat snel gegaan, f-r mama op moederdag, ik hoop dat alles goed is met alletwee en dat ze nu eindelijk eens kan genieten dat heeft ze echt verdiend.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:34 schreef oh-oh het volgende:
f_r is mama![]()
Ik kreeg net een sms.
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |