Ik had wel na drie poffertjes genoeg gehadquote:Op zondag 8 mei 2011 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat ook, ze zijn smakelijker met het plastic er nog omheen
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had wel na drie poffertjes genoeg gehad![]()
We hadden wel home made jam en aardbeien en appels langs de weg gescoord
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:43 schreef oh-oh het volgende:
Zo leuk dat alle kraampjes er weer zijn![]()
Thessa gilde echt bij elk kraampje "PAPA GA KIJKEN OF HET LEKKER IS !!!!"
![]()
De aardbeien waren in de auto al op
In augustus ben je ruim te laat hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 01:25 schreef oh-oh het volgende:
Neeee kersen zijn er pas laat, augustus of zo.
Maar de peren en appels en pruimen zijn ook lekker![]()
Duizend keer lekkerder dan wanneer je ze koopt op een of andere manier![]()
Ik ga slapen
Ik mag niet in de keuken komenquote:Op zondag 8 mei 2011 07:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow ja het is moederdag vandaag, helemaal vergeten joh
Dan is het klaarquote:Op zondag 8 mei 2011 09:54 schreef Rewimo het volgende:
Succes met verbouwen, Oognip. Als je vloer klaar is, moet er dan nog meer gebeuren, of heb je het dan achter de rug?
Waarschijnlijk is zijn batterij leegquote:Op zondag 8 mei 2011 10:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Diaz slaapt al 3 uur in zn bench.. volgens mij is hij kapot
dat is snel F_Rquote:Op zondag 8 mei 2011 11:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ons kindje komt waarschijnlijk deze week al
Vanmorgen stond er een gyn aan mijn bed om te vertellen dat ze het liever halen als het stabiel is en dat is momenteel zo. Ik krijg zo nog een liggingsecho waarschijnlijk ligt het nog in een stuit en krijg ik dus een keizersnede.
/Einde egopost update
O F-r wat fijn voor jou,quote:Op zondag 8 mei 2011 11:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ons kindje komt waarschijnlijk deze week al
Vanmorgen stond er een gyn aan mijn bed om te vertellen dat ze het liever halen als het stabiel is en dat is momenteel zo. Ik krijg zo nog een liggingsecho waarschijnlijk ligt het nog in een stuit en krijg ik dus een keizersnede.
/Einde egopost update
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |